Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Csak stílusosan...

2008.09.13. 11:23 Gecc

Lenne itt néhány kép, mely megosztásra teremtetett. Röviden csak annyit, hogy közel másfél hónapja készültek kisebb angliai túrám alatt. Namostan azért ez nekem nem új ugye, merthát ismerem én az angolokat, mint kutya a macskát, szarvas a szarvasgombát. Jah nem... az a vaddisznó!

 Előzetesen mindenféleképpen le kell szögeznem, hogy nem vagyok homofób, aki ismer, ezt tudhatja. Tehát a képekről mindenki azt gondol, amit csak akar, én személy szerint nem tulajdonítok nekik pejoratív jelentést. Ugyankkor felhívnám a figyelmét mindenkinek, hogy itt mennyire jól elvannak egymás mellett a homoszexuálisok és a heterók. Nincsenek összetűzések, nincsenek dobálások.
(A képekre kattintva jóóóó nagyban is megtekinthetők).

Brighton... a homokosok fővárosa





























































Charles Street...







































London... Háborúellenes tüntetés a parlament előtt. Londonban elvileg tilos csövezni  és tüntetni ugyebár, de van egy ember aki még a jogszabály megszületése előtt tüntetésbe kezdett, így rá nem vonatkozik a törvény ezen passzusa. Így aztán faja módon ott lopja a napot a parlament előtt. :-D



















--------
- Sokan körbe vettek és mindegyik akart csinálni velem valamit.
 

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr63661480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Invisibleman 2008.09.13. 21:59:00

Irjá' valamit az angol foci világáról.Azzal sokkal izgalmasabb lehet élőben ismerkedni.Állítólag a tipikus szurkoló az észak-angliai tuskó, aki addig vedeli a sört, amíg van pénze, utána meg az utcán üvöltözik.Ezzel mi van?

liidiiia 2008.09.13. 22:37:09

erre is sok a szivárvány. szinte mindig van, amikor esik az eső és süt a nap. tűz+víz. annyi, hogy erre ívesebbek asszem. :-D

Gecc 2008.09.13. 22:55:17

Invisibleman

En keremszepen nem ertek a focihoz... s mivel nem jartam meccsek kozeleben, csak a televizilobol ismerem a futballhuliganokat is. :-]

Bar a leirtak alapjan Torrentet tokeletesen tudom azonositani eme viselkedesmintara. :-D

lapi 2.1 2008.09.14. 19:09:05

akkor te olyan vagy, mint a dávid ibolya, amikoe meginterpellálták, mint ovi igazságügyi miniszterét, hogy mit tesz az "indul a vonat auswitz"-ba kezdetű kórus ellen, amit pont a közszolgálati tévé is közvetített.

mondjuk én évek után 95-ben kimentem mind a három hazai bl meccsre az üllői útra, s akkor szomorúan láttam, hogy a legendás b közép gyakorlatilag korrekt náci külsőségeket használ.

de az ajax ellen a vip nézők között ültem, ők is huhogtak, mint a hülye, amikor george finidihez, vagy patrick klujverthez került a labda. akkor a foci mellett döntöttem a fradi helyett. most az nb kettőből talán egy angol pénzember hozza ki őket.

god save the queen

Gecc 2008.09.14. 19:17:12

Lapi

2-3 napja veszesen ra vagy kattanva a futballra. :-D

hölgyválasz 2008.09.15. 07:53:49

Én sem értek a focihoz :)

A szivárvány viszont az egyik legszebb _természeti_ jelenség.
A házak falán megjelenve, már elbizonytalanodom.
Nálunk biztos nem lenne _természetes_.
Kultúra dolga ez is, mint annyi minden....
De a képek hangulatosak, és simán elfogadnám, ha hasonló fotókat lehetne készíteni nálunk is, mert az sokkal többet mondana el országunk mentális és lelki fejlettségéről, mint amit itt akkor sem lehetne, ha néhány fotó kedvéért, kiépítenének egy papírmasé utcát, házakkal, szivárvány zászlókkal...

Walter Melone (törölt) 2008.09.15. 08:00:35

Helló Gecc!

Azokról a sátrazókról jutott eszembe, hogy amikor Kievben volt a "narancsos forradalom" néhány éve, akkor is ott sátraztak a fiatalok non stop tüntetve.
Azt azonban kevesen tudják, hogy mindezt napi 20USD fejében tették. :-D

Az összes egyetemista ott volt, úgyhogy be is zártak a sulik, arra az időre, mert ugye érdeklődés hiányában....

locsolólány 2008.09.15. 08:34:10


Az biztos, hogy a nonpluszultra az, ha a szivarvany egyik labaval a Balaton eszaki masikkal a deli partjan all. Volt mar ilyen. Mondanom sem kell, hogy hajnalban vitorlasrol. Hat jo volt!

Gecc 2008.09.15. 08:56:10

Szia Holgyi!

A foci maradjon meg a ferfiak jatekanak. HOPP! Most elarultam magam! :-D
Amugy teljesen egyetertek veled, kultura dolga ez a szivarvanyos dolog is. Ismered a velemenyem errol a homoszexualitasos temarol. Velemenyem szerint Mo-on mar az is nagy elorelepes lenne, ha nem lennenek radikalis megmozdulasok a homokosok ellen.


Walter

:-]
Na mondjuk azt nem hiszem, hogy az angolok fizetnenek a csovezesert. Bar ki tudja? Hiszen az is megtortenhetett, hogy ha ugyan nalunk is volt, de csak raszabaditottak egy allatvedo szervezetet a magyar libamajra, es gondolom nem csak azert csinaltak (eppen MOST), mert annyira odavannak a kukoricapempovel etetett libakert. Amikor eloszor lattam a televiziloban a 4mancs nyilatkozatat, inakbb csak arra gondoltam, "milyen cuki ez a csajszki..." :-D
De most tenyleg, hogy lehet egy ilyen jo csaj egy ekkora ocska banda mo-i kepviseloje? Adok en neki munkat, bar szeretek libat is tomni... mar ha erted mire gondolok. :-D


Locsololany

2 szivarvanyt lattal-e mar benne a vilagban ugyanabban az idopontban egyszerre? :-]
Egymassal kuzdo koboldok, ki hova rejtette a kincset? Megteveszto, mondhatom. :-]

liidiiia 2008.09.16. 13:13:13

nakérem, komolyra fordítva a szót: :-DD :szal a pár-szerelem kulturális konstrukció is, ami ráépül az önmagában nem túl bonyolult (de tudatosan nem befolyásolható) érzelmi+ösztönvilágra, ezért aztán a szerelem, a felépítmény, az kultúránként és koronként más. pl az ógörögöknél az egyneműek barátságára ráépülő szerelem mindennapos volt, aminek az oka részint az is vala, hogy a nőket és a férfiakat olyan szinten elzárták egymástól, hogy aztán általában a férfiaknak nem voltak a nők szellemi partnerei és a nőknek meg nem voltak a férfiak partnerek lelkileg, mert mást tanultak meg az életben nagyon, mást meg alig. én speciel azért szeretem, hogy vannak homoszexuálisok is, mert ezeket a régi merev nemi szerepeket oldja az, hogy náluk műxik valami egészen más. nah, és én azt érzem, hogy mivel én magam eléggé nem vagyok egy tipikus „nő” (pl nagyon minimál háztartást tudok vinni, és nálunk a kedves a jóval gondoskodóbb ebből a szempontból pl) (+jó, másban meg én vagyok az ügyibb, pl a nagy és akár kemény döntések meghozatala és elsősorbani képviselete: az meg az én reszortom :-D , szokott is heccelni azzal, hogy „na főnök, mi lesz most?” :-DDD ), na és a homo ismerősöknél se nem nemi alapon osztódik fel egy csomó minden, és sztem ezeket a régi rossz merev és sokszor elnagyolt sémákat, hogy milyen a nő meg milyen a férfi, meghogy hogy kell viselkedjenek: ez, hogy ők vannak: jól oldja. én pl, amikor „bántanak” amiatt, hogy ilyen módon élek, az ő kapcsolataikat szoktam példának hozni, de akkor is, ha a nőket túlidealizálják, pl a lelkiségük mijatt, amiben meg mondjuk én a nagy lelkemmel pont beleillek az általános „nőinek tartott” sémába, de ugyanakkor ez is hamis séma sztem, mert pl az általam ismert „leglelkibb” és legkedvesebb emberek között szerintem min annyi férfi van, mint nő (bi- homo- és hetero irányultságoktól függetlenül). szal sztem tök jó, hogy vannak melegek is, pusztán a létük által is jól bontogatják kifele a merev és értelmetlen társadalmi béklyókat, és le a hülye régi sémákkal!!!! :-)

