Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, Santa Maria 3. nap

2008.05.01. 13:47 Gecc

Ujabb szep nap California napsutotte, epertermo videken, Santa Maria-ban.
A tegnaphoz szokasos kora reggeli keles, reggeli nuku, fonokom mar var is a hotel elott. A tervek ugyanazok, mint tegnap... nehany trening es beszelgetes a munkatarsakkal.
A sorrendere igazabol mar nem emlekszem, asszem ma inkabb a tesztelesi folyamatok es mukodesuk a tema, esetleg nehany problemas alkatresz bevizsgalasa es letesztelese. Ahogy annak lennie kell a kijelol mernokok nem igazan ernek ra velem foglalkozni, mert beutott valami genya hiba, es azon dolgoznak, de ez a munka inkabb szamitogepes kiertekeles, mint gyakorlato teendo es teszteles. A dolgot jova is hagyom magamban, majd talan delutan vagy holnap delelott lesz ra ido.
Johet is az ebed... :-]

Ma megint kiugrottunk kajalni de nem ugyanoda, mint tegnap. Ez is amlyan szenya baros dolog volt, de itt keszen lehetett a dolgokat mar alapban megvenni es nem en kertem bele a zoldsegeket. Kolaval be is csurtem a szamba mindent.
Miutan visszamentunk a dolgozoba folytatodott minden a delelottiek szerint, habar tenykedesre is sor kerult. Igazabol a napkozbeni dolgok szora sem nagyon erdemesek. Hanem az este... :-]
Fonokommel mindketten auto fanatikusok vagyunk, neki van is egy szep gyujtemenye otthon eloben, ami rolam ugyan nem mondhato el, de hat en az amerikaiakhoz kepest, foleg ha amerikai alomrol beszulunk, akkor tenyleg csak az almok csudaszep rozsaszin felhojeben elek. Es mivel koztudottan a Ford Mustang-ert vagyok oda a legjobban, ezert munka utan elvitt egy Ford kereskedesbe, hogy kozelebbrol, beulve is szemugyre vehessek nahanyat ezen csuda autok kozul. Es en kaptam is az alkalmon. :-]
Megerkezesunk utan, ahogy leparkoltunk jott is az elado, holott meg az uzletbe sem leptunk be, a parkolo jo 100 meterre volt az epulettol, mig magaban a parkoloban jo 60-70 Ford allt eladasra keszen. Termeszetesen mindenfele tipusbol, de mar messzirol felsejlettek a Mustang idomok, meglehetosen nagy oromomre.
Az elado persze azonnal felajanlotta, hogy nezzunk ki magunknak egy kocsit, vigyul el tesztvezetesre, de en hulye, ennek mar ellentmondtam. A biztonsag kedveert azert megkerdeztem, hogyha azon mulna, akkor vallalnak-e az auto Mo-ra valo leszallitasat. Akar valaszolhatta volna azt is, hogy ugye ez most egy beugratos kerdes volt-e, mivel gondolhattam volna, hogy a vevoert mindent elven mukodik itt is minden, szal siman leszallitottak volna a kocsit. Az egeszben az a legjobb, hogy az a tipus, melyben ultem is es NAGYON-NAGYON JOL ALLT NEKEM, egy Saleen Mustang volt 550 loerovel, es mindossze csupan csak 59e dollarert, amiert itthon szinte meg egy nagyobb motorral szerelt BMW-t sem kapok meg, raadasul nem is izom auto. Mit mondjak... eletem egyik legjobb erzese volt abban a kocsiban ulni. A lelkem eladnam az ordognek egy ilyen autoert (de ezert az aldozatert kenytelen lenne nekem leparkalni egy Shelby-t es a hozza megfelelo anyagi hatteret azt rendszeresen megtankolni :-D )!
Arrol a faja kocsirol nem keszultek sajnos jo minosegu kepek, ugyhogy kenytelen leszek beerni itt a poszton nehany 300 lovas Saleen-nel is.
























































































Az autokereskedes utan kajalni mentunk. Aznap egy mexikoi eterem volt a celpont, ahol mint mindig Coronat ittam, es valami mindenfele mexikoi kulimasszal teli hatalmas tal kajat kaptam (amikor kertem nem gondoltam, hogy ilyen lesz), de amugy rendben volt. Csak olyan rohadt nehezen hultek ki azok a masszak, hogy leegett a nyelvem. A sort persze megint csak ugy kaptam meg, hogy felmutattam az utlevelem. Ilyenkor olyan jo fiatalnak lenni! :-D
Kaja utan fonokom visszavitt a hotelba. TV nezes, mosakodas, alvas...
--------

Mondtam a kollegaknak, hogy letortek az ulesemet, elvettek a kulcsomat, leszakitottak a radiomat... iszonyatosan feltem!
   

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr65449858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.01. 18:55:56

Gecckém!

Annyira aranyos, ötletes és kreatív a blogod, h sztem nyugodtan hurcolázd magad mögött reklámozandó a linkjét egyéb blogokban, nincs mit szégyellened rajta, sőt büszke lehetsz rá! Egyszóval teccik!

Üdv., malac elvtárs

Gecc 2008.05.01. 22:40:27

Szia Malac!

Koszonom szepen, nagyon kedves toled, egy, hogy meglatogattad a blogom, holott nem is reklamozom, ketto, hogy ilyen jo velemennyel vagy rola. Tenyleg nem azert mert olyan nagyon szereny szeretnek lenni, mert nem igazan jellemzo ram :-] , de azert nem erzem a fellegekben az irottakat. Altalanos nem megelegedesem szoktam rajta kifejteni az emberiseg irant (nemtom olvastad-e a regebbi posztjaimat, melyek kozel 1 eve keszultek), az amerikai posztokat pedig (ezt mar Lidiaeknak is kifejtettem) azert irom, mert en amolyan multba revedos tipus vagyok, es ahogy irom, olyan, mintha megint ott lennek (persze orulok, hogy masnak is tetszenek, a kepeim pedig talan meg jobban). A szivem osszeszorul tole, de jo kinozni magam. Most aszonnya fel 11 este, nemsokara indulunk a Ford kereskedesbe, ha 2007 lenne. Barcsak az lenne! :-]

Udv, Gecc

lapi 2.1 2008.05.02. 09:09:32

hu gecc, ez kurvajó! inspirációt adtál az új post-hoz. lehet, hogy ma kezdem. "verdák" lesz a subject. kösz, mert mindig fosok, mit post-oljak legközelebb. :D
süti beállítások módosítása