Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Gyikkancs

2008.04.09. 14:51 Gecc

Lapi kivansagara egy gekko, csak magaban. Senki nem eszik meg ma senkit!
















--------

- Eleg! Abbahagyni! Tilalom! Megallni, intezkedes! Figyelmeztetem, riasztolovest engedelyezem!
...
- Nem hallottad baszdmeg! Te, ti hat, lottem baszdmeg!
- Rohadt kommunistak! Rohadt kommunistak!
- Hagyjak abba!
- Baszott egy korzet.
  

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr50418424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2008.04.09. 19:24:31

ezt külön is nagyon köszönöm, gecc et! szuper a gekkó, no doubt!

liidiiia 2008.04.09. 22:45:09

:-)))))))))))))
nahát, egy békegekkó
én már a kígyónak is láttam hepy endet (te észrevetted azt a hszt?, asszem azt lapihoz írtam, persze, lehet, hogy direkt ignorálva lett :-)))) )

liidiiia 2008.04.09. 22:46:32

lapi,
a békegekkó szóhoz hozzád a referencia :-))))
amikor a közönség teljessé teszi a művet!!!!! :-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.10. 08:21:30

Jó reggelt Geccke !:)

Hát ez a gekKóka.... :DDD
Ha a fejire aplikálnál egy propellert, szinte tökéletes is lenne kicsinyítőképzős analógiám :D
Bár aszongyák, aladta.
Túl provokáló volt, azért ? Vagy csak nem tudta kihasználni ?
De most komolyan, egy ilyen pitsa kis országban, ekkora mélyszegénység mellett, durva is provokáció volt ez a kivagyiság... Pláne, hogy a plébojban mutogatta magát, kopterestűl, mindenestűl. Szóval túmács, ahogy malacka szokta volt mondani...
Na mit szólsz ?!
Erről az egyszem kis rajzocskádról, mi minden eszembe nem jutott ?!:DDD
Asszociációs pályám olyan, mint Ariadné fonala, én legalábbis vissza tudok találni az origóhoz, ha más nem is :D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.10. 08:22:39

Ja ! És szép napot Neked !:D
Pá.

Ps :Majd estefelé jövök, ha lesz időm...

Gecc 2008.04.10. 13:02:15

Holgyi

Asszem be vagy tepve! :-D
Komolyan mondom nem vagom, mivan!
Vagy en vagyok betepve, csak nemtok rola? :-D

hölgyválasz 2008.04.10. 22:25:22

Gecckém, van ám betépve a..... !:)
Hát figyu Te kis gecc !:D
A gekkódat , ahogyan Téged is szoktam, olyan kis kedveskedve, kicsinyítőképzővel láttam el.
Így lett a gekkó--> gekkóka.
A gekkókából meg gekKÓKA !
A többi mind Kókáról, meg a helikopteréről szólt, netán magyarázzam meg, ki vagy mi az a Kóka ?:DDD
Bakker, így már cart se ér !:D

Gecc 2008.04.10. 23:34:08

Holgyi

Akkor en voltam betepve. Hat meg a betuk meretere sem figyeltem oda. Korbacs a hatamra, csapkodassal, bizisten vagy szazat ha nem ezeret. :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.11. 08:19:53

Csap, csap, csap, csap, csap, csap, csap, csap, csap, csap,........egy egész csap-telep !:DDD

/ na szóval, ez a sok " csap " itt egymás után, a hátadra ment, egy egész telepet kaptál oda !:D
bocs, de már nem bízom benned, inkább elmagyaráztam ezt is ! :DDD /
Üdv :)

Gecc 2008.04.11. 22:20:58

Holgyi

Koszi szepen... mostmar tenyleg ertelmifogyatekosnak erzem magam. :-]
süti beállítások módosítása