liidiiia 2008.09.16. 13:26:19

+szóval, általánosabban nézve a szivárványt:
aztat gondolom, hogy a pszichológ barátomnak igaza van abban, hogy aztat mondja, hogy elég sokminden visszavezethető az ÖNÉRTÉKELÉSÜNK FENNTARTÁSÁHOZ, és ennek a napi lelki kényszeréhez, lévén, hogy társas lényekként komoly társas ingerigényeink vannak, amik tulképpen úgy műxenek, mint a kaja, hogy eleget kell beszerezni belőlük.

nah, és sztem itten van konstruktív út, és destruktív út.

a destruktív út az az, hogy úgy tartom fenn a saját önértékelésemet, hogy másokat lenézek, azaz őket negatívan minősítem, hozzájuk képest magamat felértékelem, relatíve persze. ehhez állandóan szükség van emberekre, embercsoportokra, akiket ezért vagy azért magamnál jóval kevesebbnek tartok, hogy aktívan lenézzem őket, és ezzel van a külvilágból ingerem arra, hogy én sokat érek, de náluk biztosan többet. (ilyen embercsoport lehet pl a homoszexuálisok).

(ez nem destruktív, hogy amikor az ember a saját helyét keresi, akkor értékeli a környezetét, mert az az igény, hogy olyan egyensúlyi kapcsolatokat találjon az ember, ahol egyrészt van elég hasonlóság a megoszthatósághoz, másrészt van elég különbség az adok-kapokhoz, plusz közös motiváció: az egy természetes szelektálása a környezeti ingereknek. de ez egy objektív szelektálás, és az ember ilyenkor nem nézi aztat le feltétlenül, ami nem ő, csak megállapítja, hogy ő ide nem akar tartozni, azt lép is tovább. az a destruktív, ha állandó igény van arra, hogy keressem azokat, akikkel kapcs kijelenthetem, hogy ezeknél jobb-több vagyok: ilyenkor a készenléti érzelem, ami ottan vár a állandóan az agyban az az, hogy folyamatosan kiszelektálódjanak a lenézhető egyedek a környezetből, mert a lenézésre van a motiváció.)

a konstruktív út az az, ha az ember önellátó az önértékelése fenntartásában, azaz a saját életén keresztül olyan kapcsolatokat hoz létre és tart fenn, amelyekben kölcsönös pozitív megbecsülés van, illetve olyan tevékenységeket végez, amiben a saját kreativitása (szellemi-lelki-intellektuális-anyagi, szal nemcsak művészi, hanem bármilyen, pl sportbéli, gyereknevelési vagy tudományos kreativitás...stb bármilyen féle), szal amiben a saját kreativitását kibontja és ezért az ebből származó jóérzés megadja azt az ingert, ami az önbecsülés fenntartásához kell (és akkor is, ha a külvilág erre nem erősít rá, vagy nem mindig, mert a tevékenység öröme sokszor elég. persze nem baj az, ha a külvilág is ráerősít.)

nade, a jó kapcsolatok fenntartását tanulni kell, ahogy a kreativitás kibontakoztatását is, és mindkettőnek van érzelmi komponense. és akinek nincsen meg az érzelmi backup valahogyan, az könnyen lehet nem tudja felvenni a szükséges infókat ahhoz, hogy konstruktívan tudjon önértékelést fenntartani, a társas ösztön erre meg ott dörömböl naponta a hormonrendszerben, és ilyenkor elmegy a destruktív irányba az önértékelés-fenntartás: azaz érzelmi szabadrablásba: a társadalmilag gyengébb rétegek felé való destrukcióval (nők, gyerekek, valahogyan nem szokványosan kinézők-viselkedők vékony rétegei), olyan mértékig, amennyire az adott társadalom engedi (ami engedés függ attól is, hogy milyen egyéb feszkók vannak még). emiatt a destruktívoknál ez egy frusztráció és annak a kimutatása: hogy önmaguk tehetetlenségének a foglyai, éshogy pozitív támogató érzelmek nélkül nem tudnak kiszabadulni abból a mókuskerékből, hogy állandóan frusztráltak amiatt, hogy nem tudnak érzelmeket adni-kapni és-vagy értelmesen alkotni-élni. meggyőződésem, hogy a szomszéd kertje azokat foglalkoztatja állandóan, akik a sajátjukban nem érzik jól magukat...

