Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Nyulgerinc

2008.05.26. 13:20 Gecc

Hehe... ma megint azt hitte a nagyobbik es ragadozobb, hogy konnyu falat uti a gyomrat. Repulostart utan a feszekbol kipattano sasmadaracska lecsapva keszul elfogni nyulunkat, melyet afonyamartas es roszti kisereteben szeretne elfogyasztani. Tudom, mert mondta!
De lassuk csak mi tortenik, ha a sas koran kel, es nyulat nyel(?).






































































































--------

- Ismerem magat Bela!
- Ismer engem?
   

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr94488257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.05.26. 18:49:37

majd a sas újjászületett és vega lett :-D természetesen, az én sasom, akiről szó lesz majd eccer, már ilyen bölcs vega sas, tudója okoknak és okozatoknak... :-)
("vagy nem, de az biztos" :-D )

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.26. 21:11:04

Ez liba bakker!

De az #5-n látszik, hogy rükibe tette magát, de már késő.

Gecc 2008.05.26. 21:15:57

Aszt a libak nem esznek nyulat?
Aszondod elkurtam? :-D

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.26. 21:40:50

Próbálnak nyulat enni, ezt látjuk. :) A második kockátúl trnszformálódik a madárgyerek csőre, a harmadikra már tiszta Kákalaki Akka feje van. Én nem mondanám, hogy elkúrtad, mert ez amolyan költői szabadság, meg oda is van írva, hogy sas. Amolyan anti-Magritte parafrázis íze van a dolognak vö:
"Ez nem egy pipa."
www.screensite.org/courses/Jbutler/T340/TreasonOfImagesShadow.jpg

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.26. 22:18:08

Bocs az offért, de már rég jártam erre, szóval:

lapi: a lukas poén eszembejuttakor nem ittam egy csepp alkoholt sem! :)
De hogy szavamat ne feledjem, most Sopron felé találtuk ki a gyerekekkel:

Jamaika ma a jamaikaiaké.
Hajrá!

liidiiiia:
Ez (az) a sólyom-voyeur cucc tök jó lehetett. Erről az elrugaszkodós részről az jut eszembe, amikor tavaly vén fejjel kipróbáltam a canyoningot. Nem tudtam, miről van szó, mert raftingolni indultunk. Egy kurva hideg patak medrében kellett gyalog leereszkedni, néha 4-5 méteres ugrásokkal, zuhanásokkal, úgy, hogy bemondásra elhittük a túravezetőnek, hogy milyen technikát kell az adott ponton végrehajtani, hogy ne zúzzuk magunkat össze.

A dolog folyt is a maga medrében, egészen az utolsó vízesésig, amikor is egy 12 méter magas zúgóról kellett lecsusszanni. Elmondták hogyan kell, mire vigyázz stb.

Nem tudom, hol rontottam el, de utána azt mondták, hogy ilyet még sosem láttak. Valahogy zuhantamban megfordultam a tengelyem körül, és seggre érkeztem le. A többit hagyjuk, (másnap mentünk raftingolni, ami ugye arról szól, hogy ülsz a csónak szélén és pánikszerűen evezel, hogy nehogy meghaljál). A túra után még legalább egy hétig jártam úgy, mint egy kezdő buzi.
Az itteni képek a lájtosabbak közül valók.
www.raftsport.hu/bemutatkozo/4.html

És akkor, hogy egy zseniális húzással a kettőt összekössem:
-Melyik a legmagasabb vitamintartalmú madár?
-A citromhéja.

liidiiia 2008.05.26. 23:02:51

tulok, hűűű, hát ez jó meredek :-) , rajtam már a rámszakadék is már-már kifog (és én nyafog :-) ),
+haha, ez a jamaikás mondat alkalmas háziszondázásra is, mert ezt csak józanon bírja az ember kimondani :-DDD

magritte sztem zseniális :-))) , ez a sorozata ugyanaz az elmélet, mint amit jung mond, hogy amire gondolunk, az képiesítődik elménkben (függetlenül, hogy tagadószó van-e benne),
és erre mondja jung, hogy arra érdemes ("pozitívan") gondolni, ami fontos nekünk, nem arra, ami nem, mert a képet akkor is felidézzük, ha tagadjuk. :-)

a citromhéja :-DDD egy sárga héja lehet akkor, biztos mindig közvetlen napfelkelte után vadászik, tele lehet velük az ég, csak nem látjuk :-)


gecc, most látom, hogy üVegi nyulat írtál. :-D ez mit jelent pontosan? üveghegyen túl lakik, vagy üvegben? esetleg mindkettő?

