Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

A piac

2009.01.22. 22:11 Gecc

Lapi elozo posztbeli kommentejevel kapcsolatban, hogy a kispesti piacon tolta az ebedet a Lacikonyhan, egy rakas emleket idezett fel bennem, amit kenytelen vagyok idevesni… :-]

Talan avval kezdenem, hogy ugye a Kossuth Lajos Altalanos Iskolaba jartam, mely mint neve is adja, a Kossut teren allt (ebbe jar manapsag Lapi ugyvedkedni, merhogy egy jopar evvel ezelott az iskolat atadtak a keruleti birosagnak, mely szepen atalakitotta maganak az epuletet), melyen pedig a pijac is ugyancsak fekszik. Valojaban minden nap bementem akkoriban a piacra, mert anyukammal egyutt jartunk reggel, igy a reggeli kozertes bevasarlas utan mentunk a pijacos zoldsegesek, husosok es a jolbevalt kenyeres fele. Mindig ugyanannal a kenyeresnel vasaroltunk, penteken reggelre mindig felre volt teve nekunk egy kalacs, melyet szombat reggel egy bogre kakao mellett fogyasztottunk el ocsemmel. Errol jut eszembe, hogy a kakaoivas nalunk mindig versenyszam volt, mert anyu allandoan nagyon forrora melegitette, es bar soha megegyezes abban nem volt, hogy verseny van az ivaszatban, de mindig izzott a levego. Amelyikunk nem nyert, az mergesen nezett, es legszivesebben belevagott volna a masik arcaba. Akkoriban meg persze ocsemnek eselye sem lett volna arconcsapni... az evek folyaman aztan ez 180 fokos fordulatott vett, de mire sor kerult erre rafoghattam, hogy azert nem verekszem mar, mert kinottem belole. Valojaban csak jozan gondolkodassal arra jutottam, hogy nem lenne jo ujjat huzni vele, mert aztan csunyan megjarhatom.
Tehat mindennapos tevekenyseg volt a pijacra jaras. A kakaoscsigat es az iskolai poharas kakaot meg a kozertben megvasaroltuk... Minden honapban jart nekem egy Top Gun ujsag is, merhogy megegyezes volt kozottunk, kerhetek egy ujsagot minden honapban. Namost az akkori 11-12 evemmel ÖKM-et csak nem kerhettem, maradtam a repulogepeknel, melyeket mindig is igen kedveltem (igen jol tukrozi eziranyu szeretetem a kb 50 darabbol allo modellgyujtemeny, melyek meg ma is foglaljak Mama nehany szekrenyenek belso teret).
 
Tobbszor is voltam kint a bolhapiacon, meg 90 kornyeken, persze mint elado. Egy rakas folosleges cuccom volt, melyet zsebpenzszerzes celjabol szepen ra lehetett sozni az emberekre. Nah persze vasarlokent is sokat jartam ki, de 1-2 alkalommal elado is voltam. Ilyenkor delelott 10 kornyeken jott a pijaci ellenor brigad, aztan szedtek be az arusito helyekert az akkor amugy nem igazan nagy osszegu helypenzt (20 forint lehetett?). A legjobb, hogy mivel mar fel 5 korul kileptem, a legjobbak kozott sikerult helyet foglalnom, nem am lepedon arusitottam, hanem a buszmegallohoz kozel egy asztalon, melyet normal esetben amugy zoldesegesek szoktak hasznalni.
Bizonyara mindenki emlekszik meg kepregenyes tortenetemre, amikor is egy szivtelen apuka (ott rohadjon meg!) 400 kemeny forintert felvasarolta a Nils Holgerson gyujtemenyem osszes darabjat gyermeke szamara. Maig fajo pont az eletemben, mint ahogy az is, hogy amikor 2 hete betertem egy modellboltba el kellett csodalkoznom, hogy ha ma kb 30e forintot er egy TT meretu mozdony, akkor az en gyujtemenyem (amit ugye ha nem adtam volna el 10 rugoert 1994-ben) most tobb szazezret erne... a sineket es mas kiegeszitoket nem beleszamolva, mert az lenne mellette csak a jeghegy csucsa.
A bolhapiacon eccer megvettem egy bicskat 100 forintert, mert aszittem jo uzlet lesz tovabbpasszolni, csak mert egy szep Marlboro emblema volt rajta... maga a bicska amugy total hasznalhatatlan volt, ele mint egy tokeletesen a patakban gombolyure formalt kavics, de nagyon okosan megis extraprofitot vartam a tovabbadasabol. 20 forintert sem kellett senkinek, szepen rajtam maradt... a kesobbiekben talan James Bondos jatekokhoz hasznaltam szupertitkos bicskanak, vagy valami ilyesmi. Szerencsere azert ma mar jobban ertek az uzlethez, de azert mondjuk egy barkacsboltba beterve meg ma is szivesen felvasarolnam a leghaszontalanabb szerszamot is... ez bizonyara csak a melyrehato muszaki neveltetesemnek koszonheto. :-D
A piacot delutatnonkent mindig lezartak... akkoriban ez ugy nezett ki, hogy a bodek lanccal voltak az utca fele lezarva. Szimplan ket bode kozott kifeszitettek egy lancot, melyet egy sima kampoval rogzitettek. Bujocskazni meg mindenki szeret, ugyhogy a piaci nagy rengeteget kihasznalva osszekotottuk a bujocskat egy  nagy ossznepi bringazassal. A bodek kozott cikazva kellett a masikat meglatni, majd elkapni. Ez persze legtobbszor ugy ert veget, hogy a piaci felugyelo bacsi is beszallt a kergetozesbe, csak nem ket kerekkel, hanem ket labbal. Igy a sikerunk garantalt volt. En a meno cseh versenycangammal, haverom meg a BMX-evel suhant tova a piac kacskaringos kavalkadjabol.

Mara a piacot atepitettek... kb 10 eve nem jartam kint, bar sokszor elhaladtam elotte. Azota bar a bodek megmaradtak ugyanabban a szocialpolitikai kornyezetben, a szabadteri kofak pultjait elbontottak es a helyukre egy nagy, emeletes csarnokot epitettek. Anyu szerint nagy jo... meg modern. Szerintem a modernizalassal nem feltetlenul jar egyutt az is, hogy valmai jo legyen. Persze ez meglehetosen relativ. En inkabb a gyerekkorom latom benne es nem a lehetoseget.

--------
 

92 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr41896626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2009.01.25. 21:43:26

Geeeecccc!

Hogy milyen iciri-piciri is a világ!!!! sejtettem!!