erre írottam első és egyetlen (és megjelent :-D ) olvasói levelemben a time-nak, hogy a társas kapcsolódások és a kreativitás kibontakoztatásának érzelmi támogatással megfelelően ellátott módjai a béketeremtés hosszútávon leghatékonyabb (lelki típusú) módszerei. (ami azért nem fog holnapra általános világbékét hozni, lévén ez egy lassú folyamat, pláne intézményes keretek között, + és egyrészt mindenkire rak terheket az élet, hogy a környezetében lévő ilyen módon destruktívakat egy kicsit „tanítsa”, másrészt pedig nyilván senki sem teréz anya, hogy olyan mértékig tudjon segíteni, mindkét irányba, a bántónak (aki tutira bántott vala eccer, és ezért ezt a mintát ismeri) és a mostan bántottnak.)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.17. 19:58:46

Csá Gecc!

Egy kis progi, amivel a mai elektromechanika mérésen szórakoztunk. Egyesek szerint van olyan jó, mint az aknakereső... :D

get.bme.hu/edu/subjects/BMEVIAUA008/Meresekhez/

"ewb512.exe"-t kell letölteni, és már lehet is tolni.
A műfaját nem tudom, talán stratégiai játék lehet... :DDD

Gecc 2008.09.17. 20:44:56

Szia Nonest!

Nem is tunik annyira gyermeteg proginak igy elso ranezesre. :-] Nemtom meg lehet-e neki adni, ha pl tranzisztort teszel be, akkor az milyen tipus legyen. Mi anno a DesignLab programot hasznaltuk, es bar egy asszem nehany ezer komponensre es csak limitalt kapcsolodasi pontra korlatozott verziot kapott mindenki, nagyon jo program volt. Siman lehetett vele hasznos "alaparamkoroket" tesztelni, szimulalni. Abban szerkesztettem az aramkoroket a diplomamhoz is, es tok faja lett. Ha tudta volna azt a vegtrafot, ami az aramkoromben benne volt, meg szimulalni is lehetett volna. Igy viszont maradt a sok-sok manualis meres es jegyzeteles, eccel tablaba rendezgetes. :-]

hacsaturján 2008.09.18. 08:05:40

háááát, nincs kizárva, hogy feminin alkat vagyok (netán látens buzi???? jujj!), de az itt elkövetett elemzéssel mélységesen képes vagyok azonosulni. :)))) köszi,, lidi!

liidiiia 2008.09.18. 10:21:48

hacsa, de jó :-))))) , szívesen :-))))) .

én meg a "csodálatos nalaya" és hasonló esszenciális filozófiai humorokat köszönöm nagyon, amik nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy az adrenalin ne tegye tönkre érrendszeremet időnek előtte, namertha éles helyzet van, és akkor idejében eszembe jut, pl a fenti „csodálatos nalaya” kifejezés, vagy a többiből valami, akkor nevetés lesz, átmeneti idegösszeropi helyett. :-)))))))))

liidiiia 2008.09.18. 10:26:02

ez az alább linkelt hegedűs írás az egyik kedvenc írásművem, vagy hogy mondjam :-) , a nádasdy akkor írta, önmagáról, a homoszexualitásáról, és az emberi kapcsolatokról úgy általában, amikor öngyilkos lett a barátja, akivel 20-on évet éltek együtt.


nádasdy ádám: az úr hegedűje
www.es.hu/pd/display.asp?channel=IRODALOM0151&article=2003-0311-1010-25NTRG


+ez egy rövidebb szerelmesverse, a Soványnak kéne lenni c. kötetből, de az igazi nekem az a linkelt hegedűs írás.

