Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, Santa Maria - Los Angeles 4. nap

2008.05.02. 09:57 Gecc

Utolso napomhoz erkeztem Santa Mariaban, ahol vegulis 3 csuda szep napot toltottem. 2 es fel nap ebbol munkaval es kajalassal telt, melyben neha 1-1 Corona a kezem ugyebe kerult, szigoruan csak az eletkorom papirral valo igazolasa utan.
Reggel felkeltem, a maradek cuccaimat osszepakoltam, mely nem volt sok, mert ha utazok, mar elotte este mindig osszekeszitem a csomagolas nagyjat, hogy ne reggel kelljen ezzel is veszodni. Reggeli ma sincs, majd bent a fonokom ad megint egy kis zabot... :-]
Ma a bazi nagy terepjarojaval jon, mert megigerte, hogy avval is elvisz egy korre. Az az igazi fellepos kocsi volt, merthogy olyan magasan van a vezeto ules, hogy a kuszobre fel kell lepni elotte, hogy beszalhasson az ember. A platora feldobtuk a csomagjaimat, aztan irany az iroda. Kifejezetten paras volt a reggeli ido, de biztos voltam benne, hogy meg delelott kisut a nap. Mig beertunk, csak nezelodtem szerteszejjel, hogy milyen jo volt itt, es mennyire szivesen letelepednek ezen a kornyeken.













































A mai napnak nem csak a tovabb utazas adta a specialitasat, hanem a Cinco de Mayo party is, melyet ok minden evben megunnepelnek. Ilyenkor mexikoi kajakat foznek/sutnek es ossznepileg elfogyasztjak ebedre. Osszejon az egesz csapat, es megy a nagy zabalas. :-]
A delelott munkaval telt, melyben kisebb megbeszelesem volt a fonokommel a jovobeni fizetessel kapcsolatban... eleg kis sikerrel, de hat mit varjon az ember egy olyan orszagbol, ahol minden jo es fenyes es nincs kozel 9%-os inflacio, ugyebar.
Ebednel aztan mindenki gyomoszolte be a sok mexikoi kajat. Komolyan mondom, a hazi fozesu maxikoi cuccok sokkal finomabbak voltak, mint a tegnap az etteremben elfogyasztott vacsi. Csak itt nem volt szabad a sor...
Fonokom egy hatlamas sombreroban ult egesz delben az ebed alatt, az O fejere nem bizonyult annyira nagynak, mint az enyemre, de ezt meretbeli kulonbsegeink amugy is elore lattattak. :-D






















Kaja utan mar csak az elokeszuletek es a mindenkitol elbucsuzas maradt. Delutan 3-ra kimentunk a helyi repterre, mely nem igazan mondhato nagynak, csak amolyan kis helyi jaratok szamara fenntartott palyaja van. Fonokom bekisert a varoba, ahol megmutattam neki az osszes kepet, melyet az USA-ban keszitettem, majd becsekkoltam. Az atjutas a biztonsagin nem volt annyira egyszeru, mert mint kesobb kiderult elfelejtettem levenni az ovem, mely allandoan besipolt. Mivel eszembe sem jutott az ov, kenytelen voltam atesni egy igen alapos testi vegigtapizason, de az or nagyon rendes volt, elmagyarazta a jogaimat elotte, es hogy mit fog csinalni. Elovette a guni kesztyut... de amikor a sikosito nem kerult elo, azert mar gondoltam, hogy olyan alapos csak nem lesz. :-D
Felultem a gepre, mely kb. 40 szemelyes legcsavaros gopzi volt. Ugy masfel ora volt az ut LA-ig. Itt a csomagomat felveve azon kezdtem toprengeni, vajon hogy jutok el a Marriot szalloig, ahol egy ejszakas szallasom volt. Megkerdeztem egy helyi repteri kiszolgalot, merre menjek, aztan kiderult, hogy annyira egyszeru, hogy kiallok, ha latom azt a buszt, amire ki van irva, hogy Marriot, akkor arra pattanjak fel, aszt visznek is. Kb 7 korul ertem be a szallodaba, ahonnan esti kilatas tarulkozott a repterre. Lemenni az etterembe nem volt kedvem, azon gondolkodtam, hogy inkabb rendelek magamnak valami kajat a szobaba. Aztan elhatarozasra is jutottam, rendeltem egy szalonnas-sajtos haburgert, sult ktumplival es kolaval. Eleg jo erzes volt kiszolgalva lenni. Kb negyed ora mulva hoztak is a hambeszt, akcentusa alapjan spanyol nyelvu lehetett a szoba pincer, 25 dolcsit taksalt a szamla, adtam a fickonak 30-at. Asszem nem szokott ilyen magas borravalot kapni, mert lattam a szemet kikerekdeni, amikor mondtam neki, hogy nem kerek vissza. :-]
Amikor felnyitottam a teriteket, hat en ekkora hamburgert meg nem lattam. Akkora volt, mint a fejem majnem'. Hozza a krumpli, melle majonez-mustar-ketchup... hat... nem brtam lenyomni. Legalabb a fele megmaradt!
Este meg neteztem egy kicsit, de tudvan, hogy reggel 3 korul kelnem kell, jobbnak lattam lefekudni. Persze az izgalomtol nem nagyon ment, igy nem sokat aludtam. Sok gondolat porgott az agyamban... 2 het az USA-ban, milyen rovid ido volt, mi mindent lett volna jo meg latni es csinalni, milyen jo volt a kollegakkal talalkozni, milyen rendes volt velem mindenki... es most elindultam hazafele... nem volt tul jo kedvem!
--------

A Gizi azt mondja, hogy a Lajos megbizhatatlan ember. Ezert a lakasbol is kizarta. Es a Balatonra is egyedul ment udulni.
  

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr12450757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2008.05.02. 10:17:25

hát nem tudom, gecc. a képek jók, de nekem semmi kedvem nem lenne ilyen sivár vidéken élni. beleértve a menzát is. a sombrero viszont rulez! :D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.02. 15:54:07

Helló Gecc!

- Szeretnék még egyszer elmenni az USA-ba!
- Miért, már voltál,
- Nem, de már egyszer szerettem volna:))
*
Jó ez, nekem teccik!
Amúgy, ha te vagy a kalapban, hát ebben is pont olyan vagy, mint én voltam rég. 185/70, és akkor a 70-ben még egy kis túlzás is volt. Szóval geccem, mindig mondtam én, h pont úgy gondolkozol, mint én kb. 15 éve, bár nem tudom, mennyi van köztünk valójában. Lehet, h a gondolkodásmód valamiféle szomatikus determináltságon múlik?

Üdv.

Gecc 2008.05.02. 22:05:34

Lapi

Sivar... megjohogy. Reggel mi voltunk az elsok, akik munkaba mentunk. :-D
Komolyan... az amerikaiak 9 elott szinte be sem toljak az arcukat a meloba.
Amugy Santa Maria NY-hoz kepest termeszetesen sivar. Egyetlen magas epulet sincs, inkabb amolyan spanyolos epiyeszeti kultura uralkodott el rajtuk, mint ahogy altalaban a californiai partszakaszon. Santa Barbara pl ahol egy rakas celeb lakik meg nyaral, ugyanilyen tipusu hazak vannak. Nekem tetszik... siman tolnam ott is a voros lobogot! :-D

Gecc 2008.05.02. 22:09:26

Csa Malac!

A 185/70 idealis gumiabroncs kisebb autokra. Egy Swift pl mar elegge jol megkapaszkodik a kanyarban egy ilyen meretu gumival. Bar a 70-es egy kicsit magasabba teszi a kopeny oldalat, de azert elmegy. :-D

Nohat... jelentem kerem alasssssan en most 29 leledzem. :-]

Udv

liidiiia 2008.05.03. 23:47:07

malacka,
"Lehet, h a gondolkodásmód valamiféle szomatikus determináltságon múlik?"

nagyon szeretek költői kérdéseket megválaszolni :-) , és mivel mind benned, mind gecc et.ban érzékelni vélem az ártatlanabb nem-komplettek iránti, már-már a szlávokra jellemző toleranciát, úgyhogy nyugodtan teszem :-) , szal szerintem:

1. nem, mert én alacsony vagyok, és alkatilag kerek (de nem túlsúlyos, vagyis most nem vagyok az, de mondjuk gyereknek molett voltam), viszont én is vélek hasonlóságot felfedezni :-)
2. igen, biztos, és akkor olyan más tőletek minden, hogy számomra levehetetlen, mint a tintapacák, így én csak egy rorsarch tesztnek használom az általatok irottakat, és szimplán magamat látom bele, (kikerekítem :-D mondhatni az általatok írottakat a világommal), mivel az agy ugye nem kedveli az értelmezhetetlen dolgokat. Egyszer olvastam egy amerikai manusz cikkét önmagáról, akinek japán felesége volt, de mindketten csak az anyanyelvüket beszélték (illetve csak 1-1 szót a másik nyelvéből), szal aki írásában arról filózott, hogy mi történne, ha az egyikük sikeresen nyelvvizsgát tenne esetleg, és a cikk végére lebeszélte magát erről az opcióról, mert féltette a harmóniát. :-DDD

(mondjuk ettől a 2. verziótól őszintén szoktam tartani, úgy általában is, és ezért is szeretek a lét nagy kérdéseivel foglalkozni :-D , hogy biztosabb legyek benne, hogy a világ 1. tényleg egy rorsarch teszt: de akkor mindenki számára az, nemcsak számomra, vagy: 2. a világ nem egy rorsarch teszt, tehát számomra sem az. Illetve mind 1 és mind 2, de ezen 1. nincs értelme filózni, de van értelme nagyon komolyan venni 2. van értelme filózni, de nincs értelme nagyon komolyan venni. Illetve, még sok kombináció lehet, de..., szóval, jó-jó, abbahagyom :-D , mondom, kell ide a majdnem-szláv tolerancia :-D .)
süti beállítások módosítása