....én pont 1990-1992-között laktam a Batthyány utcában...
Élénken él bennem a piac képe, zöldséget, húst miegymást én is ott vásárolgattam akkoriban...
...és jártam a bolhapiacra is, még lehet hogy láttalak is!! És nem ismertem fel fiatalkori kiadásodban a későbbi fergeteges, fantasztikus Gecc Mestert! de azért megbocsátom magamnak:-)
Annyi bajom volt akkoriban! taxisblokád, hülyeséghegyek, infláció... etc. A párt, a kisgazdapárt egetverő impotenciája, "inkontinenciája" :DDD.... na abban toltam akkoriban az igét, akarom mondani az igát, mert ugye nekem az szolgálat volt, és szörnyű volt látni ahogy szétesik...:DDD ...de erre már nem emlékszem pontosan, ellenben a piac akkori képe teljesen itt van előttem. ...lehet most rá sem ismernék? :-(

Gecc 2009.01.26. 08:40:33

Szia Jaeg!

Hidd el, siman raismernel. Csak a kulsos, nem fedett reszet bontottak el, es annak helyere huztak fel a csarnokot.

Remelem nem Te vetted meg anno a Nils Holgerson sorozatomat! :-D

liidiiia. 2009.01.26. 15:55:28

:-) egy igazi lassúkamerás film, dejódejó. tisztára ottan vagyok én is most. :-) azért gorn kapitány csak odaadja időnként az időgépet, egy-egy kiválasztottnak. sőt úgy tűnik, filmfelvevőnek is lehet ilyenkor használni, és belevetíteni a jelenbe a múltat, amitől az jelen lesz. :-) időkapu :-D

jaegtoer 2009.01.26. 17:16:56

Jó estét Kedves Gecc Mester:-)

Nem, nem! A Holgerson projectben egészen biztosan ártatlan vagyok, még csak ráutaló magatartást sem tanúsítottam sem akkor, korábban, sem később:-)
...fogast (réz), írókészlet, tintatartó, üvegritkaságok, áttetsző porcelánholmik, könyvek... ilyesmikre vadászgattam....

liidiiia. 2009.01.26. 19:37:17

szia jaeg, a szép üveget én is nagyon szeretem. bár én nem veszem meg, mert nincs sok tárgyam, de ha látok szép üvegeket, annak nagyon megörülök. :-)

Gecc 2009.01.26. 20:07:23

Szia Jaeg!

Lehettel volna akkor az emberem a Marlboro emblemas szuper bicskamra. Lecsusztal rola, nem tudod mit veszitettel! :-D


Lidia

A filmekrol jut eszembe, hogy szerintem ott adtam, tul a diafilmjeinken is. Ma meg ugyanugy szidhatom magam, mert
1. rohadt sokba kerul egy film.
2. olyan torteneteink voltak, amik ma mar nem kaphatoak, foleg nem ugy megrajzolva.

Na jol van, maradjatok csenben, mert mindenrol eszembe jut valami, hogy miert volt szar uzlet akkor tuladni rajta. :-D

jaegtoer 2009.01.26. 20:55:12

Szia Liidiiia!

Én megveszegetem őket, mert ami tényleg szép azt kár lenne otthagyni annál, aki meg akar szabadulni tőle, és sokszor talán segítség is annak, akitől megveszem. Nagyon ritkán alkudozom, (én ezzel segítek) nem azért mert felvet a pénz, ellenkezőleg, nekem is nagyon meg kell érte dolgozni (sokat kevésért:D ), de ha nagyon el van szállva az eladó, akkor azért a mértéktartás nálam is prioritássá válik. Egy darabig tartogatom őket, mármint a tárgyakat, aztán ha valakinek nagyon-nagyon megtetszik akkor neki ajándékozom.
most pl. van két db szögletes, nagyon helyes karcsú üvegem , rajtuk domború felirat:

"ZWACK J. és TÁRSAI
UDVARI SZÁLLÍTÓK"

Nos, van két jó barátom akik ugyanazon a napon születtek (év, hónap, nap stimmel) És mivel vagy 15-16 évvel ezelőtt elég sok Unicumot megittunk hármasban, azt gondoltam ki, hogy megtöltöm az üvegeket Unicummal, és így üvegestől megkapják születésnapjukra. (azt már tudom, hogy az üvegek nagyon, nagyon tetszenek nekik, és biztos nem dobnák ki, se szelektíven se másképpen:-) Már fain, csavaros fadugókat is szereztem hozzájuk. Gromek lesz:-)

Szóval túlságosan én sem ragaszkodom a tárgyakhoz, de olyat nem veszek meg, amit nem tartanék meg szívesen:-) és ami nem lehet esetleg különleges ajándék.

Nálam csak tesztelésen vannak:DD

jaegtoer 2009.01.26. 21:06:03

Hát Gecc, ezt a marlboros bicskát bepótolhatatlanul kihagytam! Basszuuuus:DDD

Szaporodnak a bankrablások! Nem tudom, nem ez a recesszió új üzletága?:DDDD Mennyi lehet rá az átképzési támogatás?

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.27. 06:32:08

Kedves Gecc, nagyon tetszett a történeted.
Kis kárpótlásul az elveszett diafilmeid helyett ugorj be mozizni ide:

rokica.blog.hu/2007/12/01/mozi_13

Gecc 2009.01.27. 10:35:49

Koszi Rokica!

Hianyolom a Csilicsali Csalamadet az archivumbol. Az volt a kedvencem. :-]
Manapsag meg mar olyan gagyi mesek vannak, hogy szinte nezhetetlenek a diafilmek.

liidiiia. 2009.01.27. 13:54:17

gecc, olyan jó ennek a piacnak a képeire gondolni. :-) én román- meg lengyelpiacokra jártam ki leginkább, de akkor mindig venni is akartunk valamit. arra emlékszem még, hogy hódmezővásárhelyen a művésztelep művészeinek egy része is árult ezt-azt, szal kajákat, a rendes piacon, és a környékbeliek figyeltek arra, hogy tőlük mindig vegyenek valamit, merthogy művészek. ez azért is volt érdekes, mert ezeknek az egyszerű életet élő néniknek, bácsiknak egy része el is ment a kiállításokra, de általában a ruhatáros néniig jutottak el, akit tutira ismertek, és azzal le is tudták a kiállítást magát, de ez akkor is egy fontos szempont volt, hogy a művészekre figyelni kell. :-) mi is vettünk egy keramikus nőtől többször tojást, "mert művész" alapon, ha arra jártunk. :-)

a diafilmekre én sajnos nem is emlékszem igazán, csak azokra, amiket a laárék feldolgoztak újra :-D . meg a mesékre sem emlékszem magukra sem általában, de így az újdonság erejével hatnak, mint a csilicsali :-) .
rokica: köszi :-)

jaeg, végülis nekem is van 2 szép üvegem, azaz 2 vázám, na azokhoz ragaszkodom. az egyik egy század eleji (20. :-D ) kéküveg szódásüveg, ragyogó középkék, hullámos vastagüveg, a másik meg egy vékonyabb, opálos rózsaszín, közepes méretű kerek, virágmintás váza. :-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.28. 18:11:31

Geccke, hát én meg csak most látom, hogy közben megszültél!:)))
Mármint a posztot:)
Annyit ígérted, hogy lelankadt a benézelődés reflexem:)

Nagyon aranyos, amit írtál!
Én ugyan soha nem jártam ott, de írásod olvastán, mintha mégis!:)
De jó....
Imádtam volna arrabóklászni én is, ahogy ismerem magam...
Szeretek kutakodni a régiségek között, sokat járok antikváriumba is.

Tavaly vettem egy ilyen helyen 6 darab különleges borospoharat, sötétbordó, karcsú, hosszú talpú, valami gyönyörű kézi munka van rajta, bár megoszlottak a vélemények, egyesek elájultak szépségétől, mások meg attól, hogy milyen giccses:)

jaegtoer 2009.01.28. 20:06:59

Szia Liidiiia!

Ismerős az a kék... naggggyyon szééép!

Nekem egy zöld szódás üvegem van, csak egy kicsit rendbe kellett tennem. Ekkor szedtem szét darabjaira először, és nagy meglepetésemre össze is tudtam rakni. Persze ragasztó nem kellett hozzá:DD Már a gazdáját is kiszemeltem:-), csak az alkalomra várok, hogy ecccerűen a kezébe nyomhassam:-) mindenféle körítés nélkül.

jaegtoer 2009.01.28. 20:11:40

Kedves Hölgy:-)

hosszú talpú pohár nincsen, csak hosszú szárú talpas:-) vagy talpas, nyújtott kelyhes... de azért értem:-)

Hosszú talpú a vaslábas:-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.28. 22:59:03

Jaegem,

hát persze, most látom csak, futtomban miket írtam!:)))
Igen. Karcsú és hosszú _szárú_ :)

Vaslábasban van hosszú talpú?
Nem is tudtam.
Az meg milyen?
Hogy miket tanul itt az ember jánya...!:)

jaegtoer 2009.01.29. 05:49:09

Jóóó reegggeeelt!

Kedves Hölgy!

No, itt én meg képzettársításos képzavarba kerültem:D

A lábas eredetileg lábakon állt. Így értem a hosszú talpúságát:-)

jaegtoer 2009.01.29. 19:40:52

Hello Test!

Azért állt lábakon, mert alatta kellett a hely a tűznek, parázsnak. Később, amikor elterjedtek a platnis tűzhelyek, már nem volt szükség lábakra így azokat elhagyták, mint a gyíkok a farkukat végveszélyben.

ez utóbbira hajaz az a sok töketlen gyík is a parlamentben :DDD

...ebből az egészből is látszik, akár lábatlan, akár lábas egy vaslábas, mindenképpen több hasznát veszed, mint a gyíkoknak az országgyűlésben:-))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.30. 13:19:52

Hali Gecc.
Pont, mint Hölgyválasz.
Én azt a piacot nem jártam, viszont gyerekkoromban minden nyáron vidéken is voltan pár hónapot.
A nagyanyámnak pedig sok rokona, ismerőse, keresztgyereke vala.
Igazából ő egy matriarchátus fejeként élte az életét mint egyetlen világlátott Bács-Kiskunban, akinek nemcsak pesti férje volt, de a fia és a lánya is egyetemet végzett és városi ember lett.
Olyan magosan hordta az orrát, hogy még.
Jöttek is hozzánk a rokonyok és üzletfelek, mi is mentünk vizitálni szépen sorban.
Minden évben körbevezette az unokákat, mint a lóvásáron.
Persze, mivel sok hétig voltunk nála, mindig bekapcsolódtunk a falu életébe. Voltak barátaink, randik, szőlőkötözéstől a krumpliszedésig, lekvárfőzéstől kaszálásig minden.
Birkanyírás, lópatkolás, zetorszerelés.
Szóval, hogy a gyüjtögetésig valahogy eljussak, én ott régiséget gyüjtöttem.
Kosárnyi millpengőtől a két és félméteres faragott padig mindenfélét.
Általában a szépség érdekelt, úgyhogy anyu és a többi nőrokon idővel minden tárgyamat elkunyerálta.
Ami még volt, azt az öcsém einstandolta, mikor léptem otthonról.
Úgyhogy minden szép emlék, és nem fáj egyik sem.

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2009.01.30. 13:45:08

gondútam.
utólag leesett.
csak először egy gáztűzhelyen képzeltem el és agymunka nélkül bedobtam a kérdést... :D

Gecc 2009.01.30. 19:15:54

@simonmondja.:

Szia Simon!

Nah most lehet egy ujabb posztot sikerul belolem elocsalogatni arrol, hogy Dedmamamnal Magocson milyen emlekek tomkellege rohanta most meg az agyam.
Ugyhogy turelem, es amint lesz egy posztirasnyi idom, ravetem magam a billenytukre.
Egy kis izelito...
- A rozsdas fempermetezogep
- A haz melleti, de ugyanakkor meg a kertben levo kikovezett arok
- Egerfogok
- Spejz
- Nudli
stb.

:-]

liidiiia. 2009.01.30. 19:34:06

:-)))) dejó,dejó!!!!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.30. 19:49:27

Tudod Gecc, a magyar az satnyul.
Az jutott eszembe, hogy apám még kisbikákon lovagolt szőrén, én már csak Tarpán Huculon és Nóniuszon, és a kost hergeltem, hogy átugorhassam, ami ugye nem ugyanaz, mint a kisbika.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.30. 19:50:58

Öcsémről nem is beszélve, aki már csak libákkal harcolt.

Gecc 2009.01.31. 20:59:30

@simonmondja.:

Lovon akkor ultem eloszor, amikor altalanos isibol nyaron vandortaborba mentunk es erintettuk egyik nap Barcsot. Bementunk a hatarorsegre, hogy bemutatot tartsanak illegalis bevandorlok elfogasabol meg lovaglasbol... nah akkor egy kiskatona minden gyereket egyenkent korbevezetett egy lovon. Nekem az volt az elso kerdesem hozza, hogy ez utan lehet-e majd egyedul a lovon vagtazni, merhogy megvoltam rola gyozodve, hogyha a filmekben mindenkinek megy, akkor nekem is siman menni fog. :-D

Ugyanakkor pesti mivoltomra tekintettel egyik kollegiumi lakotarsam megkerdezte elsoben, hogy lattam-e mar tehenet... mondom persze. erre O, na jo, de eloben?
:-D

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.31. 21:24:47

Én meg mindenmódon lovagolni akartam, úgyhogy a Tatterzal-ra jártam egy évig 14 évesen.
A Tarpán Hucult meg az állatkertben ültem meg szőrén, mert összehaverkodtam a lovászgyerekkel.
De mondta, hogy ne mutassam meg neki a lovaglópálcát, mert vadló és nem utálja.
Hát persze, hogy nem tudtam eldugni a hátam mögé, úgyhogy őrült vágtába kezdett egy homokos futtatón körbe.
Azt látni kellett volna, ahogy én rajta kapaszkodtam.
Mondjuk, Lapi jobban el tudja képzelni - egy fokkal.
Szóval a ló megvadult.
A lovász pedig be volt szarva, hogy most mi lesz.
Már a ki tudja hanyadik kört futottuk, mikor elkapta a gyeplőt és lerántotta a földre a ló száját.
Elég érdekes technika a megállításra, mert én a fején át előreröpültem teljes sebességgel.
Az már hab a tortán, hogy a lábam beleakadt a gyeplőbe.
A ló addigra a térdreesésből felágaskodott és fölöttem kalimpált két lábon, miközben az egyik lábam beakadva a szájánál, a könyököm meg a homokban. Szóval fejjel lefelé lógtam egy ágaskodó ló alatt.
Nos.
Semmi bajom nem lett.
A lovász kicsit rezgett utána.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.31. 21:26:53

Ja, nem .
A farmerom tele lett lószőrrel.

Gecc 2009.02.01. 11:26:50


Ha most nem mondod, hogy ezek utan kaszkador lettel, csalodni fogok. :-D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.01. 18:51:41

Aranyos poszt, és igazat is szóltál benne, de mennyire igen a végén:

"Szerintem a modernizalassal nem feltetlenul jar egyutt az is, hogy valmai jo legyen. "

Üdv.:-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.01. 19:36:59

"ma is szivesen felvasarolnam a leghaszontalanabb szerszamot is... "

A 4 leghaszontalanabb dolog, amit vettem valaha:
- gyümölcscentrifuga;
- kukorica pattogtató;
- lábfürdős lábmasszírozó;
- az összes hajhullás elleni kencefice:-))

4 dolog, amiről nem gondoltam volna 20 éves koromban, h lesz nekem, de piszok hasznos apróság:
- infralámpa;
- goffrisütő;
- kenyérsütő;
- turmixgép;

És még egy, amit egy lim-lom boltban vettem, egy tuszakolos haboskávé gyártó, amit két éve 150 ft-ért vettem, echte német, és kiszeretkezett jó. Eredeti ára kb. 1200-1500ft.
Kávé+tej+tuszakolás, és már kész is az extra habos kávé!

Üdv.

Gecc 2009.02.02. 09:07:37

Szia Malac!

Nah en ilyen haztartasi gepekben alapban nem gondolkodom. Szerencsere noi oldalrol sem lepnek fel ezen problemak. Eljutott odaig, hogy masok altal tapasztalta meg, mennyire folosleges dolgok lennenek ezek a haztartasunkban.
A kukorica pattogtatot a legocskabb kapitalistak talalhattak ki pl... kezdodott ugye avval, hogy volt nekunk az a jo kis ezusttalas, kek papir boritasu, Puki nevu pattogtatnivalonk, ami gyerekkorom egyik legkedveltebb csemegeje volt, raadasul vicces volt, ahogy lapos tanyerkabol nagyra nott duzzanat lett. Utana jott a kapitalista talalmany, a pattogtato... manapsag meg mindenki megveszi inkabb a mikroban pattogtathato cuccot. :-D

Gofrisutot viszont mi is veszunk, amint veglegesen letelepedtunk... :-]

Udv

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.02. 09:26:05

Na, de miért tagadnám , Gecc!
Baromi jó kaszkadőr vagyok.
Fél órája keresem magam a jutubon, de csak ezt a nem túl jó szereplésemet találtam.
www.youtube.com/watch?v=zuoJMsanTwU&feature=channel

Gecc 2009.02.02. 11:54:25

Simon!

A szereples nezopont kerdese... merhogy ugye attol fugg, Te voltal a bika, vagy a bikagolo. :-]
Persze a bika szemszogebol nezve is lehetett a szereples amolyan nem a mercet meguto, mert valojaban akarhatta szettaposni is a megulojet, es sikertelensege negyedranguva tette a performanszt.
Velemenyem szerint ugyanakkor a bika tokeletesen teljesitette a tole elvart feladatot. :-]

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.02. 15:23:05

Én az a rodeóbohóc vagyok, aki a bikát a homlokánál fogva akarja visszatolni a karámba.
De nem sikerült.
Végül is, azért kerültem vele ki a netre, mert a begyakorolt számomat - a visszatolást - elbasztam.
Asszem egy hülye keresztlépés miatt, de lehet, hogy a reggelire evett burrito a ludas.

Gecc 2009.02.03. 09:38:03

Simon!

Arra nem gondoltal, hogy a bikaval esetleg megegyezel elotte, hogy aztan mindketten gyozteskent keruljetek ki?

liidiiia. 2009.02.04. 16:59:25

:-D
yessss! ez a megoldás. hmm, hihetetlen, hogy milyen gyakran az orrunk előtt hevernek a megoldások, és soxor eccerűen észre sem vesszük őket... :-D

Gecc 2009.02.13. 09:46:43

Szia Holgyi!

Az influenza legmelyebb bugyrait megjarva mult szombaton elkezdtek a koporsomat kesziteni (tolgyfaberakasos, de amugy kivulrol Nepszavaval burkult), es csak mostanaban jutottam el arra a szintre, hogy lehet mar el is adhatjak, mert nem lesz ra szukseg.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 13:36:38

Hoppácska.
Rajta vagy a radaromon, tudod-e?
Már azt hittem, kivetted a síszünetet.

Gecc 2009.02.13. 14:44:25

Siszunetrol szo sem lehet... 2 okbol sem.
1. Ma jar le a 3 honap probaidom.
2. Nem tudok sielni... es ha ez nem lenne eleg, a havat sem igazan tekintem a baratomnak. A hideget meg aztan meguccse.

Es a radarod amugy jo a levego-fold rakatakkal szemben is? :-]

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 15:39:37

No én se csípem a síelést. Télisportból a hoki a kedvencem, de már azt se, mert legutóbb elrepedt a csuklóm, mikor dobtam egy hátast.
Azért nem adom fel, de most inkább Bükfürdőn áztam a forróvízben.
A radarom fogja a zuhanórepülésedet, nem gond.
Befúródáskor helymeghatározás, vigyázzá.

Gecc 2009.02.13. 15:54:56

Landolasom helyszine biztosra veheto, hogy Mo lesz. Sajnos jelenleg nincs jobb zuhanasi pontom.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:41:48

De azért még az ágyon vagy, nem alatta?

Gecc 2009.02.13. 17:24:36

Hat ez nezopont kerdese... magamon kivul vagyok, az biztos.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 17:38:26

Na, semmi para. Sztem nem maradtál le semmiről.
Nekem volt három olyan évem, mikor üftre mindig karácsonyra lettem influenzás. Volt, hogy olyan lázas voltam, hogy még a fára sem emlékeztem. Igaz, megúsztam a vendégelést.