Lassú sodrás, ideges kapkodás

A küszöböt rágtam. Sőt, egyik éjjel
fölébredtem ötkor, téli sötét volt még,
hogy hol lehet? Fölhívni nem volt szabad,
de különben is: szombat reggel ötkor?
Nekiálltam a frizsidert kitisztítani.
Alapos, minden részletre kiterjedő
munka volt, gyakorlatilag szétszedtem.
Kipattintottam polcokat, rugós
ajtókat feszítettem bénulásig.
Közben félóránként (többször nem volt szabad,
szigorú határt szabtam áradó
érzelmeimnek) levágtam a körmöt
egy újabb ujjamon. Az húsz ujj,
tíz órányi kitartás. Belebuktam.
A küszöböt rágtam. Nem is, hogy szeret-e,
mert persze, biztos. Hanem az, hogy hol van.
Egyszerűen hol van.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.18. 16:41:45

"nincs kizárva, hogy feminin alkat vagyok (netán látens buzi???? jujj!"
Hacsa, ne bánkódj ezen, az ember úgysem kerülheti el a sorsát, ahogy a nagy költő is megírta:


"Az ember végül homokos.
Szomorú.
Vizes síkra ér, szétnéz merengve és okos fejével biccent, nem remél."

A központozást egy kissé átalakítottam a lényeg kiemelése végett... :DDDkimaradt a rejtő jenős olvasmányimból.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.18. 16:43:02

"kimaradt a rejtő jenős olvasmányimból. "
(ez egy másik gondolathoz tartozott volna, miszerint a csodálatos nalaya nekem kimaradt, véletlenül benthagytam ezt a mondattöredéket)

jaegtoer 2008.09.18. 18:36:19

Szia Jó Geccem!

Ezt a jó kis posztot meg majdnem elblicceltem!!

Huh!

Most hogy így ilyen kedvesen és szivárvánnyal s nem direktbe van tolva a pofámba, nem is irritál szemernyit sem, van néhány netről mentett szivárvány fotom, az egyik a Keleti pu. fölött ível át, így én is alatta vagyok, úgyhogy nem is tudom mit gondoljak, meg kellene hasonlanom önmagammal, vagy dugni egy helyes nőcivel, vagy írni egy szonettet, ha mennel vagy mindkettőt, ha lehetne?DDD

Amúgy a szivárványos zászlót először Thomas Münzer lobogtatta, de nem gondolt a kései utódokra, s testi-lelki bajuktól ő távol állt, végül Omnia sum communnia lett jelmondata...

Ergo, ezek a hohoho-k kommmmenyistáááák He, vagy hö? Nemde? Akkor meg hogy is nem van?:DDD

jaegtoer 2008.09.18. 18:39:47

Kedves Hacsaaaa!

Merre vaaagy? Eccőő az életbe jól írtam? vagymégsenem??:-)

jaegtoer 2008.09.18. 19:05:42

Akkor tehát más segítséggel, merthogy latinul nem tudok:

"Omnia sunt communia"

mentségemre nem szolgál, de szegény Münzer is jól benézte:-) ...igaz másként...

liidiiia 2008.09.18. 23:56:55

nonest, :-DDD , na nemhiába, "isa, por es homu vogymuk"..., szal innen is a homok. :-D
a csodálatos nalaya rejtőtől származik? melyikből? nekem ez akkora humor így itten.

hacsaturján 2008.09.19. 07:34:55

"A sziget belsejében ugyanis egy vad bennszülött törzs lakott. A vadak ijedten félrehúzódtak házaikba a félmeztelen, szemüveges európai elől. Itt kereste fel Nalaya királyt, aki a sátra előtt egy teljes komforttal berendezett pocsolyában ült. Civilizált bennszülött volt, mert valamikor egy angol teherhajón mint fűtő dolgozott, ezért tisztelte is a kis csoport vad maláj, akiket egy napon azzal a meglepő hírrel keresett fel, hogy ő a királyuk."

