Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Tortenetek nyugatrol... Niagara

2009.05.11. 02:47 Gecc

Majus 10, 2009, Este 8 ora.

 

Na kerem... ez is megvolt. Es GPS nelkul. Nemhiaba, Superman hozzam kepest csak mesehos.

Bar az autopalyan majnem elaludtam nehanyszor, mint ahogyan egy masik autos is, aki majnem belemhajtott a kulso savbol.

 

 

Reggel persze alvas mar nem volt. Helyette inkabb felhivtam mindenkit. Nagyon orultek, hogy en orulok, hogy jo nekem. Otthon meleg van, itt meg nagyon nincs meleg. A kocsit vegig futottem, Buffaloban meg eppenhogy nem fagyott belem a szar. A Niagara aljaban meg ott varakozott kiolvadasra egy hatalmas jegtabla. Jo tudni, hogy nem csak mi, emberek lehetunk elmaradottak.

Odafele befutottam egy Mekibe, hogy egyek mar tegnap ota valami „ertelmeset” is. 10.40 volt eppen. Lattam csak reggeli van a tablakon. Mondom mi van, hello, BigMac van-e? Aszonnya csak reggeli van. Mondom meddig, 11-ig? Aszonnya ja... mondom az meg 20 perc. Aszonnya ja. Eszembe is jutott az Osszeomlas cimu film, csak bennem eppen az ellenkezoje fogalmazodott meg, rohadtul nem akartam reggelit enni. Nem volt nalam fegyver, megusztak. Jah es ettem egy regglit. Jott egy kolyok, nagypapi magyarazta neki, hogy meg nincs sultkrumpli, de mindjart 100% teljesitmennyel fut a bolt es megkapja. En addig faltam befele a szoszidzsos-tojasos-bekonos mijalofaszt. A narancsle jo volt, mint mindig. Kar hogy nem elek meg belole.

Asszem meg nem mondtam... tegnap a vacsoram 2 Dunkin Donuts fank volt. Egeszseges etkezes... Amerika.

Szal eljutottam a Niagara vizeseshez is. Bar egyedul nem volt olyan jo, elvegre is nem volt kivel megosztani a latvanyt, es az erzest (olyan hideg volt, es olyan nedves minden, hogy a fele vizet szivesen atadtam volna). Atlattam Kanadaba is. A sok bologatojanos Terrence es Philip a masik oldalrol csekkolta a vizfolyast. Raadasul onna meg szebb is, mert szembol lehet latni a falat, nempedig oldalrol, meg labalol. Nah azert igy sem rossz, meg kell jegyeznem. A kilatoba nem mentem fel, mert ugy atfagytam, hogyha sarkibeka vagyok, tutko teli alomra hajtom a fejem, mert a verem megkristalyodosik.

Viszont az erzes kicsit anglias volt. No nem azert mert ilyen van Angliaban, hanem mert Londonban es a nagyobb varosokban osszesen nincs annyi indiai, mint ahanyat ma a vizesesnel lattam. A ferdeszemu fenykepezogepesek teljesen elvesztek a tomegben. Ahova neztem, indiait lattam. Nemtom tud-e rola a bavondorlasi hivatal.

Hazafele aztan mar konnyebb volt. Meg gyorsabb is. Valahogy sehogy nem akarodzott raallni a 65 mph-ra, igy aztan vegigelozve a sort jovalo hamarabb a szallason voltam, mint amogy odaertem Buffaloba. Es ha minden igaz (bar ez csak holnap delrul ki), akkor 1 tankkal kibirta a kocsi az egesz kirandulast.

 

Holnap reggel vevolatogatas... 12 korul kocc vissza Syracuseba, kocsit leadni, irany Indianapolis Cincinnatin keresztul.

 

Itt Auburnben a Holiday Inn pont a fout mellett van, es igen jo hallani, ahogy nehany izomauto a minimum V8-assal vegigmombol az uton. Azok a Mustangok, Chargerek... nyami-nyami. Az autopalyan ma egy olyan Dodge terepjaro ment el mellettem, melynek a differelcialmuve kb egy IFA-eval vetekedett. A kipufogoja meg csoppet sem tulozva is volt vagy 20cm atmeroju. Azert ezek a dolgok megdobogtatjak a szivem. :-D

 

 Kar, hogy vege a napnak...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr621114247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walter Melone (törölt) 2009.05.12. 21:13:04

Hello Gecc!

Azokat a fánkokat irigylem kicsit. Amikor még itthon is volt az a cég, elég sűrűn látogattam őket...

Indianapolisban tessék megemlékezni Kurt Vonnegutról!
süti beállítások módosítása