Gecc 2009.02.13. 17:52:52

Jaaaah, nem a betegseg miatt vagyok magamon kivul. Az szombattol tartott 4 napot, de mosmar megmaradok.
Viszont szombaton en is pont lemaradtam egy vendegsegrol. Ugyhogy amig a gyerekek a Transformersekkel jatszottak, en karanten alatt neztem ki a lazas fejembol.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 18:49:43

Mázli, hogy Transformersekkel. Nálunk a legkevesebb a dartsozás, de van íjazás, boksz, pingpong és leginkább a kicsik verik a nagyokat, mint a répát, a kutya meg hősiesen harcol mindenki ellen ugatva, hogy valahogy leültesse őket.
A magyar vizslák nagyon békepártiak, ha emberekről van szó.
A kankutyákat viszont leveri seperc alatt, még a rotikat és a többi húshegyet se kíméli.

Gecc 2009.02.13. 19:54:57

Nalunk a darts szoba se johet. Ha nem azzal jatszik a gyerek amivel en is akarok, akkor megszivja, mert jatszhat egyedul. En ugyis elveszem ami nekem kell, ugyhogy tokmindegy.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 20:08:54

Ja, ezaz. Most karácsonyra a gyerekeknek vettem talpon álló rugós bokszzsákot.
Főleg azért, mert a keresztgyerekeim kissé vadak és sajnálom az unokatesómat, de aztán kiderült, hogy mindenki nagyon rászokott.
Én is.
Óriási érzés, mikor a feszkót tíz perc ütéssel, mntha elfújták volna.
Legyalázom a bábut és teljes a béke.

Gecc 2009.02.14. 11:55:19

Feszultseglevezetesre vagy a vezetest, vagy jobb esetben a munkahelyi trecselest hasznalom. Elso esetben lelokok mindenkit az utrol, masodik esetben mindenkit lealazunk.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.14. 14:16:03

No, máskor integess, ha te vagy az.
Ilyenkor kell rájönnöm, hogy naponta összefutunk az utakon?

Gecc 2009.02.14. 17:07:13

Nem kell aggodni... amiota visszajottunk Pestre, alig ulok a kormany ele. Ha igen, akkor is nyugtatoval...

jaegtoer 2009.02.17. 16:17:19

Geeecc! Geeecc! Még több Geeeccet akarok:-)

Szia Gecc!

Örülök, hogy erőt vettél a vírusok sáncain. Hiányod már krónikus... Gyere vissza autóval, vagy anélkül, az se baj, ha nem dudálsz, majd vigyázunk:D Amilyen kemény fejem van persze, azért 2 esélyes a dolog:-)

Gecc 2009.02.18. 23:08:54

Szia Jaeg!

Mostanaban nagyon el vagyok havazva es a valsag hatasara nagyon oda kell tennem magam, hogy en vagyok a legjobb meg ilyenek. Tudod hogy van ez... :-]
Persze tok tiszta hogy en vagyok a legjobb, csak hat megis... :-D

liidiiia. 2009.02.19. 09:36:13

gecc et: azért jaeghez én is csatlakozok, most megint van egy beígért történet. :-) depersze ahogy idő van rá, meg minden. :-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.02.19. 09:41:22

Gecc, mivel tényleg Te vagy a legjobb, ezért magánmail megy Hozzád.
:-)))

Gecc 2009.02.19. 16:20:15

Szia Rokica!

Mar meg is valaszoltam. :-]


Lidia

Amint idom lesz, nyomatom... meg mostansag meg irni sincs kedvem tul sok. Gepelek eleget meloban. A pofam meg hiaba jartatom. De ez tortenik ha az ember hulyekkel van korbeveve. :-D

jaegtoer 2009.02.20. 06:55:47

Jó reggelt kedves Gecc!

Csak türelem, és kitartás. drukkolok Neked.
Az ésszerűség nem mindenkinek egyszerű és logikus.
Én is türelmes vagyok, nem is "követelek":-)) új posztot, csak nézz be néha a kocsmákba, vagy kávézókba. Hiányzik a kavalkádból a hangod:D

Gecc 2009.02.20. 10:34:05

Szia Jaeg!

Igy van... a turelem pedig rozsat terem. Vagy nem, de az biztos. :-D

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.02.20. 11:14:05

@Gecc: Köszönöm szépen! Gyakorolgatom.

liidiiia. 2009.02.20. 16:05:25

jaaa, jut észbe, már neked se nincsen net:
ez a joze gonzalez sony bravia (bouncy balls) videó, amit anno lapihoz linkeltél, és én tökre szeretem. :-)

locsolólány 2009.02.26. 09:53:02


Szia kedves gecc!!!!

Mi zújs? Én is itten mindenféle jókat kívánok, nem is tudom, mihez, de ahhoz, amihez a többiek. :) meg még minden máshoz is. :)

Gondoltam rád. Akkor, amikor végre valahára rászántam magam, hogy megvegyem az új gépet, mert a régi már régi. Hazavittem az újat és ... és ... és letettem a sarokba, ki se nyitva a dobozát, hanem odaültem a régi gép elé, és mindenféle érzelmi viharokat éltem át. Egyszerre jutott eszembe minden, ami azzal és azon a gépen történt. És hogy az a korszak mennyire visszafordíthatatlanul zárul éppen mostanában lefelé. Ami persze jó. De hogy még az én kis drága első laptopomat is magával kell, hogy vigye, arra korábban nem gondoltam.
Bostonban vettem, mert hogy ott érte meg venni (legalábbis azt hittem), emlékszem, ahogy megyünk hazafelé az esőben a boltból, húzza a vállamat életem első laptopja, gondolkozunk, hogy fogjunk-e taxit, de aztán nem fogunk. (mer drága.)
Meg hogy milyen boldogan telepedtem le vele a central parkban, hogy én most netezni fogok a fűben, mint egy rendes világpolgár. aztán persze az égvilágon semmit nem láttam a monitoron, mert sütött a nap. sat, sat, sat,

Nekem valahogy az van, hogy egy vágyott tárgyból az elsőt tisztára kapcsolatnak élem meg. Mert valami új minőséget hoz az életembe. Az első bicikli, az első mobil, az első önálló otthon, az első laptop, az első repülőút satöbbi. A rákövetkezőkhöz már nem tudok érzelmileg kapcsolódni, mármint a tárgyhoz nem. Azzal, hogy bebizonyosodik, hogy a tárgy igenis felcserélhető, leválik róla az élmény (mint a rádióhullám az adóantennáról), és önálló életre kel. A suhanásban már nincs benne a bicikli, a repülésben már nincs repülőtér, csak ablakon kinézés, és a világgal (és önmagammal) való kapcsolattartás végén már nincs többé ott a gép, hanem csak a kapcsolattartás van maga.

És hogy az emberi kapcsolatokra ez a hasonlat hogyan vihető át, az nehezebb ügy. Például, amikor észreveszed, hogy van ugyan a közeledben egy antenna, csak éppen nem sugároz feléd semmit, vagy pont, hogy fogsz valami tök jó adást, de nem is tudod, hogy honnan jön.

Meg az is van, hogy amikor nincs többé "a saját biciklim", akkor hirtelen a világ összes biciklije kicsit az enyémmé válik (jobb, ha tudja ezt minden biciklitulajdonos! :)), ha nincs saját lakásom, hirtelen minden lakásnak örülök, ahol jó lenni, és immáron az összes laptop kedves lett számomra.

Különös dolgok az emlékek! Különös dolgok a tárgyak!

Naszóval. Hogy is volt az a nudli a dédmamánál? :)

Gecc 2009.02.27. 11:54:51

Szia Locsololany! :-]

Szerintem nagy jo, ha valekinek az elmenyek melyrolfakadoan erinitik meg az erzeseit. Azon szempontbol viszont nem, hogy sokszor egy nagyon kellemes emlek teljesen leszedalja az embert pszichikailag.
Nekem pont ez szokott lenni. Meghat altalaban ha valami uj dolog er, akkor szinte biztos azonnali, hosszabb vagy rovidebbtavu melankoliaba kerulok, mert nem birom elfogadni a dolgok valtozasa utani esetleges jobbulast (pedig Kassak is megmondta, hogy "dogoljenek meg akik elismerik a nyugvopontok szuksegszeruseget"), merhogy pesszimizmusomnal fogva mindig a kellemetlen reszet latom mindennek. Nagyreszben es altalaban ilyenkor az az erzes kerekedik felul a jozan eszemen, hogy ezen nem is lehet valtoztatni.
Aztan persze a legtobb esetben az egesz csak rajtam mulik, azon resze meg ami nem, azt meg befolyasolhatom. Elegge jol tudok hatni az emberekre... (Kelj fel es jarj! :-D )

Aztan az van nekem pl a targyakkal, hogy a jelen idoben nem ragaszkodom hozzajuk annyira. Ugyanakkor a vele kialakult elenyrendszer, hogy pl evvel a cipovel barangoltam vegig Washingtont meg NY-ot (meg most is azt hordom, mert tudni kell rolam, hogy nagyon vigyazok a cipoimre, ugyanis valahogy kialakult bennem az, hogy olyan az ember, amilyen a cipoje... mondjuk akkor ezek szerint oreg is lehetnek, mert a ciponel 2 ev mostansag igen nagy kor, mint mondjuk Tiszaviragnal 1 honap :-D, oszt megsem vagyok oreg... illetve nezopont kerdese :-D ). Szal ugye az van, azok az emlekek amik hozza kotnek egy targyhoz teszik szamomra szinte mar lecserelhetetlenne a dolgokat. Mert ha mast kezdek el hasznalni, akkor olyan, mintha a multamtol is meg kellene valnom, ami szamomra lehetetlen. Mindig kapok is itthon, hogy igazan abbahagyhatnam az "azok a regi szep idok" hozzaallast. Ami egyebkent nem jelenti azt, hogy nem gondolok a jovore, mert ez aztan nagyon nem igaz, kerdezd csak meg Lidiat, O aztan tudja mik vannak ittend velem a vilagba benne. :-]

Posztot meg nesokara irok is, csak a munkam annyira lefoglal, hogy amikor meg nem dolgozom, akkor meg nincs kedvem gepelni... szinte egesz nap azt teszem igy is. Pedig mar jo lenne kiadni magambol a fincsi nudlit, meg a rozsdas femperemetzogepet. :-]

Szia. :-]

locsolólány 2009.02.27. 22:15:03


Cipők... mondanom sem kell, hogy megvan az a cipőm, amiben akkor bandukoltam az esőben a laptoppal a vállamon. Múltkor ugyan felmerült, hogy ki kéne dobni, de végül nem dobtam. Csak azért mert el van hasadva a talpa, és lyukas az orra? Igazán nem lett volna szép tőlem! :)
Én amúgy nem vigyázok semmire, a cipőimre se. De én úgyis úgy ismerem, hogy a szép nőt a lábfejéről lehet megismerni. A szép férfit viszont lehet, hogy a cipőjéről. :)

Femperemetzogep? És minek metszette le vele a dédmamád a fémperemét? És miért kell a fémperemet metszeni? És ráadásul mindezt nem is a Sárki fogja kiadni magából hanem te?! Hát elég izgalmasnak ígérkezik! :-))))

lapi 2.1 2009.03.01. 21:02:29

szivacs gecc et!!! :DDD nincs mentségem, hogy napok, sőt hetek óta nem néztem be, de ígérted, hogy dobsz majd egy telefont. csak hárítok, mert valójában nagyon elmerültem magamban, ami alig megbocsátható. meg nézem az elnök embereit, mert rákattantam obamára. :DDD

holnap reggel mindent elolvasok, most kikapcs, mert tv a feleségem megöl és igaza lesz.

jaegtoer 2009.03.02. 18:14:56

Szia Gecc! Én lelkifurdalás nélkül kívánok neked boldog szülinapot, mert szerintem az mindig megáll, mert hogy úgy gondolom az ember fia minden nappal, minden ébredéssel egy kicsit újjá születik, az meg hogy halad az óra mutatója feszt, az meg az óra dolga, a lényeg az úgyis a lelkünkben meg a szívünkben van. Minden más csak hordalék. ...és csal arra kell vigyázni, nem kövesedjen páncéllá...

jaegtoer 2009.03.02. 18:15:34

nem csal, hanem>>csak

Gecc 2009.03.03. 13:10:23

Szia Jaeg!

Nagyon szepen koszonom, de azert szerencsere meg nem leptem at oregsegem kuszobet. Masok szerint amugy sem lesz kuszob igyse. Hat hogy van az, hogy tegnap meg 22 voltam, maholnap meg nagyon nem? Olyannyira, hogy inkabb +8?
Nem ertem en ezt. A dologban csak egy jo van... az ido relativ, igy aztan nem hiszek el semmit.

jaegtoer 2009.03.05. 06:15:55

Jó reggelt, és szép napot Kedves Gecc!

Nem is érdekes az idő múlása kedves Gecc, (Hacsával ezen egy kellemetlent ütköztünk tök feleslegesen valamelyik posztban) ha az ember úgy érzi hogy élete során eredményesen gyűjtögeti a tudás morzsáit, és képes szerettetel a szívében élni, s képes a bölcsesség felé haladni, akkor gromek. Mégis mit sem ér az egész, ha nincs legalább egy NŐ, aki viszontszeret:-)

Gecc 2009.03.05. 23:00:21

@jaegtoer:

Szia Jaeg!

S mindez mit sem er, ha az elet egy masik aspektusabol kozelitjuk a dolgokat. Vessuk fel kerdeskent az az eletet mint magat... miert elunk, mi a valasz a vegso kerdesre?
Ugye merhogy kierdemeljuk a Mennyek orszagat, meghat 42.