(Rejtő: Vesztegzár a Grand Hotelben)

liidiiia 2008.09.19. 11:01:53

hacsa, :-DDDDDD , thx, hát ez így még nagyobbat szól. a kép nalayáról magáról az nagyjából a fejemben ragadozott anno, de a pontos anamnézis a környezettel és körülményekkel az eddig nem, haha.

hacsaturján 2008.09.19. 17:28:22

annak idején lustaságból választottam a csodálatos nalayát, egyébként nekem kellett volna valami hasonlót kitalálnom, ebből is látszik rejtő zseniális időtlensége. :)))

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.19. 17:33:37

Az első gondolatom az volt, hogy a nalaya valamiféle egzotikus gyümölcs. Mint mondjuk a papaya. És feltétlenül citrusféle, ugyanis általában a citrusfélék szoktak csodálatosak lenni (grépfruit, narancs(nana!!), mandarin... :DDD

liidiiia 2008.09.19. 21:25:41

nonest, :-DDDDDD . + az emberiség érdeke, hogy te jobb oldali maradozzál!!! :-))

lapi 2.1 2008.09.20. 08:38:53

már egy ideje keresem gecc et-at, erre rájövök, hogy évek óta nem néztem be ide.

hacsa, b+, abban nem értek egyet a csodálatos nalaya hasonlatoddal, mert direkt gyűlöletet szít, aztán mehetek árnyákra vetődni ma ebben a szar időben, ráadásul akkor, amikor a feleségem már tegnap megcsinálta a hétvégi töltöttkápit. ebben világklasszis, csak sült krumpliban tök analfabéta. van ilyen. puskás öcsi sem a felejthetetlen felhőfejesei miatt volt óriási focista.

én lidiával kapcsolatban már ezer éve megírtam, hogy mindig rádöbbenek a sorait olvasva, hogy mennyire toleráns és valahogy olyan, mint egy buddhista tanító. egyszerűen nem bírok hozzátenni semmit a gondolataihoz, elvenni meg bűn lenne.

szerintem. sőt őszintén mondom, hogy nagyon szeretem hölgyit, vagy éppen nonest-et (látens-buzi motívum? :DDD) csakhogy hölgyi kávézójába csak úgy nem szívesen ugrok be, bár finom a kávéja. nem azért mert más vendégek simán a becsületembe gázoltak azon az alapon, hogy napi politikai - egyébként nem általam kezdeményezett - beszélgetésbe bekapcsolódtam. hölgyi azonnal leszólta az illetőket, csakhogy én vagyok annyira büszke barom, hogy úgysem állom meg, hogy ne reagáljak arra, amivel baromira és alapvetően nem értek egyet.

hölgyi, thx for god, nem érzi ezt talán sértőnek, pedig nekem nem azzal van vitám, hogy ő pl jobbos, én meg nem. hanem egészen pontosan tudom, ha egyes barátainak elmondom egyenesen a véleményemet pl. a jelenlegi miniszterelnökről, nos őt hozom kellemetlen és kínos helyzetbe.

nem vagyok képest úgy vitatkozni, érvelni, ha az egyik platform igyekszik racionális alapokon kommunikálni, a másik meg hit alapon teszi azt. ráadásul, mert a hitét sértem, hát persze, hogy én egy erkölcsi szarzsák vagyok, amit azonnal közölni is kell a kávéház vendégeivel.

de hol van gecc et? csak nem szippantotta be a fidesz árnyék-titkosszolgálata. akkor ma kiszabadítom a kazamatából, a köztársaság tér alól!!!

szóljon hát az őszinte kőkemény rock, marilyn mansont meg rúgjuk seggbe!!! látensbuzi, vagy nem is látens az antikrisztus! :DDDD

www.youtube.com/watch?v=N_fIM4NCmFg

hacsaturján 2008.09.20. 09:24:55

technikai kérdés

a bloggazda be-e tud lépni a saját blogjába?
ha nem úgy lapinál várom a választ vagy itten lapitól.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.09.20. 19:06:47

Köszke, már megoldódott a kínom!

