Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Tortenetek nyugatrol... Indianapolis

2009.05.12. 06:25 Gecc

Majus 11, 2009, Este 11.30 kornyeke.

 

A nap jelmonondata... „Yes honey, just let me know if I can do anything for you”. :-D

 

Hetfo, munkanap. Mondhatnam, hogy munkanap, de nem teljesen az, hiszen a legtobb idot utazas veszi el, amit felfoghatunk szorakozasnak is. Es hat miert ne? Uj helyek, uj emberek, latvanyossag, miegymas. Latvanyossagbol meg aztan egy ferinak mindig jut egysmas, ugye...

 

Ma egy kiados reggelivel kezdtem. Az auburni Holiday Inn-ben szalltam meg, ahol meg elozo nap adtak egy reggelirol szolo papirt, mely csak reggelre lett vilagos, hogy ez egy 20 dollaros kupon valojaban, amit jol leehetek. Na nem mintha nagy zabagep lennek, meghat nem is szoktam kihasznalni az ilyen alkalmakat, hogy degeszre eszem magam. Arrol meg aztan nem is beszelve, hogy a legegyszerubb kajak is mennyibe karultek. Narancsle 2 dolcsi. Egy adag piritos 2.5 dolcsi... stb. Nahszoval ugy dontottem, hogy a kinalatbol ha nem is a neve alapjan, merthat alsore kapasbol a Star Wars jutott eszembe (A New Hope), de a lairas, miszerint 2 palacsintat, 2 tojast es valasztas szerint sultkolbaszt, vagy szalonnat tartalmaz, felkeltette az erdeklodesem. Kerrtem meg hozza piritost, hogyha keves lenne megkenjem vajjal meg eperdzsemmel. Amikor a felszolgalo kihozta megkerdezte, hogy megbirkozok-e vele... latvan a tanyer tartalmat en is elcsodalkoztam, hogy akkor ezt most hogyan fogom megenni, ugyanis 2 vastag tesztaju palacsinta, egy rakas sultkrumpli, 2 juharszirup es 2 tukortojas fekudt egy nagy tanyeron. Aztan ha nem is az egesszel, de megbirkotam a nagy reszevel... a piritos maradt a helyen. Meg soha nem ettem amerikai palacsintat juharsziruppal, de nagyon bejott, uigyhogy kenytelen leszek otton felvenni az etrendembe. :-D

Reggeli utan kijelentkezes, indulas az elso vevohoz. A lenyeg, hogy mindenki meg van velunk elegedve. Ennel jobbat egy beszallito nem is hallhat. Igy aztan elso munkanapom munka szempontbol 100 procent pozitivan zarult. Ezek utan vissza Syracuseba, autot leadni, repulore 4 orat varni. Namost egyetlen dolog mentett meg az ongyilkossagtol ezen 4 ora hossza alatt, megpedig hogy a repteren ingyen internet volt, mely igazabol nem nagyon jellemzo vonasa a reptereknek emerikkkaban. Szal nem kellett kotelboltot keresnem a sajat felakasztasom kivitelezese erdekeben. No nem mintha talatam volna, mert a sok kapu melle 1 pizzazot es egy ujsagarust mellekeltek a nagykozonseg etetese es szorakoztatasa celjabol. No persze mennyivel jobban el lehettem volna ha nem csekkolok be, merthogy akkor jatszhattam volna a sok gyerekeknek szolo repulessek kapcsolatos repulos cuccal. Osszegezve tehat, nemtom minek csinaltak ekkorara a syracuse-i repteret, de a kihasznalasa kb 20%-os. Nem is tudom megtelt-e a kis gepecske, amivel aztan kesobb atmentem Cincinnatiba.

Nah az mar masik teszta. Nem gyoztek ugy megepiteni, ha A-bol B-be kell menni (terminal szinten), garantalt a 20 perc gyaloglas. Megnyugodva vettem tudomasul, hogy csak fel epulettel odabbrol indul  a csatlakozasom Indianapolisba, de aztan hamar ra kellett jonnom, hogy nem minden fix. Igy aztan szepen atraktak az indulast a masik terminalba, annak is a legvegebe. Ugyhogy tobbet gyalogoltam, mint az osi magyarok a letelepules elott.

Indianapolisban talalkoztam a az itteni managerrel, akivel leginkabb csak bajok vannak, minthogy segitokesz lenne, de mint azt sejteni lehetett most olyan kedves, hogy azt el sem lehet mondani. Mivel meg soha nem lattam, de meg keprol sem igen nagy meglepetest okozott, mert nagyon nem igy kepzeltem el.

Itt is Holiday Inn-ben vagyunk. Bejelentkezeskor egy nagyon csinos fiatal lany vette fel az adatainkat az elore lefoglalt szobakhoz, es John (a manager) a lelkere kototte, hogy kuldjenek nekem Holiday Inn tagsagi karytat, mert az milyen jo lesz nekem hogy van. Szal minden adatom leirasra kerult, es ha minden ugaz, nehany het mulva mar tagja leszek a Holiday Inn halozatnak, ami azert jo, mert meg nemtom. A lany nagyon keszseges volt... tulsagosan is. :-D

Amugy is egesz vegig viccelodtunk vele a bejelentkezeskor, de amikor John elment es megkerdeztem hogy akkor vegeztunk-e mondta, hogy „Yes honey, just let me know if I can do anything for you”, mely ahogy ramnezett, egynesen volt felreerthetetlen. :-D Namost nemtom, hogy megkockaztassam-e, hogy igenybe vegyem a Holiday Inn egyebkent meg megnemkapott tagsagi kartyaja utan jaro plusz szolgaltatast es igy zoldkartyara tegyek szert, vagy inkabb aludjak. :-D 

 

Johnnal elmentunk bedobni 1-2 sort, mikoris teljesen vilagossa valt szamomra hogy mekkora kejenc  Amugy is egesz vegig a csajokrol beszelt, de amikor elkezdte velem kiveseztetni, hogy a kolleganoket hogyan raknam sorba... marmint osztalyozas szerint persze... akkor vegleg megvilagosodtam. :-D

 

Reggel koran keles, mert ujabb vevo, ujabb szallas, ujabb tortenesek.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr71116395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walter Melone (törölt) 2009.05.12. 21:23:53

Nagyon szimpatikus kis szálloda lehet az! :-))))))

jaegtoer 2009.05.24. 06:51:30

Kimaradt Vonnegut. Akkor itt mégis csak lehetett valami:DDDD
süti beállítások módosítása