Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, Los Angeles - New York

2008.05.03. 13:20 Gecc

Elerkezett hat a hazajovetel ideje, igen kis oromomre.
Ujbol nagyon korai keles, arra van csak idom, hogy gyorsan megmosakodjak, osszeszedjem az elozo este szetdobalt cuccaimat, feloltozkodes, es egy gyors hazatelefonalas, hogy eletjelet mostantol max csak sms-ben tudok magamrol adni, mig kb 24 ora mulva otthon leszek.
Osszepakolas utan azonnal mentem is kijelentkezni. Mar a buszra vartam, amikor eszembe jutott, hogy valmit a szobaban hagytam, ugyhogy irany ujra elkerni a kartyat, felmenni a szobaba, lehozni a hianyzo eskuszom nem emlekszem mimet, aztan vissza a buszmegallohoz. Kozben persze egy busz mar elment, es hiaba hogy 15 percenkent jartak, hatalmas szivas kerithetett volna hatalmaba, ha nem erem el idoben a gepem. Mondhatni hajszalra volt kihegyezve az idom, mert a gep 6 korul indult NY-ba, en meg ugy indultam neki az utnak, mint amikor Newark-bol mentem Chicago fele. Hat Los Angeles-ben a nemzetkozi repteren nem ez volt a helyzet.

A busz megjott, utasok rajta nem sokan, alig alltunk meg nehany helyen, foleg hogy a Marriot eppen az uccso szallodak koztt volta  abusz vonalan, emmeg ugye korjarat, fol-s-ala szaladgal egesz nap, tegnap sokat jottem, hat most keveset megyek. :-]
Megerkeztem a repterre es aszittem elkap az idegbaj. Az emberek halomra alltak mindenutt. Na, mondom ha most nem kesem le a gepem, akkor akar meg egy randevurol is keshetek a jovoben orakat, leszarom. :-] A dolog aztan ugy kezdodott, hogy becsekkolaskor kiderult, a jegyet rossz nevre foglaltak, es hiaba potyogtem be auto check in-nel a nevem az utlevelem szerint (meg ahogy hasznalom is :-D ), nem fogadta el.
(Vegyunk egy peldat... most pl rosszul hasznalom a nevem, mert Gecc van mindenutt, holott az Getz, szal a repteren pont forditva volt :-D )

