Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Lónak a...

2008.09.03. 15:48 Gecc

A hétvégére rokonokhoz látogattunk.
Nincsenek messze, a 6-os főút mellett laknak Albertfalva mellett, mely meg mindig Budapest része, nem messze Nagytéténytől. Azért jó, hogy megépült az új 6-os főút, mert nemcsak sokkal könnyebb kiérni Érdre, - aminek ez esetben semmi köze a történethez - hanem mert végre az út minősége is kiváló.
A rokonok egy kívülről igen rozoga, belülről azonban szinte egy kacsalábon forgó palotában laknak. Na jó, ne túlozzunk, nem több egy igazán jól berendezett, igényes és lakható beltérnél. A kert viszont maga a merő szutyok. Ha lenne kutya, biztos még a szart sem szednék össze. Por az egész, és látszik, hogy soha nem volt még felásva sem, végig göröngyös, sehol nem lehet látni akár egy picuri területet, ahol vízszintes lenne a talaj.

A szomszéd háza kb. ugyanez, kívülről még a vakolat is hiányos.
A rokonok nem is ismerik a szomszédokat. Később derül csak ki, hogy Puhl Sándor fia lakik a tűzfallal határos szomszéd házban. Valójában az egyetlen szomszéd, nemcsak mert egyedül él benne, hanem mert nincs több ház a környéken. Külváros…
Többen is átmegyünk, egy egész kis csapat gyűlik össze. Puhl Sándor fia videótechnikus. Közös témánk is mindjárt lesz így, elvégre én is videóztam anno még a suliban. Egy videókamerát tart a kezében. Nem nagy, amolyan „hendikem”, annál talán valamivel nagyobb. 3 vezeték csatlakozik hozzá. Egy 220-as, egy videókábel és egy slag, melyben szódavíz folyik.

- És milyen csatlakozót szoktál használni?
- Normál RCA dugót, az a szabvány ennél a gépnél.
- Pont úgy lóg, mint lónak a fasza – mondom, és közben teli pofával röhögök.

Rajtam kívül senki nem tartja mulatságosnak, mindenki fapofával ül az ágyon. Hátranézek, és ott vannak Puhl Sándor fiának nagyszülei. Bólogatnak…

Hazafelé menet elgondolkodom, hogy mit és miért csináltam rosszul, de nem jövök rá.
--------

- Mit kentél rá? Ne röhögjél, a fenébe! Ne röhögjél! Hát egyszer nem lehet veled beszélni... mert vagy sírsz, vagy röhögsz, vagy infantiliskodsz, mindig hülyéskedsz, én nem tudom, hogy miért csinálod ezt állandóan az emberrel.

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr61646629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.09.03. 16:36:21

:-DDDDDDDDDDD
tökre szeretem, amiket írol. vagyishogy van egy ilyen érzés-élmény tapasztalatrendszerem, amit nem így fogalmaznék meg, lévén én nem te vagyok, de amitet a kábé „ugyanaz, de nem ugyanolyan” filo kategóriába raknék. (vagy legalábbis ezt hiszem :-D ).
mindenesetre sztem hasonlóan élem meg, mint az írás főszereplője (a saját magam világát véve ebben a középpontnak és viszonyítási pontnak): eztet a mások által „tágra zárt szemekkel” rám és a világ(om)ra nézést, és az én „tágra zárt szemekkel” való erre és a világra való vissza-nézésemet.
köszi :-)))))))))))))

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2008.09.03. 19:08:54

nyeheheheheeheheeee :DDDD
nah ha ketten lettünk volna akkor már nem egyedül röhögsz :DD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.09.03. 19:13:27

nem értem. Bennem van a hiba?

Cserébe viszont elárulom, hogy Bicskei Bertalan fiával jártam egy évfolyamra, nem voltunk országos cimborák, de azért jól elvoltunk egymással. Így történt, hogy anno, amikor még oktatással is foglalkoztam, Picus engem kért meg, hogy segítsek az apjának, mert elég gyík a géphez. Az "öreg" végig tök jó fej volt, nem győzött csodálkozni, hogy miket lehet művelni a gépen. Azóta viszont nagyon jól megtanulta használni és ezt nem dicsekvés-képpen mondom. :)

Gecc 2008.09.03. 19:52:40

Test

Megjohogy! Mekkora egy paprikajancsik mar Puhl Sandor fia, meg a nagyszulei es a rokonaim? :-D