:-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.03.23. 08:03:42

Gecckém, van még itt olyan egyáltalán, hogy OFF ? :)))

A Sárki miatt jöttem, érdeklődnék hogyléte felől.
Megdöglött, vagy mi?

:DDD

Gecc 2009.03.23. 09:24:26

Szia Holgyi!

Ne haragudj, meg amugy senki ne haragudjon, de nem sok idom van se Sarkira, se a dednagymamas tortenetre, ahogy azt megigertem.

Annyi melom van (amerikai ugyfelek, az ertetlenseg nagymesterei :-D ) , plusz most nemsokara koltozkodes, eddig hitelfelvetel, lakasujitgatas, kerteszkedes...
Ki sem latszom a teendokbol. Amikor meg eppen nem csinalok semmit, hat az olyan jol esik, hogy tenyleg nem akarok semmivel sem foglalkozni. Barcsak levitalhatnek... egy nagy csondes helyen. Max madarcsicserges...

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.03.23. 19:53:20

Áthozom válaszomat Gecckém, hogy megspóroljak egy pici időt Neked :


Jajj Gecckém, gondoltam, hogy ez van....

Tényleg sajnálom...!

De hát a zalaegerszegi - ó, emlékszem én azokra az időkre, akkor meg mi irigykedtünk Rád !:) - egy olyan másik véglet volt, amihez képest, bármi soknak és megerőltetőnek tűnhet:)
Azért persze hiszek Neked, de fiatal vagy, bírnod kell a strapát, nincs mese.
És hát haladtok szépen, csendben, oké, oké, nagy meló árán, de mégiscsak előre. Ezt nem sok fiatal pár mondhatja el magáról manapság, ezért úgy gondolom drága Gecc, küzdj, és bízva hízzál!:))

És, ha csak ritkásan is, de bármikor jössz, itt mindig, mindenki örömmel lát majd, én pedig soha nem zohorálok, miért hanyagolsz, egyszerűen csak nyitva a kávéházacska Előtted is, s ha van időd, kedved bekukkantani, akkor tárt karokkal várlak/várunk!:)

/ enyém a vár, Tiéd a lekvár:)/

jaegtoer 2009.03.23. 20:04:43

Éppen gondoltam rá, hogy ... de így csak annyit, hogy Hajrá Gecc!! Csak előre ebben a recesssszijóban!:DD

Kivárom, mint a belpol-ban is a helyzetet:-)

Csak az a különbség, hogy Rád és a posztodra érdemes:DD

Addig olvasgatom a régebbieket:-)

lapi 2.1 2009.03.28. 18:19:52

szeva gecc brother!!! ebben a korban csak óvatosan a melóval. hol vannak már azok a legendás húszas évek... gondolj arra, hogy fletó is oroszlánként küzd bokrosért és egy orostlán akkor is oroszlán, ha legyűrik a szoci mogulfejű vadkanok. na b+, ha sikerült rámutatnom a mai szombat jelentőségére, már nem hiába keltem fel ezen a furcsa napon, amikor melózni kell, de én nem vettem észre. :DDD

Gecc 2009.03.28. 21:56:26

Lapi!

Ma en sem toltam... elonyos csak amerikai ugyfelekkel dolgozni. Bar inkabb mentem volna!
Mindegy is... a helyzet az, hogy a mai nap teljesen mindegy mikorra esik, akkor is "szar a egész".
Mindenesetre a volt fonokom, akivel folyamatosan levelezunk ma szolt, hogy mivel katonai cuccokhoz gyartanak mindenfele jot, lehet majd megkeres az emerikkkai Vedelmi Miniszterium, mivel meg kellett adnia minden kulfoldi kapcsolatat. Mondtam nekem oksa, de azert megkerdeztem tole, hogy problema lehet-e ha eppen azon gondolkodom, hogy masodlagosan felveszem az Abdullah nevet.

A kerttel jol haladunk, kinyirtam a disznadat. Ugy burjanzott szet a fold alatt mindenfele a kertben, mint a fityesz szavazotabora 2006 ota. :-D

locsolólány 2009.04.04. 16:07:52


Hello, hello Gecc!
Nálam már a fűmagok is elvetve. És nálad? :) Sőt nálam az a szuper, hogy nem én vetem, hanem az újdonsült gondnok, aki új seprű jól seper. Annyira, hogy az én ablakom elé fogja kihelyezni a padokat, amire majd kiülnek a népek az egész háztömbből. Khm.
Kutya? Nálunk most hirtelen az is lett. Eddig az összesen kb. 20 nm-es lakásban lakott, de most a gondnok mindenféle feladatokat ad neki az udvaron, hol a galambokat, hol a guberálókat ijeszti el.
Szóval éljen a tavasz! Növények, állatok és egyéb élőlények. No meg az időkapuk!

Gecc 2009.04.04. 21:28:38

Szia Locsololany!

Eppen most akartam irni Lidianak, hogy mekkora lazban egek, hogy holnap megyunk vasarloni az IKEA-ba, hogy az ujdonsult hazunkba kanapet es ágyat vegyunk. Gyerekes izgalommal varom a holnapi napot, es biztos vagyok benne, hogy meg aludni sem fogok tudni.
Mint regen, amikor en teszteltem kiskoromban az ocsemnek vett jatek-konzolt, ami persze valami noname vacak volt, de siman lehetett vele Mariot meg ilyeneket jatszani, volt rajta 300 jatek, igy hirdettek, csak azt felejtettek el kozolni, hogy a 300 jatekbol csak 10 kulonbozo, a maradek 290 a 10 jatek kulonbozo reszei, azaz level 10-tol, meg level 20-tol esatobbi. :-D
Nah akkor sem tudtam aludni, es egesz ejszaka tankokkal meg mindenfele lennyel kuzdottem, mondhatnam lazalmaim voltak, igy biztos voltam benne, hogy egesz ejjel nem aludtam 2-3 oranal tobbet, mert alig vartam, hogy realizaljam a dolgokat azonnali 6-7 oras reggeli kelessel, power on, szemeket vorosodesig kihasznalni, aztan este kikapcs. :-D
Szal igy vagyok en most ittend evvel a dologgal, hogy milyen jo, hogy hazunk lesz, kerttel, meg uj butorokkal. Ha massal esne meg a dolog, mondanam, hogy hat aszt akkor aszt ugy nem lehet... :-D

A kertben szepen rugyeznek a novenyek es elegedettem summaztak, hogy tobbe nem nyomja el oket a gonosz szetterebelyesedett disznad. Amit nagyon sajnalok, az a mult heten kivagott tuja, mely meg a volt telkunkrol szarmazik, de szerencsetlen olyan randa volt - a rossz helyre ultetes miatt sajnos minden dolog elnyomta -, hogy mennie kellett.
Mar az is megvan, hol fogunk hetvegente grillezni... :-D