Gecc 2008.05.26. 23:18:42

Lidia

Nalam sokszor v-re sikerul az r betu. Sajnalom, ha feltunt volna szkenneles elutt, kijavitom, de mar csak itthon vettem eszre, amikor minden keszen allt a posztolasra.
De az uvegi nyul nem is olyan rossz otlet. Levedetem, es probalom eladni mint uj mesehost. :-D

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.26. 23:30:01

liidiiia:
az van, hogy a művészethez, én csak szeretnék érteni, de ez inkább a kívánságműsor-kategória. Én a tetszik-nem tetszik típus vagyok, szóval nem az a műértő-mögégondoló (belemagyarázó) típus. Mindazonáltal vannak kifejezett kedvenceim; Magritte közéjük tartozik.
két legkedvecebbem:
www.abcgallery.com/M/magritte/magritte37.html
vö: flowers of evil, jó 10 évvel későbbről +

www.labri.fr/perso/moot/magritte-light54.jpg

Ezzel kívánok jó éjt!

liidiiia 2008.05.27. 11:15:59

szia tulok :-)
köszönöm szépen a jóéjtet, biztosan hatott, mert tökjót aludtam :-)

a házas-égboltos nekem is nagy kedvencem, de igazából úgy, hogy magritte 99%-át imádom, aztán azon belül van, amit extra nagyon :-)
nekem még ezek is kedvenceim, +meg az a szemes, ami lapinál kétszer már bukkant fel anno:

david-johnson.co.uk/images/magritte_s.jpg

autumnleaves.freeblog.hu/files/Magritte%20-%20The%20Lovers.jpg

images.google.com/imgres?imgurl=http://psyc.queensu.ca/~psyc382/magritte-notrepro.jpg&imgrefurl=http://psyc.queensu.ca/~psyc382/MagritteNot.html&h=988&w=771&sz=79&hl=hu&start=11&um=1&tbnid=HZp0RjY8SIMWYM:&tbnh=149&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dmagritte%26um%3D1%26hl%3Dhu%26rls%3Dcom.microsoft:*:IE-Address%26rlz%3D1I7SUNA%26sa%3DN

jóutat mégeccer a hollandusokhoz!!!!!!!

liidiiia 2008.05.27. 11:19:40

gecc, sztem az üvegi nyúl nagyon jó így :-) , sőt kicsit még olyan avisztokvatikus is. :-D , az első 2 képen meg mély olyan suttyom is, sztem. :-)

Gecc 2008.05.27. 13:24:58

Lidia

Jah, az elso kepen lett a legsasosabb a sas, :-D
Talan meg abban is igazad van, hogy suttyom is. De sajna a kesobbiekben elkacsasodott, igy hiteltelenne valt. Le kellene merni, hogy valoban kacsa-e. Ha megegyezik a sulya egy boszorkanyeval, akkor megkerdojelezhetetlenul kacsa. :-]

liidiiia 2008.05.27. 14:19:48

gecc, :-DDD , akkor kacsorkány lenne, esetleg boszorcsa, :-) ,
mondjuk a ragadozó jellege kevésbé szembetűnő, ez tény, szóval ez is mutatja már a vega út felé tendelását, lehet. persze a vega boszorkány újabb kérdéskör boncolásának lehetőségét villantja fel ugyanakkor :-D, de én amúgy az üvegi nyúl első 2 képét suttyomoztam, nem a sacsát!!!! :-)

Gecc 2008.05.27. 18:12:46

LOL... Boszorcsa!
Van benne valami megfogo... a nev alapjan nem lehet eldonteni, hogy josagos vagy valami gonosztevo. :-D

Gecc 2008.05.27. 19:22:23

Lidia

Hat majnem beszartam a rohogestol az elobb...
Megint itt toljak a varjak a jatszoteren, oszt az egyik bugris ott setalgatott bologatva a foldon. Megallt, aszt korbenezett, de nagyon suttyomul, meg gyanakvoan, aztan szepen lassan tovabbindult, es atment a korlat alatt. :-D
Persze ez igy nem jon at, de eloben igen mulatsagos volt.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.27. 19:39:19

Mi úszik még a vizen?
Hasas bankó!

