Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, Santa Maria 2. nap

2008.04.30. 10:47 Gecc

Kiados alvas utan ismet korai keles... munkanap. Elso napom a ceg helyi irodajaban. Ugyhogy a megbeszeltek szerint 7-kor talalkozunk a szalloda elott. Igazabol meg reggelizni sincs idom, es ez igy megy majd minden reggel.
A fonokom idoben ott volt a bejaratnal, mindjart indultunk is. Mindig elobb bent van, mint 8, mert ott reggelizik, es atnezi a napi teendoket. (Mondom en, hogy igazi profi :-D ).

Az iroda a maga kis mernoki tesz-vesz termelesi soraval + etkezo + nehany masik mernoki muszerezett szoba nem volt nagyobb szerintem 500nm-nel.  Max 600... Igazabol a mi kis csapatunk az akkori 23 fos letszamaval (melyben en is benne vagyok :-] ) el is fer ekkora helyen, a probagyartasoknak bedig a termelesi sor meg nagyobbnak is volt kialakitva, mint amekkora valojaban kellett volna, de hat elkenyelmesedtek, bizonyara ez lehetett a magyarazat. Korbevezetett a kulonbozo helyisegeken, de kesobb nagyobb bepillantast is nyerhettem, hogy mit mire hasznalnak pontosan. Ennyi muszerrel utoljara az iskolaban voltam korbeveve, es azok is nullak voltak ezekhez kepest.

A reggelivel kapcsolatban a fonokom megnyugtatott, hogy jo lesz az nekem is, szivesen ad belole. Bar ne kepzeljek nagy felhajtast, mert nem egy szalamis szenya vagy valami, hanem csak tejjel es vizzel felkevert zabkaja. Nekem ugy tunt, mint a Britteknel oly sokat reggelinek elkeszitett Porridge, melyet ha nem magunknak keszitunk el, hanem a boltban vesszuk meg es azt kavarjuk fel tejjel es/vagy vizzel, akkor nagyon fincsi. Csak kell hozza jo sok cukor, hogy ne kecske kaja zamata legyen...
A reggelit hamar be is faltam, egy bogrenyi cucc fert be e a gyomromba, mert valojaban reggel soha nem vagyok ehes, de ugyanakkor 9 korul ha elkap az ehseg, akkor egesz az ebedig ideges es nyugos vagyok, ammeg nem lenne jo, ha a rosszabbik enem mutatnam, csak azert mert nem kajaltam.
8 es fel 9 kozott aztan szinte mindenki beert dolgozni. Bemutatkozas azoknak, akikkel tegnap nem talalkoztam. Mindenki nagyon szimpatikus, vegre a leveleket tudom mar szemelyesen is kotni a feladoikhoz.
Meg indulasom lett elkeszult a tartozkodasom idejere szuksegesnek velt oktatasok es beszelgetesek rendje, erre az emberek ki lettek jelolve. Mindenki a sajat reszet magyarazza el. Ezen felul egy kis alap kikepzes az elektronikai reszekbol is, merhogy ugye szukseges... hiaba, az ember sokat felejt allamvizsga utan. :-]
Igazabol az egesz napom farasztoan telik, odafigyelni es megerteni a szakszeru magyarazatokat, es azokat eszbe vesni. Kis feluduleskent van jelen az ebed, amit szinte minden kollega az irodan kivul fogyaszt, vagy elmegy egy kajaldaba, vagy szimplan haza megy, aztan 1, fel 2 korul vissza dolgozni. Mi egy szenyo barba megyunk, ahol nagyon fincsi mindennel telerakott hatalmas kiflit fogyasztok el chips-sel es kolaval.
Delutan ugyanugy folynak az oktatasok illetve kozben azert a kollegakkal el-el nevetgelunk dolgokon, sokan kivancsiak Mo-ra, hogy elunk, milyenek az emberek, milyen latnivalok vannak, en pedig osztom az eszt. :-]
Este vacsizni megyunk a fonokommel... az etterem nevere nem emlekszem, nincs messze a szallodatol, es amolyan mindenfele etelt elkeszitenek. Mar nem is emlekszem mit csurtem be a pofikamba, de finom volt. Melle termeszetesen Coronat ittam, melyhez fel kellett mutatnom az utlevelem, hogy elmultam-e mar 21. Hiaba... fiatal vagyok es fess, csak meg kell borotvalkoznom. De hat ettol szep az elet! :-D
Kaja utan visszavitt a szallodaba, ahol TV-t neztem, meg ahhoz is lusta voltam, hogy lemenjek az uszomedencehez. Agyilag nagyon megviselt ez a nap, azt kell hogy mondjam. Beszeltem ocsivel, hogy jol vagyok, minden rendben.
Aztan olyan este 10-11 korul lefekves aludni, de elotte meg hazatelefonaltam Mo-ra... mar mindenki felkelt es munkaba keszulodott, vagy volt. :-D
--------

- Magyarok vagyunk, magyarul beszelunk, nem?
  

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr6448330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2008.04.30. 15:30:05

ide miért nem nyomtál képeket? vagy még melózól rajta?

Gecc 2008.04.30. 15:44:52

Erre a napra nem voltak kepek, amiket szivesen kiraknek.

liidiiia 2008.05.01. 17:31:20

na, semmi érdemi ;-) , szempihentetés alatt állok, de a családi gének errefelé a pszeudo-pubertás arcvonások produkálásában dominánsak (amikor a gyerekkori arc-arányok nem változnak olyan végzetesen nagyon meg). szóval ez a fiatalabbnak kinézés itten is bőven sport, és humoros helyzetek állnak elő belőle, néha persze elég kellemetlenek, néha pedig kifejezetten hízelgőek. mindenféle. :-)
süti beállítások módosítása