Szia. :-]

locsolólány 2009.04.05. 20:07:03


Na, milyen? Kényelmes? :) Ma már a kanapéról nézted a hiradót?
A tujákhoz nem értek. Nekünk egy fenyőnk volt randa, rossz helyre ültetett, minden által elnyomott, de végül ő lett az erősebb, mindennél és mindenkinél magasabbra nőtt, mint egy manöken, kecses, érett és üde. De a sanyarú gyermekkor a mi fenyőnknél olyan 20 évig tartott, ha annyit nem akartatok várni, talán jobb, hogy kivágtátok. (Ha neki nem is, de nektek. :) )

Nálam most a szobafenyőért kell izgulni. Átültettem. A leghűségesebb jószág, akit valaha ismertem, remélem, örül a nagyobb cserépnek. Igazi cserép ám, mert neki kijár a kényeztetés. Van is számos hódolója, egyszerre nyújtja minden kacsóját más-más irányokba kézcsókra. Ha egyszer lesz blogom, tuti lerajzolom. :)

Jó ülést, fekvést, heverészést és ezek minden kombinációját!

(Nudli! Nudli! Nudli!)

Gecc 2009.04.05. 22:55:27

Szia!

Nem, meg nem, merhogy a kanapek csak akkor lesznek beuzemelve, ha kesz lesz a nappali, az pedig meg kb masfel honap.
Egyelore a kisszobaban elunk majd amig nem keszulnek el a tervezett dolgok. Ugyhogyma csak nagytakaritas volt, meg osszeraktuk az agyat, mely igen nagynak tunik, merhogy 180x200-as, ugyhogy messzemenoen messzefekvok leszunk egymastol. :-D

Meg 1-2 nap az albiban, napkozben en pakolok, este asszonka, igy szerintem ha mindem jol megy max szerdan mar ott alszunk. Addig marad meg a kenyelmetlen alberletes agy. Az en oldalam taboriagy, a masik oldal meg pallo. :-D

Na most pihenes... reggel koran megint pakolas.

Szia. :-]

locsolólány 2009.04.07. 18:41:04


Hú, akkor talán holnap már ott! Nagyon izgi! :)

Gecc 2009.04.07. 21:33:31

Holnap mar biztos ott... :-D

locsolólány 2009.04.09. 16:38:50

Na, tök szuper!
Számba vettem a lakóhelyeimet, és rájöttem, hogy tényleg ott és csak ott volt normális, sima felszínű ágy, ahol saját lakásban laktam, és mindig voltak hosszába vagy keresztbe barázdák. mondjuk ez ad ritmust az életemnek. Most pl keresztbe vannak. :)

jaegtoer 2009.04.12. 10:55:50

Kis lépés az emberiségnek, de nagy lépés Neked kedves Gecc!!:-) És ehhez ugyan a nyuszinak nem sok köze volt, ámde, vagy éppen ezért Kellemetes Húsvéti teendőket és Ünnepeket, és gondoljatok azért a nyulakra is:DD

jaegtoer 2009.04.12. 11:02:58

... bár legfelül az áll, hogy " aszt akkor aszt úgy nem lehet!" , de bizony lehet:DDD Kívánom sok-sok nagy örömötök legyen benne, de leginkább egymásra figyeljetek, mert a falaknak hiába beszéltek, aztán ha jönnek a kis Geccek, na az lesz még az élet!!:DDD

Gecc 2009.04.14. 07:52:44

Szia Jaeg!

Mint azt Holgyinek is irtam, a kis Geccek eljovetele meg varat magara... hacsak "ugy nem lesz", de azert probaljuk elkerulni.

A jokovansagokat nagyon szepen koszonjuk, az ilyen mindig jol jon... meg aztan probaljuk pozitivan latni a korulottunk folyo dolgokat. Valsag? Mi az nekunk? Mondjuk egy lotto otossel konnyu ezt mondani. :-D
Barcsak!

Na de tok jo sajatban lenni, tenni-venni. Most is korai meg az ido, de latom nem vegzek ma, de meg holnap sem. Pedig itthon mar csak Fanyuvonek hivnak, hogy a fel kertet kiirtottam. De en latom a veget, perspektiva szerint cselekszem. :-D
Ma pl ha minden jol megy, vegzek a viragoskert elkeritesevel. Csak azt nemtom, mi lesz ha vegzek a kerttel... az eletem sivar lesz. Ammeg nekem ugy nem jo, hogy a tenykedest a jol kierdemelt munka gyumolcse valtsa csak fel. Kenytelen leszek fakat ultetni, hogy mindig legyen mibe belevagni a fejszem. :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.04.29. 07:52:47

Gecckém,

semmi, semmi, csak jöttelek megnézni, megkérdezni, jól vagy-e a nagy hajtások közepette?
Lakásocska?
Alakul?
Jó, jó, tudom, nincs időd...
De hátha benézel egyszer...

Üdv:)

Gecc 2009.04.29. 08:57:15

Szia Holgyi! :-]

Azert a reggeli kakaom mellett minden reggel vegignezem hol-mi-merre, csak irni nem sok idom van. Eccer-eccer azert igen. Aztan utana itthon teszek, delutan meg a munkaban veszek. Illetve adok... hulye emerikkaiak. Monnyuk addig jo, amig veszik a cuccainkat. Porogjon a gazdasag, a mindenit! :-D

Koszonom kerdesed, a hazzal haladunk, meg nem is. Most eppen azon gondolkodtam, hogy jo-e nekem, ha mire kijon az APEH felbecsulni a haz erteket, addigra a helyen lennenek a dolgok. Hianyzik az nekem, hogy meg tobb illeteket verjenek a nyakamba?
A 3 napban azert papaval szigetelunk, meg en ugye folyamatosan a kertet bujom. Mindig talalok valamit... ha mast nem, hat kihuzok 1-2 gazt. De nem birom megallni, hogy ne piszmogjak valamit a kertben. :-D
Hianyozni is fog a szep kertecskem, asszonkanak meg instrukciokat kell adnom novenyneveles teren, merhogy megyek emerikkkaba, oszt nem lesz ki locsoljon. Oda lesz a sok muskatli meg a frissen elvetett fuvecske, viragagyasocska meg minden amiert elek! :-D
Mar ha addig nem visz el a sertesinfluenza...

jaegtoer 2009.04.29. 16:50:38

Szia Gecc!

"jo-e nekem, ha mire kijon az APEH felbecsulni..."

Gecc! Hát nem készítettél dátumos fotókat a házról? ...hogy ilyen volt-ilyen lett, és akkor nyalhatnak sót:-) Mentsd ami menthető, ha nincs kérj a tulajtól ... de azért vissza nem bontsd amit eddig "építettél":DD

Üdv. Hajrá Gecc!!
süti beállítások módosítása