Kenytelen voltam segitseget kerni, kiderult, hogy elutottek a nevem a jegy foglalasakor. Mondom faja, es akkor most mi lesz? Semmiseg, atjavitjuk. Pillanatok alatt kesz ovlt, ekkor azonban kiderult, hogy van egy csomagom sem felel meg nekik, merhogy en hulye aszontam nem neztem at, mielott osszepakoltam. OK uram, akkor kulon biztonsagi ellenorzes. Egy kulon pultnal kellett a gopzire feladott csomagot leadni, melyert ugyanugy sorba kellett allni, mint aztan utana a biztonsagi ellenorzesre ahol a terminalba megyek be. Itt is egy rakas ember allt, es kezdtek a fejem felett osszecsapni a hullamok. Leadtam a csomagom egy hoszabb varakozas utan, de az eredmenyrol ma sem tudok, a lenyeg hogy a csomagot NY-ban fel tudtam kapni a futoszalagrol.
Rndicsek, kulon ellenorzes megvolt, johetett a biztonsagi kapu. Nah, hat az emberek oda-vissza tekergoztek a kifeszitett kotelek kozott, ugyanis ujabb “utakat” kellett megnyitni, hogy elferjen az a sok ember. Tehat egy sorbol, mindjart 3 hosszusagu egyes sor lett. Mar lattam csunya vegem, ahogy tisztelegve allok a gep kapuja elott amint az a kifoton merges gazait hatrafele kilovelve rugaszkodik el a kifutopalyatol, nelkulem. Mit tehettem, vartam. Az ellenorzes nagyon lassu, cipot mindenkirol le, akinel elektorinikai cuc van, azt kulon dobozba be, rontgenen at. Csipog, kulon atvizsgalas stb.
Arrol ne isbeszeljunk, hogy az 1. osztalyon utazoknak kulon kapuja volt, es ott senki nem akart atmenni, az orok csak csapkodtak a kukijukat unalmukban, de a 2. osztalyosokat nem engedtek oda.
Vegul tobb masik kaput is megyitottak, es elore engedtek olyan embereket, akiknek tenyleg pillanatok mulva indult a gepe. En szerencsere meg nem tartzotam ezek koze, mert kenytelen lettem volna igen csunyan viselkedni nehany “faszfejjel”, akik termeszetesen kifogasoltak az eljarast. A csunya viselkedest pedig az USA repterein nem kultivaljak ugyebar.
No, szo ami szo, vegul idoben sikerult a gepre feljutnom, olyannyira, hogy meg netezni is lett volna idom, mar ha a repteren nem fizetos wireless van. Aszonnya 5 dolcsi befizetesevel egesz nap hasznalhatom. Anyatokat! Ki az, aki egy egesz napot tolt a repteren normalis esetben? Budos banda!
A gopzin megint ablak mellett ultem, az osszes jegy igy lett lefoglalva, mert en nezelodos tipus vagyok, szuksegem van a valtozatossagra, nem szeretem orakon at ugyanazt nezni, mert meggajdulok. Valahova megint a szarny kornyekere kerultem, az “ules tarsam” egy igazi paraszt amerikai volt. Hajjde nyakon vagtam volna. Utkozben rendelt maganak egy hambeszt, amit olyan faszan megkecsapoztak, hogy az ujjai kozott folydogalt kifele, aztan mivel baszott elmenni kezet es szajat mosni egesz vegig a kecsapszag terjengett a levegoben. Na mindegy… kenytelen voltam megint meghallgatni azt a szamot a Drowning Pool-tol, amiben azt eneklik, hogy  Let the bodies hit the floor, es ez egy kicsit megnyugtatott. :-D
Az utam amugy alapjaban veve jo volt, bar kicsit docogos. Most nem lattam ennyi szep dolgot, mint LA-be jovet, mas is volt az utvonal, delebbrol kozelitettunk, hiszen akkor Chicago-bol jottem LA-be, most meg a sokkal delebbi NY-ba mentem LA-bol. Jut eszembe… meg nem ettem egy rohadt falatot sem, szaros hambeszt meg nem akartam, latvan a vegkifejletet az budosbogar emerikkkkain! :-D
Alukaltam, ujsagot olvasgattam, zenet hallgattam, igy telt el a kozel 5 oras utam.
NY-ban aztan leszalltunk, csomagot fel, irany at a masik terminal, ahol a kovetkezo torturam kezdodott. Alapban a NY-i repter asszem 6 terminalos, de lehet tobb (internetes limitalason okan ezt most nem tudom megnezni… de javitom a kesobbiekben, ha nem korrekt). A terminalok kozott egy korvasut jar, megkonnyitve az utasok innen oda eljuttatasat. Nekem annyibol volt szerencsem, hogy pont egymas mellett terminalokrol volt szo, ugyhogy konnyeden kellett volna eljutnom innen oda. Ez az egyszeru atjutas ide-oda maszkalsbol es lifttel fol-le maszkalasbol allt aztan. A ket szaros gurigas csomagommal + hatizsak + laptop igen megkonnyitette a labon valo kozlekedest. Aztan vegre eljutottam ahhoz a terminalhoz, ahonnan a Malev gepek indulnak. Tokeletes szocpolitikai kornyezet, mely gyermek korom Ferihegy 1-ere emlekeztetett, ahol minden csak kobol es ocskan csiszolt marvanybol allt. Annyira gazul nezett ki, az valami rettenet. A vilagitas hianyarol nem is beszelve. Amolyan felhomaly volt mindenutt.
A becsekkolas abbol allt, hogy sorba kellett allni, ahol aztan lemertek a csomagot, kiadtak a beszallo kartyat, de a csomagot mar az itt kapott papirral kellett atvinni egy masik pulthoz, ahol aztan atvettek, futoszalagra tettek, aszt betoltak az ismeretlenbe. Mondom ha itt nem lesz gond, masutt sem. Ez delutan ugy 3 korul lehetett NY-I ido szerint, es amr alig vartam, hogy vegre beszabaduljak a rerminalba, mert azonnal helyet akartam magamnak szerezni az elso mekdonalc kornyeken, es beverni valami sajtburgert vagy nemtom mit, mert a gymrom mar sajat magat emesztette. A vegeredmeny az eltt, hogy ilyen szar sajtburgert meg nem ettem mekiben, es pont ezert csak kettot tudtam legyomoszolni melle egy rakas kolat. No mindegy, az is valami. Leultem a kapunal, ahonnal a gep indul. Gyultek az emberek, legtobbje magyar… es itt ujra kezdodott szinte a jol megszokott eletem, magyarok koreben, melyet annyira gyulolok, hogy azt elmondani nem lehet. Majdnem 2 het idiotak nelkul… asszem ez mindent elmond. Vsszacsoppenni a virtualisbol az igaz valosagba! Oh igen, ez kellett nekem! Ugyhogy ujra benne voltam az antiempatikus, tulekedo, masokra nagyiveben szaro embertarsaim koze. Ezt tovabb sulyosbitotta a teny, hogy egy rakas (FIGYELEM! KOVETKEZO SORAIM MINDENFELE ELOITELET NELKUL SZULETTEK!!!) igazi hithu zsido vart a Malev budapesti jaratara. Ezt utazasom elott is mondtak, hogy mindig nagyon sokan utaznak evvel a jarattal. Na most itt meg nem is lenne gond, de ezek hangosak, allanodan imatkoznak es fol-ala jarkalnak. Az imadkozas mar a repteren megkezdodott, ahol is probaltak az utasokat is bevonni, es bar tolem nem all messze a hithuiseg, de azert ezt egy csoppet tulzasnak tartottam, igy inkabb olvasgattam, mint hogy imadkozzak (egyebkent sem beszelem az izraelita nyelvet). Nehanyan beszalltak a “mokaba” :-D…
Valojaban itt mar vartam, hogy vegre a gepen uljek, de nem azert, hogy hazajohessek, hanem mert szerettem volna totalisan szeparalodni az idiotaktol (a magyarokat is ideertve), remenykedve abban, hogy valami normalis trasat kapok az ulesem melle. A kesobbiekben bebizonyosodott, hogy a repulessel toltott idom kesz katasztrofa (no azert a feketedobozrol az idegbajomat nem kellett kiertekelni). Beszallaskor lenyultam egy rakas ujsagot, hogy mindel jobban sikeruljon a figyelmem elvonni a sok hulyerol.
A gep kb 1 orat vart a kifuton altalanos felszallopalyas repuloforgalmi traffic jam miatt, aztan elindultunk. Visszaneztem NY-ra, es alkapott a rosszkedv.
Visszaterek valaha is ebbe az altalam oly szepnek es szorakoztatonak tartott vilagba?
Barcsak igy lenne!
--------

Kijottem… rendbe raktam a kredencet! Fel is ut, le is ut…?

    

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr5452151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása