Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Herri Potter! Börn, madafaka, börn!

2008.02.09. 20:47 Gecc

Hogy en mennyire gyulolom ezt a szarhazit. Ma adtak ki magyar nyelven ennek az utolso szemetlada kis lobaszo varazslonak a befejezo epizodjat. Node persze arrol nem szol a fama, hogy attol mert befejezo, meg nem lehet tovabbi konyveket kiadni rola. Vegyuk pl azt, hogy Ms. Róling majd faszan kitalalja, hogy akkor most irunk egy keveset Herri eloeleterol, mielott bekerult a balfaszkepzo varazslotanodaba.

Node most nem ez a lenyeg, hanem hogy mit talaltam ki, hogy mit csinaltam volna, ha iszonyuan nagyon durvan gazdag vagyok, es annyi penzem lenne, hogy vasvillaval kene forgatni, nehogy bepeneszedjen.
Szal engedve a fantaziamnak felbereltem volna annyi embert, ahany konyvesboltban megjelent ez a fos. A konyvek arusitasakor felvasaroltattam volna veluk az osszes konyvet, ha kell, sokkal tobbet fizetve a boltoknak konyvek darabjaert (nem problema, van penzem). Ezek utan a fanatikus, beoltozott, lofaszjoska szemuveges Herrik elott az osszeset felgyujttattam volna, mikozben szeles vigyorral hallgatom a börn, madafaka, börn-t. Majd elegedetten, tudva, hogy ma is jo napom volt es most sok ember almat valora valtottam, mert gyanitom nem csak en utalom ennyire ezt a szemetet, lefekszem egy fasza kis hideg uveges gyombersor tarsasagaban.
--------

- Adam, Te vagy az?
- Igen.
- Akkor dogolj meg!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr94332846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása