Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Tortenetek nyugatrol... Huntsville

2009.05.14. 06:31 Gecc

Majus 13, 2009, Este 10.40.

 

A nap vegre jol kezdodott, merhogy kialudtam magam. Eloszor. Ugye elso nap ott volt a buz, masodnap mar csak az akklimatizalodas vagott bele a terveim kellos kozepebe. Igy aztan a tegnapi sorozes Johnnal, plusz a faradtsag meghozta gyumolcset. Arrol nem is beszelve, hogy bar a fuggony be volt huzva, tul sotet volt reggel 7-kor, hogy felkeljek, melynek oka az volt, hogy kint viharos szel es felhos ido tombolt, mely egy tornadokkal igen gyakran megaldott helyen nyugalomra ad okot. :-D

 

John ma sem vitte tulzasba a pontos idore megbeszelt talalkat, igy aztan a ledumalt 8.10-bol lett 8.50, holott akkor mar a vevobel kellett volna lenni 40 merfolddel odebb. Na nem problema, John nagy dumas, ugyis megbeszeli veluk (hazudja, hogy miert, pontosabban) miert kesunk.

Valojaban nem amiatt izgultam, hogy nem erunk oda idoben, mert azt ki nem szarja le? Hanem mert aznap meg ugy kellett visszaerni Indianapolisba kocsival, hogy 1 orat veszitunk is (Indiana -6h , Illinois -7h).

Talalkozas utan szepen ivelt karomkodassal huzta le az egyik budapesti managert, mert a romanoknal leallt a termeles. Igy megy ez... egy faszfej szar munkaja miatt nem dolgozik masik sok faszfej.

A vevolatogatas jol ment, mindenki elegedett... de foleg en, magammal. :-D

2 es fel ora a gep indulasaig, John eszeveszetten tepi a C300-assal az autopalya aszfaltjat. Vagyishogy ugye ponthogy nem, mert itt senki nem gyorshajt. Autopalyan 65 merfold/h... nevetseges. A kamionok vegig a belso savban... ezert akarjak nalunk letiltani oket, mely egy faja dolog. Nehany masok „cocksucker” a kulso savban kozlekedo sebessegevel tartja ezerrel a sebessegkorlatozast. John dudal ezerrel, elottunk fekre tapos a goreny... Mo-on erzem magam. :-D

Vegulis a gep indulasa elott felé oaraval sikerul megerkezni, noha ha nem erem el a gepet, John megigeri, hogy vesz nekem uj jegyet. Ceges penzbol en is bokezu vagyok. :-D

Aztan mint kiderul, a nagy rohanas tok felesleges volt, merhogy a gep kesik, felszalas menetrendhez kepest 1 oraval kesobb. Leszallaskor Atlantaban azon gondolkodom, vajh a 2 perc mulva indulo csatlakozason tudjak.e, hogy meg egy idiota mennek veluk, megvarjak-e? A kapitany bemondja, azon utasok, akik nem szallnak at masik gepre, maradjanak a helyukon, segitseg rohano utastarsaikat is. Szavai egyik fulon be, masikon ki. Az osszes szajbavert 1. osztalyon utazo mocskos paraszt azonnal pattant ki a szekebol, akadalyozva a rohano embereket. Mindegyik ott rohadt meg a lassusagtol a kiszallo folyoson. Budos szemetladak. Kulonosen az, amelyiknek mar a repulon sem tetszett a fizimiskaja, :-D neki alapban jart volna egy kurva nagy nyakas.

Aztan nem 2 perccel, hanem 15-tel csusztam csak le a csatlakozast, mert a beallokban is sorbanallas volt. Nemhiaba, itt van forgalom. Magyar viszonylatban amolyan Demszky altal felbontott fel Budapest eredmenye kb. Arrol nem is beszelve, hogy B-re erkezem, C-rol indul. Rohanok, bar erzem tok felesleges, de azert adok egy eselyt, hatha. Elertem vele, hogy ugy neztem ki mint egy komplett idota, akinek a a fel ingje kilog a nadragjabol, hatan hatizsak, oldalan laptop. Az igenyesebb hajlektalanok siman utik ezt a nivot. :-D Gepet lekesem, mondm faja, megyunk a repszolgalathoz. A kezembenyomnak egy 1 oraval kesobb indulo gepre szolo jegyet, nagy az orom. Csekk, picsaba, B28. Visszarohanni, mert akkor mar arra is kesesben voltam. B28-nal kiderul, vak vagyok, mert nem 28, hanem 18. Namost itt azert szamok kozott is tavolsagok vannak, nem is kicsik. Visszarohanni 10 kaput. Azonnali beszallas. C28-as ules. Ulok, pihenek, egy utas mellettem, „maga az en helyemen ul keremszepem”. Nem akartam neki mondani, hogy ne basszon fel idegileg, helyette lecsekkoltam a jegyem, es lass csodat valoban rossz helyen ultem. 23-as volt az en helyem, de azert majdnem megoltem. :-D Azota nem tortent felrenezes.

1 oraval kesobb az alore kiszamoltnal erkeztem meg Huntsville-be. Az itteni manager, Ernie vart, aki amugy egy nagyon faja csavo. Egy kicsit le van lassulva, de ez lehet csak egy idogep miatt van. A csomagom viszont nem jott meg, es remelem nem csak a szerencsen mulik, hogy a kovetkezo geppel megjon-e, szal a szalloda recepociojan szoltam, ha megjon, kialtsanak fel telefonon, mert nincs mivel fogat mosnom.

 

Ha minden jol megy holnap, akkor a helyi repulesi muzeumban latok egy valodi SR71-est. Ami olyan elmeny lesz legalabb, mint amikor rajottem, hogy a regen a varosban kiirt óriások valojaban órások. :-D

 

 

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr291120620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2009.05.24. 07:02:06

"John ma sem vitte tulzasba a pontos idore megbeszelt talalka...."

Most már tiszta sor miért vannak válságban!:DD

Aszondják, Amerika a logisztikájával nyerte meg a háborút. Biztos nem Johnhoz hasonló szervezte:DDD (a logisztikát)

jaegtoer 2009.05.24. 07:13:07

"...de azert majdnem megoltem. :-D..."

Jó, hogy megkímélted az életét, innen azért nehézkesebb a látogatás is, a csomagküldés meg nem tudom, hogy mennyire eccerű:-)

Hülye egy alak lehet, nem mindegy, hogy melyik ülésről zuhan a géppel együtt, ha úgy adódik, nem mintha kívántam volna, már rád való tekintettel sem, na de mégis!:-)

Gecc 2009.05.24. 21:25:29

@jaegtoer:

Ha Johnrol van szo, akkor tole aztan porogne a gazdasag. Egy igazi business man... nagyon vagja a temat. Amugy meg ugye azert kesett, mert eppen uzletelt...
:-D

Nem irtam befejezo reszt, mert annyira magamba voltam roskadva, hogy ujra itthon vagyok... de... szoval... hat... ize. Elso osztalyon jottem haza... :-D
Ha engem is ennyire utaltak, amennyire en azt a kocsogkengurut, akkor szar lehetett nekem. :-D

süti beállítások módosítása