Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, a kezdetek...

2008.04.20. 19:16 Gecc

Aprilis 20-at irunk, 2008-ban... Pont egy eve, tehat 2007-ben aprilsi 20-an keztem meg 2 hetes amerikai utamat, mely NYC, Washington DC, Chicago (csak atszallas masik repulore), LA es Santa Maria erintesevel eletem talan legszebb 2 hete volt.

Az utazas felvetese tulajdonkeppen meg 2007 januarjaban kezdodott, amikor is csak ugy megneztem mennyibe kerulne egy jegy NYC-be a Malevval. Legnagyobb megdobbenesemre egy odavissza jegy 120e forint volt, amire rogton csak annyit tudtam mondani, huha, hat ez megeri! :-]
A jegyet egyebkent azert neztem meg, mert arra gondoltam, ha mar ocsikem kint tolti NYC mellett a gyakorlatat, miert ne mennek ki? Es ha mar kimegyek, miert ne mennek le Santa Mariaba is a ceghez egy kis latogatasra. Kaptam is magam, kerdest inteztem a fonokomhoz, miszerint szeretnem meglatogatni az ocsemet, es ha lenne ra mod a ceg igazan finanszirozhatna, hogy oket is meglatogassam CA-ban.
A valasz IGEN volt, ugyhogy megkezdodott a keszulodes, melynek legrizikosabb pontja a vizum kerese volt.
Miutan az Amerikai Nagykovetseget elarasztottam egy rakas ceges papirral es meghivolevelekkel, majd abszolvaltam egy interjut az egyik ottani amerikai csokaval, a vegen kozolte... Have a good trip to the US! :-D


Es akkor vissza az utazas megkezdesehez... A jegyet aprilis 20-ra vettem, mint utazasom kezdeti idopontja, Ferihegyrol. En idoben ott voltam, es miutan hosszas biztonsagi ellenorzeseken estem at mely a repulore feladott csomagok nem feltetlen reszletes, de azert bele-bele turkalasabol allt, illetve egy adatlap kitoltesebol, mindent rendben talaltak, becsekkoltam, beszallokartyamat megkaptam. Bucsu anyutol es papatol, instrukciok vegighallgatasa, teso pusziltatasanak helybenhagyasa, irany a "duty free paradicsom" es varakozas a beszallasra. Amit akartam megvettem, tenyleg csak a gepbe valo beszallasra vartam. Egyszer csak bemondjak, hogy kedves utasaink, a Malav xxx szamu jarata NY JFK uticellal ma sajna nem indul el, mert a gep muszaki okok miatt a foldon marad, minden utast kerunk, hogy jelentkezzen az utas informacional, ahol a problemat orvosoljak. Makom volt, ugyanis pont a pult mellett ultem pattantam is az ulohelyemrol es elsokent kertem segitseget. Aszonta a kedves segitokesz holgy, hogy igen, a hir igaz, Malev ma nem megy, a gep lepusztult. MOndom faja, akkor hogyan tovabb? Aszonnya szerencses vagyok, mert az elsok kozott jottem a pulthoz (mondom faja), van 20 hely a United-on (kozvetlen Bp NY JFK) es egy Air France jaraton (Bp-Parizs-NY JFK). Mondom akkor a Uniteddal mennek, mert nincs kedvem Parizsban baszakodni, amit viszont nem mondtam, mert nem tartottam lenyegesnek, azert sem akarok Parizsba menni, mert utalom a franciakat. :-D
Oksa... akkor atpakolnak a United-ra, masfel ora mulva indul... de kedves uram mar szoltunk onnek, hogy faradjon be a biztonsagiakhoz, mert a csomagjaban talaltak valamit, es szeretnek onnel szemelyesen bovebben atnezni. Mondom OK, semmi gond, bar en nem hallottam hogy hivtak volna. Hivta a biztosnagiort, aki bekisert, majd felvilagositott, hogy a csomagom mintha akkumulatorokat tartalmazna, es meg szeretnek nezni, milyen akksik azok, nincs-e valamire rakotve. Mondom igen, a regi laptopom akksijai, de nem akartam a laptop mellett a gepre vinni, mert igyis bazi nehez ocska regi a gep, es nem volt kedvem azt is cipelni (ugyanis pont az utam elott pusztult le a regi ceges laptop, es a ceg aszonta ha mar megyek, vigyem magammal, adnak egy faja uj gepet, a regit meg leadom a tartozekaival). Megmutattam, nem egy bomba taptalajat biztositjak az akksik, szal rendben talaltak mindent. Az or visszakisert a terminalba, ahol en a United beszallo kapujahoz pakoltam a kis seggem.
Kezdodik a beszallas... az utaskisero holggyel kozlom, hogy atiranyitottak, ezt a papirt kaptam, mely feljogosit a beszallasra a United gepere. Erre O, hat ez bizony nem, miert nem csekkoltam be. Mondom hogyan, amikor ki sem mentem ujra becsekkolni? Az ot nem erdekli, de ha nincs beszallokartyam, akkor en biza itt maradok Pesten. Mondom ne basszon fel idegileg, telefonaljon a holgynek aki segitett atigazolni a United-ra. Felhivja, heves beszelgetes... aszonnya nem szallhat fel a gepre, mert nincs beszallokartya, punktum! Volt ott egy masik "segitoember" a United-rol, aki probalta josagosan mindent bevetve meggyozni a holgyet, hogy ne basszon mar ki velem, hiszen minden ervenyes, csak egy szaros papir miatt ne kelljen mar itt maradnom. De csak nem hatralt meg a kezdeti allaspontjatol, ugyhogy visszamentem az pultos holgyhoz, aki felvilagositott, hogy hat biza az or elbaszott nehany dolgot, ugyanis nem szabadott volna visszaengednie a terminalba, helyette viszont  vissza kellett volna engem terelnie a becsekkolashoz, ahol uj beszallokartyat kellett volna kapnom, majd vissza a terminalba a szokasos uton, ahol aztan a United-ra felszallhattam volna, irany NYC, boldogsag, orom stb...
Felmerult hat a kerdes, hogy hat akkor most hogyan tovabb? Sajnos mar nincs ido ujabb beszallokartyat kerni, ugyhogy maradok, holnap pedig a United-dal elmehetek hon ahitott uticelom fele. Sajnalatat fejezte ki, majd utamra engedett...
Anyut felhivtam, mondom gyere ki, ne kerdezz semmit, vigyel haza, mindent elmondok, de most szeeeeetbasz az ideg! :-D

