Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Goodbye Zalaegerszeg

2008.10.11. 18:50 Gecc

Nemtom miért, de semmi nem jut eszembe, és lehet ez jelent valamit.

Ha pedig valaki nem értené, hát csak keresse ki magának a megfelelőt!

 

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr72711992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.10.13. 19:38:56

ahlan wa sahlan pesten! :-)
+ minden minden minden minden minden minden jókat! :-)
www.elite.net/~runner/jennifers/welcome.htm :-D

Gecc 2008.10.14. 12:45:43

Akkor legyen inkabb "Welcome back"! :-]

liidiiia 2008.10.14. 15:33:45

ahlan wa sahlan back-h-lan anh pest-lan!
:-D

locsolólány 2008.10.14. 21:49:31


Szia Gecc!

Valahogy azt erzem, hogyha en lennek Zalaegerszeg, nagyon meg lennek hatodva ezen a poszton. Biztos o is meg van. :)

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2008.10.15. 14:33:16

hmm és nincs olyan oldal, ami a "jó a segged kő kóla?" egysoros verset fordítja a világ sok nyelvére? :D

jaegtoer 2008.10.15. 22:03:06

Szia Kedves Gecc!!

Isten hozott Pesten. Teljesen megértelek és együtt érzek veled. Nem is új fejezet... hanem egy másik könyv. Jó olvasást, és nagyon-nagyon jó oldalakat:-))

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.10.16. 00:01:27

Csá Gecc!

Üdv Pesten, bár az időzítés lehet, hogy nem a legszerencsésebb, ami a közlekedést illeti. Kivéve azt az esetet, ha már egy helikopter is parkol a sufniban a suzuki mellett... :)))

Az a helyzet, hogy ahogy így utánaszámolok, 50 perc minimum amíg beérek az egyetemre, és 50 amíg vissza. Na ebből kb fél órát gyalogolok, és ugyanúgy jövök ki, mintha végigbékávéznám az egészet.

Szóval egy jó túrabakcsont tudok ajánlani, ha kiszámítható menetidőre vársz, és még nincs pénzed repcsire, vagy helikopterre... :DD

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.10.16. 00:05:42

Addig is Madonna elénekli a tiszteletedre a "dont kráj for mí zalaegerszeg" című örökzöld slágert... :D

www.youtube.com/watch?v=DdD3MUFKleQ

Gecc 2008.10.16. 13:31:07

Hello Mindenkikek!

Koszonom a jokivansagokat plusz az udvozleteket, Nonestnek kulonoskeppen a Madonna szammal, aki enekelhetne akar azt is, hogy "Don't cry for me Ritchie". De hat igy megy ez szelebeknel. :-D

Komolyan mondom, hihetetlen, de majd 4 ev utan baromira jol esik a BKV-val utazni. Aszonnya, ha jol szamolom, akkor egy kezemen meg tudom szamolni, hanyszor mentem Combinoval eletemben. Pedig pesti vagyok. Nah, nemhiaba, miota is jarnak, 2 eve? :-]
A new kind of science ez mostand nekem. :-D
Arrol nem is beszelve, hogy a regi buszok szamozasa nem az uj, illetve forditva, szal asse tudom mi van.

A tomegkozlekedes azert is jo most nekem, mert ennyi jo csajt egy rakason Zegen nem lehetett latni. Amugy is sok a szabadidom, lehet beugrom a vaci utcai szokokuthoz, mint anno altalanosisis koromban haverommal, csak hogy a csajokat csekkoljuk. Azok a regi szep idok. :-D

A Firefox idojaras elorejelzeset is atallitottam Pestre, mar 2 napja kodot jelez egesz napra. Na ilyet sem lattam Zegen, elorejelzesben persze. Kicsi szurkes felho, "fog" felirattal a kozepibe. :-D

Aztan... A Lidlibe is tobbet voltam 2 het alatt, hogy itt vagyok, mint a Zegen mar 2 eve meglevoben. Mentsegemre szolgaljon, hogy egy melltartoval egybekotott top-ot kerestem megfelelo meretben, ezert kellett vagy 4 kulonbozo Lidlibe is beternem. Termeszetesen nem nekem kellett a ruci. Valtozasok azert nem alltak be a koltozkodessel a nemi identitasom teren. Szal csak azert mert Pesten vagyok, az Angyal barba meg nem fogok beterni. :-D

liidiiia 2008.10.19. 09:37:56

"Komolyan mondom, hihetetlen, de majd 4 ev utan baromira jol esik a BKV-val utazni."

ha hazajutok, ezzel én is így vagyok. a szabadidőmet rendszeresen egy kis városi sétával kezdem, kis vilire fel-le is benne, és egy otyik tejbetök vigyorával konstantálom órákon át, hogy dejó itthon lenni... :-D .