Tulok

Ma en sem ertem mi van. De hat ha az ember ilyen hulyesegeket almodozgat, akkor mitevo legyek? :-D
A 6-os ut valszen onnan jott, hogy a hetvegen jartam Nagyteteny fele, es azon mentem vegig.
Amugy is sok emlek fuz arrafele, mert nagypapam az albertfalvai gazgyarban dolgozott es nagyon sokat jartam be hozza, ugymond "dolgozni". Akkoriban (5-6 eves lehettem) meg siman be lehetett menni, meg ugy is, hogy kormanyorok vigyaztak. Reggel bementem vele, es masnap reggel jottunk haza. Ott aludtunk az ugyeleteseknek fenntartott alvohelyeken. A kormanyoroktol kaptam tanyersapkat, ami meg ma is megvan valahol (faja kis voroscsillaggal az elejiben), es faragtak nekem fegyvert, avval jaroroztem veluk napkozben. Ejszaka egyedul en maradtam fenn, papamat mar ugy kertek, hogy koptasson le roluk, mert mennenek aludni. :-D
Eccer az igazgatohelyettes szobajaban toltottem a fel napom, es 10 percenkent telefonaltam korbe-korbe, hogy mindehol minden rendben van-e. :-D
Hude szivesen emlekszem ezekre vissza. :-]

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.09.03. 19:57:13

Gecc:
Gyász b+. Én aszt hittem, hogy ez real life. Mondom, gyász. Na megyek inni. Valami erőset.

Gecc 2008.09.03. 20:10:09

Ugyan Tulok! Inkabb rohogj Te is. :-D
Ami nem zarja ki valami eros lehajtasat sem, egyebirant. :-]

liidiiia 2008.09.03. 23:46:58

nem tudom persze, hogy vigasztaló-e ez, de nekem jópár ismerősömnél ilyesmi történések, mint a posztban: hát hajszál híján teljesen real life. emiatt a hajszál miatt aztán szoktam is izgulni rendesen a jelenlétükben. :-DDD


gecc, ezek a gázgyárosak nagyon kedves történetek. :-)))))

jaegtoer 2008.09.04. 05:50:07

Szia Gecc!

Ha reality: akkor csak annyi, hogy te vagy megáldva a képi képzettársítás adományával:-)

Ha meg álom: - egyedül vagy. Ez meg nem is olyan vicces.

Én viszont csak akkor iszom, ha már haza(vissza)jöttem.

De tegnap! Gecc!! Ha láttad volna!! Tudnád, mennyire szolidáris voltam! Alig találtam a billentyűket:-)

Gecc 2008.09.04. 10:08:27

Szia Jaeg!

Hat nekem elmarad a heten a betervezett Balcsi party a haverokkal, sajna...
Helyette megyek holnap reggel szenvedni... az ivaszatra sem kellett igy keszulni, szal meg penzem is marad, legalabbis tobb, mintha koltottem volna, mely ugye evidens. :-]
Viszont felcsillant annak lehetosege, ha nem ment nyaroon osszehozni a bulit, akkor Gyorbe megyunk osszel, egesz hetvegere, ami lehet megjobb lesz. Olle! :-D

lapi 2.1 2008.09.04. 18:51:12

sziasztok! :D hát tulok, én nem néztem be a post-ot. rögtön levágtam, hogy álom. és ennek értékéből mit sem von le az a tény, hogy gecc brother előre jelezte by skype. és coca colát vedel!!! :DDDD

viszont bicskei berci volt a kapus (életében először és talán utoljára, amikor talán 73-ban) bebetlizte a ekström fejesgólját. nem ő tehet róla, hogy buffon nagyobbra nőt. én azt csodálom, hogy nem akasztotta fel magát a meccs után, mert egy hónapig arról cikkezett a népsport, nehogy ekström kifejeljen minket a német vébéről. hát kifejelt a jóléti gondoskodó állam csöcsein megnőtt svéd manusz. éljen az angolszász szociális modell!!! :DDDD

hölgyválasz · http://holgyvalasz.freeblog.hu 2008.09.04. 20:00:52

Gecc !:DDDDDDD

Magam épp arra jutottam, mint Jaeg!:))))))

Mármint nem a "szolidaritást", csak a képzettársítás adományát illetően:)))

jaegtoer 2008.09.04. 22:59:38

Kedves Gecc!

Akkor sörbe fúlt a szolidaritásom? Most mi lesz?!
Asszem áttérek a vodkára:-)

Amúgy a győri meeting se hangzik rosszul!!:-)
... de addig nem leszek szolidáris veled:DDD