Liidiiia: köszi, próbálok szerencsével utazni

Gecc 2008.05.27. 19:44:24

Mikor mesz, Tulok? Most a heten?

Gecc 2008.05.27. 20:58:41

Az faja, irigyellek... Jo utat!
Gopzivel mentek, vagy kocsival?

liidiiia 2008.05.27. 20:58:56

gecc, de jó neked :-D , ma én is láttam végre egy varnyat, de csak egyet, télleg nem tom hova tűntek innen. ez az egy aranyos volt, de a suttyomságát "csak" átlagosan tolta. :-)

asszem tulok holnap vagy holnapután megy, de csak asszem. meg aztat nem is tudom, hogy gyalog-e, autón, vagy repül, merthát az se mindegy. :-)

liidiiia 2008.05.27. 21:01:01

hopp, válaszaim előtt kéne előbb frissítsek :-)))) ,
de én 3 opciót is felvetettem, bebeee :-D

Gecc 2008.05.27. 21:57:58

Lidia

Ez egy alamuszi varnyu volt, ugy lattam. Meg ra 10 percre is itt setalgatott. Egy hatalmas kort tett a jatszoteren, gyalog persze, kozben bologatott, meg suttyomkodot a homokozo szelen. Majnem leesett. Elokaptam a fenykepezom, amikor meg kozelebb volt (a homokozotol meg messze), de belemerult a fak koronajaba, illetve a latomezobe, igy csak azt lattam, ahogy bukdacsol, de kepet mar nem tudtam volna rola kesziteni. Fene egye meg... :-]

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.27. 22:03:58

Repülő lesz ez.

Kétszer voltam idáig, először autóval mentünk, de fáradtabban értünk haza, mint ahogy indultunk.

Másodjára a repülőt választottuk, mert

1., tanulván az előzőből,
2., nagyobbik kistuloknak a hazaérkezés másnapjára volt kiírva egy kisműtétje, és hát szerettük volna fogni a kezét, miegymás.

Aztán ez úgy alakult, hogy olyan vihar bírt lenni a Schipol körnéykén, hogy
2/a töröltek minden járatot
2/b amszterdamba sem lehetett visszajutni _semmilyen módon_
2/c ott töltöttük az éjszakát a reptéren + láttam, hogyan bont le a cúnami egy fémdobozos konténert + komplett tartalmát.

Nagyobbik kistuloknak a műtétje pedig elmaradt, mert összeszedett valami nyavaját közben.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.27. 22:34:29

Gecc:

Ez még egy csemege Neked, most túrtam, eddig azt hittem h. a grofbalázs csak rajzolni tud, de kiderült hogy jófej is.

www.youtube.com/watch?v=jAV4-GqtwC0&feature=related

liidiiia 2008.05.27. 22:44:29

tulok, én annyira szeretem olvasni, ahogy a kistulkokról írsz!!!!!!

én meg elköszönök mára, zefirelli makrancos hölgyét tekintjük meg, +richard burton is rendező, nomeg főszereplő, és ez az egyik kedvenc fimem, így aztán van évi 1 újranézése. :-)
hamár varjakból épp rossz nálunk a heti felhozatal, legalább a humornak ez a formája van itten is. gecc, azért káááár :-) hogy nem jött össze a fotó!!!!

jóéjtet, +jó repülést majd aki, és jó nem repülést, aki! :-)

liidiiia 2008.05.27. 22:46:29

most látom, hogy jókívánságomba így még plusszban a varjak is beleférnek. :-))))

Gecc 2008.05.28. 07:27:34

Lidia

Most reggel vettem eszre, hogy pont az ablakunk elotti agra, ugy 4 meterre feszkelt oda egy blekbördi. Aszt csak hesszelt, amikor latta hogy nezem. :-]
Ornitologiai megfigyeleseket vegezhetek az erkelyajtobol. Van mindenfele madarunk. :-D

liidiiia 2008.05.28. 10:40:04

ó, az tök jó :-))) , az a tennapi varny is jó kis sztandup komedian lehetett. és minden külön erőfeszítés nélkül, ugye... :-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 14:23:50

Ez megint kúúúúúúúú.... jó lett! Nagyon bírod esztet a "kicsi-gyenge legyőzi a nagyot" rajzokat:-)))

Mááá biztos ezerszer kielemeztétek itt, h mi ez a "defekt" Nálad:-) Összefoglalnád mister Freudnak?
_____

Mellesleg egy kicsit kacsa jellegű ez a sas:o)

Üdv.

Gecc 2008.05.28. 14:43:32

Cso Malac!

Igen, valoban kacsa/liba lett a vegere a sas, dehat evvan. A dolgok valtoznak, es ez ellen en sem tudok mit tenni. :-D

Freud bacsi nemtom mit hozna ki, de valszen nem allok messze az igazsagtol, ha aszondom, a bennem rejlo elnyomast es annak legyozeset probalom kivetiteni. Vagy nemtom... :-D

Viszont kitalaltam egy politikaval telitett rajzot is. Lehet megrajzolom jovo hetfore. Nagyon mulatsagos lesz... csak nem allatokkal. :-]

Udv

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.28. 15:19:20

"a bennem rejlo elnyomast es annak legyozeset probalom kivetiteni. "

Esztetet nemigazán értem, de mélázok rajta..., deviszontellenben láttam, h kint a linkem nálad:o)), ez nagyon önzetlen gesztus, tisaztelet, és én is gondolkodtam már rajta, h kitegyem a kollégákat. Na majd tán holnap, ha több időm lesz...

A kcsa/liba-sas poénosabb, mint egy nagyon sas sas:)

Üdv.

liidiiia 2008.05.28. 16:14:53

"a bennem rejlo elnyomast es annak legyozeset probalom kivetiteni. "

erről, is, az "isten látja lelkem" c film jut eszembe, amit igen nagyon szeretek.
mivel alapvetően tragikomédia, és van benne egypár nagyon jól felépített humor, nem lőnék semmit le belőle, ha esetleg nem láttad. az alapprobléma az az, hogy a főszereplőnek hánynia kell, ha valaki igazán szimpivel találkozik, mert annyira nincsen ehhez hozzászokva, és története a nagy országos választásokkal fonódik egybe. :-)
(Bruno Podalydes rendezte, és Denis, a tesója a főszereplő), sztem iszonyú jó film, de persze 1000 féle ízlés van. :-)
(na, most el is dugulok mára, mert le vagyok maradva itten.)

Gecc 2008.05.28. 20:24:05

Sajnos ornitologia tanulmanyaimat az elso osztalytol kell elkezdenem. Ugy tunik ugyanis, hogy a blekbördi valojaban egy galamb. :-D
Arra figyeltem fel, hogy mit akar az agon a feszekhez egyre kozelebb kerulo vadgalamb. Aztan odasomfordalt a feszekhez es a kibukkano fejnek adott valamit. Namarmost nem hiszem, hogy a galamb egy feketerigot etetne... az mar fajtalankodas lenne a javabol.
:-D

liidiiia 2008.05.29. 09:14:34

:-D
+ hát ez kár, mert a galambokat nem szeretem, sőt régen rendes fóbiás félelmeim voltak tőlük, ami ma már csak egy idegenkedés, meg "menj má innen" érzés, és velük kapcs nem tudnék elfogult olvasó lenni :-) , míg a blekbördik meg ugye tök helyesek. persze szerintem. :-)

Gecc 2008.05.29. 09:30:57

En is szomoruan konstataltam a fejlemenyeket. Gyorben nem gyoztem oket felrugni a Szechenyi teren... no nem azert mert gonosz vagyok (DE!), hanem mert utalom oket, nem kicsit.
Elonyukre legyen mondva, ezek nem a varosi galambok soraibol kerultek ide, hanem vadgalambok, azok meg valamivel jobbfejek, bar a suttyomsagot soha nem fogjak elerni.
Az teny, ha ezek itt fognak turbekolni meg tubitubizni ejjel nappal, hozok egy hosszabb fat, eszt leverem oket, az biztos. :-D

liidiiia 2008.05.29. 09:40:01

jajjj, ilyenkor rögtön védeném persze az életet!!! mer szegények, ugye.
csak eszembe jut, hogy tennapelőtt is kertészkedtem a 2 m2-en itten, aminek eredményeképpen egy nagyhalom növényi élet szárad a lelkemen (+szó szerint is szárad), mert kihúzgáltam biza őket. szóval bonyolult ez, mindenesetre 2 nappal egy ilyen kertészkedés után már nincs erkölcsi alapom az élet mellett csakúgy vaktában felszólalnom :-D .
a galambok olyanok, mint a patkányok, hogy terjesztettek fertőző betegséget az emberre, amikor még szemetesebbek voltak a városok, aztán ez az alapja a (régen jogos) fóbiás félelemnek.
vadgalamb alatt gerlét értessz? azt ami szürke?