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.10.20. 16:51:32

Hello Geccke!:-)

Én nem tudom, de lehet, h beposztolok egy hatalmas terjedelműt arról, h miért nem jut eszembe semmi.:-)))

Van egy kollégám, aki régen írt az ÉS-be, és kb. 1,5 év alatt kiírta magát, kezdte azt érezni, h ismétli önmagát, a motivációja behalt, mint a trabim önindítója tavasszal.

Jut eszembe, megcsináltattam, meg a féket is! Most patent, és csak 36 ezerbe jött.
A kocsit teletankoltam, két hátsó kereket cseréltem, szóval most elvileg dupla annyit ér a javítással együtt.

Bye

liidiiia 2008.10.20. 18:16:27

na, otyikot csak csehül találtam meg:
www.youtube.com/watch?v=BoaVTb6BDJ0
mi dulce pueblecito trailer (Vesnicko má stredisková) Menzel
otyik 1.56-nál ér A VÁROSBA, és a mosolya 2.11-kor kezdődik :-))

malacka: és a doki skodája meg mindig lerobban, leginkább, mert verset mond odafigyu helyett :-))

tulok 2008.10.20. 21:19:06

welcome Gecc bra!

Akkor ezt most csak Neked:
www.youtube.com/watch?v=5gvbTeUIcoQ

:O

Gecc 2008.10.22. 16:14:46

Cso Malacka!

Akkor valamit felreertettel... :-]
Nincse ittend szo vegleges testi kuhulesrol. A cim es a mondando hundert procent osszefugg. Es mivel a legtobben tudjak... hogy is mondjam... milyen kapcsolatban is voltam en Zeggel, hat nem is csoda, hogy semmi nem jut rola eszembe. :-D

Amugy lehet Te jarsz majd jol a nagy gazdasagi vilagvalsaggal. Van egy fasza megjavitott Trabid, joban s rosszban kitart melletted. Neha ugyan noszogatni kell, de hat Istenem, valamit valamiert. :-]


Tulok

A New York, New Yorknak jobban orulnek, na persze ha oda koltoztem volna (vissza).
"I want to be a part of it - New York, New York"
:-]

jaegtoer 2008.10.31. 21:35:14

Szia Gecc!

ÁÁÁÁÁ! Szóval visszajöttél, nem pedig el!! Ez nagy különbség:-)))

...és akko" mos' má' nem is lösz új poszt?:-(((((

Gecc 2008.10.31. 23:31:38

Hello Jaeg!

Vissza vissza. S csak azert duplan, mert orom az uromben. :-D

Uj poszt? Turelem, rozsat terem. Igyekszem utolerni sajat magam... de egyelore technikailag sem adottak a feltetelek.

liidiiia 2008.11.01. 19:56:27

rózsák lesznek??? szupper!!! a rózsák a kedvenceim!!! :-D mikor??? :-)

Gecc 2008.11.02. 20:50:38

Holnap...
Vagy nem, de az biztos. :-D

locsolólány 2008.11.06. 21:21:40


Szia Gecc!

Gondoltam rad a minap.
A varosbol nem, de a kornyekrol, ahol felnottem, en is elkoltoztem. A szuleim ott laknak, ugyhogy visszajarok. Meg dokihoz is. Multkor mentem a dokihoz, es elotte a helyi kozertbe is beugrottam. A kozertben egybol ossze is talalkoztam az ovis legjobb baratnom anyukajaval, a dokinal meg egy masik ovistarsammal.
Nekem annyira-annyira jol tud esni, hogy van tortenetem. Szeretem ezeket a kozvetett bizonyitekokat. Hisz kulonben honnan lehetne tudni, hogy tudnam bizonyitani, hogy azzal a szoszke kislannyal, aki, meg sem mondom, hany evvel ezelott, ebbe es ebbe az oviba jart, tenyleg kozeli kapcsolatban vagyok. Konkretan identikusak vagyunk.

Gecc 2008.11.09. 22:38:09

Szia Locsololany!

Oszt pont ugyanigy vagyok en is mindennel. Pl mindenfele dolgot begyujtok az eletembol, mert ha eloveszem kesobb, akkor multbeli esemenyekhez es egykori magamhoz kotom azon targyakat. Ket ciposdoboznyi miniatur gyujtemenyem van, de vannak nagyobb targyak is, melyek nem fernek el, mondhatni nem is nalam vannak, hanem mondjuk egesz helyek vagy hazak teszik ki ezen targyilagos es kotheto dolgokat. Pl nem messze mamaektol egy pingvinszobor, mely gyermekkorom egyik legemlekezetesebb maszokaja, melyhez a nagyszulok emleke is erosen kotodik. Aztan pl a lorinci piac, melyrol amugy Lapi blogjan mar sokat beszeltem korabbi posztokban.
Szeretek a multban elni... :-]

locsolólány 2008.11.12. 20:01:11

Es a lorinci piacon is Irmus neni arulta a legfinomabb paradicsomot? Es adott neked ajandekba bebiszemeket, amik a legeslegfinomabbak? Es te is fulig pirultal, mikor a henteslegeny udvarolt neked? Es ti is gyujtottetek a cigarettacsikkeket az oviban? Es a gondnokbacsi nektek is odaadta a porpirospaprika zacskojarol azt a kis aluminium voroscsillagot? Es aki a legszebben aludt ebed utan, amelle nalatok is odaraktak a kutyust? Es egyszer melled is odaraktak, pedig nem is aludtal, csak ugy tettel? Es, es, es?
Szoval ilyenek. :)

Amugy nalunk a kertben teremnek a rozsak. Khmkhm. :)

jaegtoer 2008.11.15. 10:11:01

Kedves Gecc!

Jó reggelt, napsütéses hétvégét Neked, a Családnak...

Gecc 2008.11.15. 18:30:15

Hello Jaeg!

Koszi! Viszont!
Mostanaban ritkan vagy lathato. Ne nem mintha en sokat lennek, de Te meg kevesebbet. Nekem mentsegemre legyen mondva, hogy beindult a Comedy Central... :-D
Neked?

Gecc 2008.11.15. 18:51:43

Szia Locsololany!

A legszebb paradicsom availabilitasarol soha nem volt infom, papaval vagy mamaval, esetleg egyszerre kettojukkel jartam kiskoromba vasarolni hetvegen. Ugy emlekszem nem nagyon volt jol bejaratott elado, ahol szebb volt a porteka, onnan vasaroltak. Talan csak a tojas es a hus volt 1-1 mar jol beidegzodott arustol. Aztan kesobb amikor mar nagy lettem egyedul is jartam a kosarat megtolteni... valojaban jo kis szines muanyag szovesu szatyor volt, Mama meg ma is ilyeneket hasznal bevasarolni. Az a legjobb benne, hogy eros, elnyuhetetlen es gyullekony. :-] Natehat amikor mar egyedul is jaram vasarolni mindig kihasznaltam az alkalmat, hogy vegyek magamnak egy kinder szörprájz tojaskat. Akkoriban meg nagyon jo kis osszerakhatos jatekok voltak bennuk, nem ugy mint manapsag, hogy hippo, meg oroszlancsalad stb, hanem versenyauto, meg mozdonyok, amiket lehet tologatni. (Volt egy sarga F1 versenyauto parom, ezek 1 tojasbol jottek elo, ezeket amikor buszosat jatszottam potmeternek hasznaltam, noha akkoriban nem voltak potmeterek a buszokon (szerintem ma sincsenek a vezetofulkeben), de en mar akkor haladtam a korral :-D ).
Jah es mindig arrol almodtam, hogy majd egyszer amikor jo nagy leszek (akkori allapotomnal sokkal idosebb, marmint ugye), akkor majd sokat fogok jarni a piac masik oldalan levo sarki kocsmaba, ahonnan mindig igazi bor-fertotlenito-cigi szag kevereke szurodott ki.
A piacot lebontottak... a kocsma viszont meg ma is ott all. Sajna meg nem voltam bent azota sem, hogy egy muskotalyos kisfroccsot letoljak. :-]

jaegtoer 2008.11.15. 20:32:36

Szia Gecc!

Nálam nem a válság, hanem a munka gyűrűzött be, s aztán meg Paszternaknál belebotlottam egy reinkarnálódott egyiptomi pasiba, és jót tréningeztünk türelemből:DD, igaz Lenin is sokat segített de türelem-tréning bizony időigényes...

...a kinder tojásokhoz...
Gyerekkoromban (vitorláshajón) tengerész szerettem volna lenni, aztán később is, még később aztán mégsem jött össze, ellenben a kis utánfutókáim is kedvelték a kinder tojásokat és lelkesen veszegettünk is nekik... és ahogy mondtad volt azokban összerakható kisautó, repülő meg minden. Símán fogadtam, hogy autó van bennük, a repülőket meghökkenéssel fogadtam, majd őszinte felháborodással a következő sorozatot, hogy az miért nem hajó? Ha lehet repülőt, akkor miért nem lehet hajót? Bosszankodtam is:-)
Aztán évekkel később szóba kerültek a tojások, s a hajók miatt méltatlankodtam, s erre az egyik barátom hozott nekem kinder hajókat, vagy 10 db-ot! hogy mennyire örültem neki:DD Pedig akkor már 34 éves voltam!

Aztán az a gyerekkori vágyam is beteljesült, hogy egy vitorlást egyedül vezethettem... Igaz nem egészen így képzeltem...
Már a parton megittunk vagy tucatnyi unicumot...
Vízre szálltunk... további unicumok, s új elemként sörök is sorjáztak elő a hűtőből... A lényeg sikerült jól beinnunk, s a tulajnak meg beesni a vízbe, én meg egyedül maradtam, a kormányra meg a vitorlákra s addig még nem vezettem ilyet, csak utas voltam néhányszor s csak egyszer próbáltam...
Mindenesetre, mindjárt tudtam, merre kell keresni a Teremtőt, nagy fohász, nagy sóhaj, lassú nagy kanyar és vissza a tulajért, aki addigra már vagy 3-400 méterre is lehetett és nagyon aggódtam, hogy rá ne menjek, mert ez egy nagy hajó volt, olyan 8-10 m hosszú 30-40 négyzetméter vitorlafelülettel...
De sikerült visszamenni, szélbe állni és kihalászni... emlékezetesebb volt mint a rendszerváltás no:DDD

Úgyhogy csak be kellene térni abba a kocsmába, hátha még bambi is kapható:-) Mert miért ne?

Gecc 2008.11.15. 21:22:31

Szia Jaeg!

Ohh, nekem soha nem volt hajocskam a kindertojasban. A kisautok es a repulok voltak a kedvenceim, noha repulobol nem igazan akadt sok a kezem ugyebe. Ugyanakkor egy egesz kisauto gyujtemenyem termett, melytol kb fel eve valtam meg; asszonka unokaoccse orokolte meg tolem mind egy szalig. Koztuk a kis potmeter F1 versenyautokat is. :-]
(Idokozben a pinceben megtalaltam a tobb mint 100 darabos Matchbox gyujtemenyt is, mely visszacsomagolasra kerult, jok lesznek majd az en gyermekeimnek, ha eljon az ideje).

A kocsma a lorinci piac mellett termeszetesen meg eletem hosszu utjanak kozibe esik, ugyhogy nem marad el. Ha mast nem, akkor is legalabb egy jo malnaszorppel oltom szomjam. :-]

jaegtoer 2008.11.20. 05:01:14

Jó reggelt Kedves Gecc!

...És a málnaszörp mellé lehet, hogy valami "gyorsító" is kellene, mert most már meg volt amerika+kaja+ötnő+Lapi cicája is elment a hosszú útra, úgyhogy itt az ideje az új posztnak, mert most már a legkitartóbb rózsák is erősen kornyadoznak:-)

Gecc 2008.11.20. 18:15:45

Ello Jaeg!

Iegerm, amint lesz szkennerem, azonnal tolok egy uj posztot.
Jelen esetben a kovetkezo problemak miatt nincs szkennerem.
1. Anyagi oko.
2. Hely hianya az asztalon, ugyanis 1 asztalon van a TV es a laptop, + modem es router. Namost az asztal meretenel fogva mar nem enged magara egy nyomtatot is (szkennerrel). Es ez biza igen nagy porblema!
Csak hogy lasd mit turok emiatt en is... meg a PC-met sem vittem el az uj albiba, mert mar az sem fer el, foleg kormannyal, ha eppen kedvem tartja rendoroket lokdosni az utrol. :-]
Asszem valamit ki kell talalnom, hogyan szkenneljek meloban.

jaegtoer 2008.11.21. 10:26:29

Szia Kedves Gecc!

Sssszz…..Hűha! …akkor az otthoni receptnyomtatási lehetőség is késedelemben van!!

Értem. Empati maxima max. Ezt az asztal ügyet is mélyen átérzem. Nekem kb.1 év kellett a megoldáshoz: három hónapig tipródtam, halogattam, főként drágállottam a lehetséges megoldásokat, azután vagy féléven keresztül kerestem, míg megtaláltam a hozzávalókat, majd újabb három hónap kellett ahhoz, hogy mentálisan olyan erőt érezzek magamban, hogy összerakjam. Igaz megérte. Rendkívül bonyolult volt. Egy filmgyári kellékestől (legyen áldott!) vettem 4000-ért egy lekoszlott XIX. századvégi, vagy XX. sz. eleji asztalvázat (lapja nem volt) és külön máshonnan egy 1 cm vastag 115X65 cm üveglapot 5000-ért. Aztán 3 hónapi erőgyűjtés után, egy egyszerű pénteki napon pár óra alatt rendbe hoztam az asztalvázat, ráhelyeztem az üveglapot és lett egy durva full asztalom. 1-2 rosszabb designer zárt osztályra is kerülne, ha meglátná:-)
Szóval abszolút megértelek. Bár nyilván Te más praktikus oldalról közelíted a térkihasználás megoldását, de hát ki-ki a saját fejlövése után megy:-)
Akkor a kornyadt rózsák helyett kaktuszommal foglalkozom a közeljövőben.
Érzékeny lélek, ellenben jól tűri a viszontagságokat, legalább is így télidőben is beéri néhány kedves szóval és még kevesebb vízzel, és be-benézek ide, s elmesélem, mit szólt vissza a kaktusz:-)

locsolólány 2008.11.22. 16:20:48

Hello Gecc!

Sztem a muskotalyos kisfroccsot az elso adando nyaron usd nyelbe! Ezzel igazan tartozol a nehai kisgeccnek! :) Bar ki tudja, lehet h a kocsma neked a beteljesuletlen vagyak birodalmaban marad orokre.

Vannak ilyenek, h az ember azt gondolja, h ekkor meg akkor mindig ezt fogja csinalni, aztan sose csinalja. Hogy a Pilis alatt lakva majd mindig ott fogunk kirandulni, gondoltam en, aztan egyszer-ketszer voltunk csak 2 ev alatt. En nagyon ilyen vagyok, hogy a lehetoseg meglete naggggyon kell a konforterzetemhez, aztan vegul nem elek a lehetoseggel. Ez alkat. Engem kicsit nyomasztanak az olyan emberek, akik mindig nagyon lelkiismeretesen megragadjak a lehetosegeket. Kell egy kis pazarlas! Ebben is.
Viszont az egy masik ugy, hogy ami jar, az jar. Gyerekkori onmagunknak is.

Szoval ha ram hallgatsz, azt csinalsz, amit akarsz. :-)

Gecc 2008.11.22. 19:50:15

Szia Jaeg!

Na az van, hogy dontesre jutottam! Nem is kicsire. NEM veszek szkennert.
Hanemhogy... van egy szupi mindenre jo nyomtato, szkennelo, faxolo, levelezo (mindez egyben) gep a cegnel, amire fajan feltelepitettem magam, mint juzer, oszt ha itthon rajzolok, akkor azt majd jol beviszem, aztan szkennelem es atkuldom magamnak mail-ben.
Nadehogyazert egyet mondjak, jovoheten meg nem lesz rajz, mert egesz vegig oktatason leszek, rajzolni nem lesz idom.
Bí pésönt! :-D

Gecc 2008.11.22. 20:02:49

Szia Locsololany! :-]

Nalam ez ugy mukszik, hogy amit kitalalok, azt szeretem meg is valositani. Na jo, azert kulonbseget kell tenni gyerekkori es kesobbi kitalaciok es tenykedesek kozott. Namost persze 6-7 evesen ha aszondom majd jol iszom, akkor csak nem megyek be "aggyá egy kis muskotalyos kisfroccsot... mostand" szoveggel. Viszont manapsag elek a lehetosegekkel, s ha kitalalok valamit es az nem megvalosithatatlan, realizalom is. Nostehat ha pl most aszondanam, hogy kell egy no, megyek... itt vannak a sarkon. Tegnap este jottem haza, befordultam a kocsival, integettek. Szerdan amikor megalltam, jottek is. De amikor elovettem... a... a... laptopot a csomagtartobol azonnal levagtak, hogy csak itt lakom, nem pedig kuncsaft vagyok. :-D
Ugyanakkor, ha most kitalalom, hogy eszkimo leszek... nah hat ez mar problemasabb.
(Amugy nem lennek eszkimo. Igazabol indian sem. De nem azert mert nincs sajat rezervatum, hanem mert tollakkal menozni tok ego dolog, s nem is trendi. Ezt amugy a kakaduk is tudjak, csak jol kicseszett veluk a sajat egyedfejlodesuk. Meg aztan balna sem lennek... hatamon az orrom? Milyen mar? Viszont lennek televizio... az tok exhibicionista dolog. :-D )

Gecc 2008.11.22. 20:04:51

Az "egyet mondokrol" jutott eszembe, hogy regen a Kelenfoldi palyaudvar nagyon hosszu alaljarojaban az volt felfestve a falra, hogy
"Egyet mondok, kettőt látok"

Es ez nekem mindig nagyon tetszett.

liidiiia 2008.11.22. 21:42:35

2 rózsa is jó lesz természetesen :-D

locsolólány 2008.11.24. 07:44:23

"Viszont lennek televizio... az tok exhibicionista dolog. :-D "
Szoktam neha irogatni, foleg magamnak. Es az egyik iras, ugy kezdodik, hogy: "Van egy ferfi. Olyan, mint a te've'. ..." :-)
Tenyleg eleg exibicionista. Sajnos a kolcsonhatas viszont elegge alulreprezentalt, ha az ember te've'. Meg elkezdik kapcsolgatni masok kedvukre, az se lehet konnyu. De hat az elet nem habostorta!

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.11.27. 19:47:32

Geccem, kéne mán egy kis rajzocska....!

Gecc 2008.11.28. 08:00:00

Szia Holgyi! :-]

Csak azt tudom igerni, mint elobb (idoben is meg terben is) Jaeg baratunknak. Amint tudok, rajzolok. Vegyetek ugy, mintha nem lenne kezem... de majd visszano. :-D

Addig is, lehet ma eloallok valami massal. Csak meg kellene irni. Idom meg... nem sok. Ez mar nem Zeg. Itt dolgoznom is kell (ami persze tok jo, csak meg kell szoknia a ciganynak a szantast (esetemben visszaszokasrol van szo)). :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.11.28. 08:32:19

"jaegtoer 2008.11.21. 10:26:29"

Hát Jaegem, mint látom, Te se vagy az a kapkodós fajta!:)))
Hozod azt az örökbecsű tételt, miszerint : Lassú munkáho' idő kő' !:)
________

Gecckém, megvárjuk, míg kinöveszted, ügyeskedj csak, még Shiva is lehet belőled!:)))

jaegtoer 2008.11.29. 21:16:26

Kedves Hölgy! Minek is kapkonni?!:-) A rossz munkához is idő kő. Na akko meg ugyanott vagyunk, nem? Amúgy meg dolgozni egyáltalán nem dolgoztam lassan, csak az tartott hosszú ideig, amíg kialakult az elképzelés, aztán a beszerzés, maj a megfelelő körülmények és lelkiállapot, a ráhangolódás.

Mer 100000 forintért a hülye is tud faja asztalt keríteni, venni, na de 9000-ért? És különben is kigondolni, tervezgetni, aztán vadászni, elejteni, (no nem az üveglapot!!!) végül... alkotni... ezek örömök, minek megrövidíteni amit nem muszáj?

...élvezzük csak az életet, az úgyis olyan gyorsan zajlik:-)
süti beállítások módosítása