Holnap innen folyatatom tovabb...
--------

- Jatszva arulok!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr56434346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.04.21. 13:45:47

szija,
nekem ez a napod kábé a domináns élettapasztalatom életem 3 legfontosabb területéből 2őn ezidáig, hogy azt érzem van jegyem, és mégse mégse tudok elindulni, mert... ;-)

reményt adó lenne, ha másnap felültél télleg a repülőre :-DDDD

Gecc 2008.04.21. 13:52:39

Szia Lidia!

Nemsokara kiderul... :-]
Mindenesetre rohadt csalodott voltam, mert azert egy ilyen utnak az ember nekikeszulodik, es elegge szar, amikor fel van spanolva es aszonnyak, hat kedves baratom, ez ma megsem a te napod, meg ha papirod is van rola...

liidiiia 2008.04.21. 14:00:20

gecc, ma rossz napom van, és nagyon átérzem, erősen önző okoból is, eztet...
azért nem a világvége persze, noha ilyenkor télleg azt érzi az ember, mintha az lenne, úgy beleszűkül a tudata ilyesmikbe, olyan, mintha az időperspektíváink a jó állapotainkban harmonikusabban működnének..., és ha tudnám most, hogy melyik szekrényem melyik polcán hagytam a mai harmonikus állapotomat, odarohannék, feltépném az ajtót és azonnal kicibálnám... :-D

simonmondja.... 2008.04.21. 19:22:53

Gecc.
Ez nagyon kafa. Birom a folytatásos kalandregényeket.
Az ilyen 007-es ügynöknek, ami te lehetsz, adhatnának valami teleport készüléket az új fejlesztésű Betmobil és csatolt kütyük mellé.

Gecc 2008.04.21. 20:32:52

Simon

A teleport keszuleken mar tobb eve dolgozom, es eljutottam addig, hogy egyetlen alkatresz kell hozza, csak azt meg nem keszitettek el. Azert nem keszitettek el, mert nem letezik meg hozza a technologia. Sajna ehhoz viszont mar nem ertek!

Mindenesetre most 2 hetig tolom minden nap a torteneteket. Legszivesebben ujra atelnem, de hat elegedjen meg az ember a jelen valosaggal, meg ha nehez is. Nalam ez dupla nehez. Igazi multba revedo tipus vagyok...
süti beállítások módosítása