Gecc 2008.05.29. 10:29:02

Jaja, gerle.
Ezeknek joval kedvesebb feje van, meg nem is olyan ganaj dagadtak mint a varosi galambok.
Ezek talan nem is patkanykodnak annyira, mint varosi tarsaik. Legalabbis nem szoktam oket latni... vagy csak elvesznek a nagy varosi galamb tomegben, amikor zabaljak a cuccost a tereken.

Pont Gyorben a Szechenyi teren tortent. Suli napok voltak, oszt az vol az egyik feladat, hogy minel tobb galambot kell egy halomba terelni. Eleve veszelyes feladat, mert ezek bombaznak, ha eppen ugy hozza, de azert az egyik villamosmernokokbol allo csapat (a legjobbak termeszetesen :-D )siman osszehozott egy rakas galambot. Amikor szamolasra kerult volna a sor, na akkor... befutott egy ksigyerek a terre, es hussssssss... az osszes elszallt! Termeszetesen az ittas tomegen azonnal a lincshangulat kezdett kialalkulni... no azert meg reszegen sem verunk gyereket. Vagy csak nem voltak annyira berugva? :-D

liidiiia 2008.05.29. 11:25:16

:-DDDD
nekem a gerlék nem galambok, azokat így általában aranyosnak találom, de azért nem tárgyai vonzódásomnak.
hű, ez a galambterelés, ez meghaladta volna az én képességeimet. hát, ezt hallva, még szerencse, hogy az utolsó pillanatban mégsem villamosmérnökire jelentkeztem :-DDD
egyszer egy galamb (jaja, olyan "ganaj dagadt" :-D ) nekirepült a fejemnek, egy nagyon hideg, mínusz x fokos napon, a ferenciek terén, amikor épp jöttem fel a metróból, és még nem húztam fel a satyit. ahogy lebuktam előle, az lett végülis, hogy a szárnyával végigsimította a buksimat, mintha helyeselné egy tettemet, és tök meleg volt abban a hidegben a szárnya, és igazából valahogy kedves is volt. sőt nem is hánytam el magam, pedig régen azt gondoltam, hogy ha hozzám ér egy, minimum taccs lesz. azért remélem, hogy több nem ér hozzám...
emmeg bekukkantott a képbe, amint a fa gyökerét meg árnyékát fotóztam, végülis, így hogy csak egy darab és + árny, maradhat.
kepfeltoltes.hu/080529/IMG_5691_www.kepfeltoltes.hu_.jpg fa

Gecc 2008.05.29. 11:35:55

Olyan, mintha csore lenne a fanak a gyokerenel... :-]
Monnyuk ez pont egy olyan ganaj varosi dagadt galamb.

liidiiia 2008.05.29. 12:25:41

Jaja, ez olyan, kezet is mostam mielőtt a sajtosszendvicsemet magamba pakoltam, nem lehet aztat soha tudni...,ezek a galambok járványok nélkül is elég koszosak… :-) . na brutáltéma ez mindenképpen :-DDD
viszont megtaláltam az ivó sirályt is, amit eccer mondtam, pont a szinte-vízbebillenés előtt, persze, lehet csak fésülködés előtt nézi magát a (víz)tükörben, hogy na majd mit igazítson a sérón. :-)
csak homályos a kép, meg nem is elég nagy, szóval csak doku értéke van. :-)
kepfeltoltes.hu/080529/IMG_5708_www.kepfeltoltes.hu_.jpg napolyi siraly

Gecc 2008.05.29. 13:34:34

Nemhogy inkabb a hata mogott levo Mekibol lopna a krumplit. :-D

liidiiia 2008.05.29. 15:15:03

ő már ahhoz is suttyom :-D
vagy lehet fogyizik, azért is nézegeti magát a (víz)tükörben :-D
viszont, a galambokkal ellentétben, őtet a hátul lévő szemétkupac se vonzotta, ami mutatja azért a lényegi különbséget :-)

hölgyválasz 2008.05.29. 21:48:05

Namánmost./ fogalmam sincs, ki-mit írt, bocs, ha meglátásaim már valakiben felrémlettek volna !:)/

A nyúlgerinc finom étel, nyilván a sas is tudta esztetet. De minthogy nyulunknak egészséges önbizalma, példaértékű önérzete is van, röviden szólva gerinces, ezért ellenállása a létező terror ellen, természetes. Látjuk a kiművelt, megtévesztő technikát, alőbb úgy tesz, mint aki meg van szeppenve, összekuporodik, szemei riadt pontocskákba szűkülnek, szinte hallani szűkölését is, ám a mezei kiképzések során tanult hadicsellel, pillanatok alatt képes fordítani a helyzeten.
A sas támadó röpte hirtelen válik önmaga csapdájává, bele a cápafogas mélységbe....

A Mezei Nyúlak Haccserege, fent jelenlévő tagját a legmagasabb katonai kitüntetésben részesítette, ünnepélyes keretek közt nyújtották át számára a
"Sas József gyémántkereszt" -et.
Ezúton gratulálunk!

Gecc 2008.05.29. 23:17:07

Szia Holgyi

Hat (bar igy nem kezdunk mondatot... szakkozepes tortenelem tanarom mondotta volt, hogy a hatnak van hasa is) megkaptam mindent, mit lehetett. Pozitiv-negativ zudult a nyakamba, no persze mindenkitol csak joindulatuan. Ha visszaolvasol, lathatod, eloszor mindenkinek a sas atalkuasi folyamata tunt fel, miszerint bar az elso kepen sem hasonlit a sas sasra, egy csoppet sem, de aztan kesobb Tulok szerint pl. Kakalaki Akka lesz belol a Nils Holgersonbol. :-D
Megallapitasa igen tenyfeltaro, bar nem szandekoztam ludat rajzolni... sajna igy jott ki.
Malac szerint valami nem stimmel nalam, mert mindig a kicsi gyozi le a nagyobbat. :-D

Ugyhogy ez tortent itt a heten. :-D

Ja es en meg nem ettem nyulgerincet. :-]

hölgyválasz 2008.05.30. 06:58:17

Én se ettem, csak hallomásból tudom, hogy az valami ínyencség, és a sasokon, /vagy libákon?:)))/ kívül, az emberek is csípik !:DDD
Üdv, szép napot !

lapi 2.1 2008.05.30. 17:17:10

gratula gecc et! az eszmei mondanivaló előtt le a kalappal és nagyon jó, hogy holmi szájbarágó típusú direkt vonalvezetéssel nem engedted, hogy a mondanivaló elszürköljön. ezért kövér az éhes sas, úgy néz ki, mint egy jumbó jet. ez az üvegi nyúl, pedig olyan, mint egy génmanipulált ki piranha, amelyik a betépett génmanipulátor vicces kedve miatt kapott egy kiskutya testet. viszont a felgyorsult, szinte felturbósodott az anyagcseréje, mert miután bezabálta a szegény, lomha disznókövér és lomha sast, az nem is látszik a hasán. nyilván azonnal gázneműre alakította és kifingotta a madarat, mintegy visszaküldve őt a természet örök kőrforgásába. persze lehet, hogy az ilyen kibocsátások miatt lukadt ki az ózonpajzs, mert ausztráliába már megy az aktív authanázia, miért ne klónoznának titokban piranyákat abban a baszott nagy sivatagban, ahol egy csomó titkos génlabor elfér a föld alatt.

ezen még agyalok, ráadásul ez a "mélyen megvetett ágy" nagyon bejött. még soha sem halottam. honnan szedi tulok ezeket a kurva és kibaszott jó zenéket és miért nem ismertem én ezeket annakidején? lidia is olyan jókat kommentel is, igaz mindenhol, ahol olvasom. :D

jó a post, tesókám, megyek és gondolkozok még kicsit az auszikon. gyanúsak a kenguruk is. mit ugrálnak annyit???? csak nem szöcskemanipuláció történt a multban?
süti beállítások módosítása