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.09.21. 14:24:03

Lapikám, olvastalak up, tudod, hogy hozzám Te bármikor, bármilyen témával, akár politikával is jöhetsz, én meg olyankor kiválóan tudok hallgatni....:)
Azt viszont valóban nem szeretem, ha sértegetnek Téged, sem azt, ha mást, tehát ha korrektül, személyeskedések nélkül folyik egy vita, abban én semmi rosszat, kivetnivalót nem látok!
Nonest és Te vagy erre az élő példa, hogy lehet úgy is.
Barátilag dumálni kényes kérdésekről akkor is lehet, ha a platform messze esik az almától:)))

Egyébként bakker Lapi, mi már annyx megbeszéltük : millió 1 közös vonás van bennünk, érdeklődésünkben is sok az átfedés, épp olyan 2 lábon állok a földön, mint Te, /nem szeretem különösebben az elvi síkokat/
ami blogozásaink alatt kiderülhetett, alapvetően 2 dologban különbözünk csupán :
/na jó, 3-ban, de azt illendőség okán, nem említhetem :)))/
1. politikai nézeteink
2. marilyn manson :)))
és gyanítom, ez utóbbi lesz, ami /Részedről, de részemről is:)))/ valóban megmásíthatatlan, mert tudod, OV még csinálhat olyan csodát esetleg, amitől előbbi kérdésben talán eccer meginogsz majd !:))))

jaegtoer 2008.09.21. 14:51:47

Legyünk csak pontosak:
legfelülről haladva az első kettő említve vagyon, és akkor a következő a 3. a szakáll és a borotválkozás, és még tovább van a 4. ebből Lapinknak kevesebbje nőtt, azután jön az 5. ebből pedig...:-)

jaegtoer 2008.09.21. 17:12:09

Gecc-et elnyelte az időkapu Test-nél :oI

Hol vagy Geeeecc?

Csak nem vagy beteg? vagy mi, vagy még rosszabb? Szivárványozunk itt, közben meg bajban vagy... Vagy túl jól vagy, már nem is hiányzunk... Na ez utóbbi még mindig jobb de csak lássunk:-))

hölgyválasz · http://holgyvalasz.freeblog.hu 2008.09.21. 17:19:00

Óóóó Jaeg, amiket felemlegetsz az ominózus 5. pont előtt, a' mán csak okozat....:)))

Gecc 2008.09.22. 07:38:03

Helloooo-belllloooooo! :-D

Koszon erdeklodeseteket, mindenkinek, jol esik, ha valakinek hianyzom. Bar 4 nap utan azert asszonka is alig varta mar vissztatertemet. Bar most a het vegevel kezdodik az a 2 het, amikor O meg itt, en meg mar otthon, aztan jo ha hetvegen talalkozunk. Monnyuk ennek eselye kb a 100%-hoz konvergal, mivel annyi cuccunk van meg mindig ittend, hogy a Millenium Falconomba ippeghogy befer sok korrel. :-D

Szoval tavolmaradasom oka, hogy kamforra valtam... de mar elmult. Volt 1-2 elinteznivalom, internetttt meg csak immel-ammal allt rendelkezesemre, ugyhogy a blogokat nem is nezegettem.


Jah es ma delutan megprobalok valamit mostmar kirajzolni magambol, mert kezdem ugy erezni, hogy jogos lenne, ha nehanyan a vesem lerugasara vagynanak. :-D

liidiiia 2008.09.22. 17:31:12

várjuk ám a rajzot!!!!!!!!!!!!! :-))))

Gecc 2008.09.22. 19:30:19

Felkeltek, oszt mar ott is lesz... vagy nemsokra ra. :-]

locsolólány 2008.09.23. 13:17:08

Mosmar itten nem szolok hozza, mer ugyis mindenki a sarkira figyel, de erdemes tobbszor visszaugrani a liidiiia altal emlitett Nadasdy-linkre.
Amugy meg (vagyis eppen ebbol kovetkezoleg) a sokfelesegen tul, vagyis annak a melyen, a szabadsag es feleloseg van. Mit kezdjunk vele? A sajatunkkal, a masokeval. A sokfeleseg talan csupan epifenomenon. A szabadsage. Es a felelosege. Nem?

Gecc 2008.09.23. 14:45:54

Az mar egyszer biztos, hogy nem ugy kepzelem el a szabadsagot, mint azt Wilijem Walasz teszi a Brévhártban. :-D

süti beállítások módosítása