"...ivaszatra sem kellett igy keszulni,"
...merthogy Te meg tulajdonképpen cserbenhagytál!!!!:DDD ...pedig még koccintottam is rád :-)

locsolólány 2008.09.05. 13:54:59

Hello! Akkor MOST jövök be ide, ha már úgyis ideasszociáltam az előbb. Két kérdésem lenne. Az egyik: az én locsolólányi fantáziámat valójában a harmadik vezeték keltette fel igazán. Tehát nem a 220 és nem is az, amelyik pont úgy lóg, mint lónak a fasza, hanem a harmadik, a slag, amin keresztül a szóda jön. Erről meg lehetne tudni többet? :)
A másik meg, ez sztem már ébren is megválaszolható, hogy múltkor azt hallottam, hogy akik ezekkel a batár nagy kézikamerákkal dolgoznak, azok ólmokat aggatnak magukra a saját rezgéseiket tompítandó. Tényleg így van? És akkor úgy kisimul az ember mozgása, mint a filmekben az ékágé. Hány kiló kell? Mert a mi törökországi fényképeink közül egy csomó bemozdult, pedig végig azt éreztem, hogy a Kába kő óriási súllyal nehezedik a vállunkra. Valójában asszem elég kicsi, tehát csak érzéki csalódás volt. Talán pont a bennem versus rajtam különbsége. (Mármint az Isten.)

Szóval klassz, ha tollat ragadsz, akarom mondani slagot, vagyis porszívógégecsövet. :)

Gecc 2008.09.05. 15:22:50

Szia Locsololany! :-]

Az van ittend, hogy az nem derul ki, hogy valojaban a bejovo szoda vajon 1 vagy 2 bubis. En szemely szerint a 2 bubist szeretem, mert marobb hatasu, a fogaimnak is jobban art (no nem mintha ez olyan jo lenne, ugye) meghat pezsgobb a hangja is.
Elvegre is ha szensavas, akkor legyen bizsergeto, mint a tuningolt kola. :-D

En ugy tudom, csak azokon a kameroakon van ellensuly, melyekkel filmeket forgatnak, vagy studio korulmenyek kozott mozognak folyamatosan fel- s ala. A studiokamerak, amikkel pl hiradot vesznek fel, azok mind allvanyosak, es kerekeken gurulnak. Amikkel helyszinre mennek kozvetiteni, aok meg sima vallon hordhato kamerak, csak nem az occsobb fajtabol. Persze ez fugg az adott televizilo tarsasag koltsegvetesetol is. :-]
En nem hiszem, hogy az olom rezgest csokkentene, nem hallottam meg errol, de gyanitom nem lesz olyan emberbol kameraman, akinek felest kell letolnia 10 percenkent, hogy megszunjon a folyamatos rangatozasa. :-D

locsolólány 2008.09.05. 17:17:26

Aha, koszi a valaszokat.
A tuningolt kolat nem ismerem, de az a pattogos rago, amitol a fejed tetejen bizsereg, megvan, ezt az erzest helyettesitettem be. :) Meg van meeg a bufoges aspektusa, amit csak azert emlitek, mert te talan csupan udvariassagbol nem vizsgaltad.

Amugy ezt az olmot nekem egy nagyon magas impaktfaktoru ember mondta, azert hajlok ra, hogy elhiggyem. :) (Az impakt faktor az, ami a tudosoknak akkor jo, ha nagyon magas.) Lehet hogy azok a tevetarsasagok hasznaljak, akiknel occsobbra jon ki az occso kamera plusz olom, mint a nem annyira occso kamera. Annyi biztos, h lattam multkor egy embert egy olyan vallon vivos kameraval, akinek a felso testen volt valami furcsa, ami nem nezett ki ruhanak, es nem is allt neki jol.

locsolólány 2008.09.05. 17:20:08

Ja. es ha kell, tudok ajanlani egy jo fogorvost... :))

liidiiia 2008.09.05. 18:48:16

lole,
minek kell a sárkinak fogorvos? :-D ahogy elnézem, már így is túl eredményes, ezekkel a jelenlegi fogaival. :-) mondjuk, most, hogy mondod, az viszont lehet, hogy nem iszik eleget! (napi 8 pohár ilyen-olyan H2O !!!!) :-)

Paszternak 2008.09.06. 00:08:20

Locsolólány:

"Annyi biztos, h lattam multkor egy embert egy olyan vallon vivos kameraval, akinek a felso testen volt valami furcsa, ami nem nezett ki ruhanak, es nem is allt neki jol."

Magyarán pont úgy lógott, mint a lónak a f@sza...

:o))))

P.

Gecc 2008.09.06. 14:44:35

Locsololany

A bofogos mertekallitas nekem nem is jutott eszembe, de ha mar ittend tartunk akkor mondom azt, hogy a tuningolt kola legtobbszor a Lacikonyhasok altal felszolgalt tomeny szodaval dusitott maro hatasu keszitmeny. Ha meg bofogessel erzekeltetjuk, akkor az a fajta, amitol mar egy korty hatasara is ordenara budosnagyot lehet bofogni. :-D

A kameraval kapcsolatban nem lehet, hogy csak egy szimpla vallszerkezet volt a kameramanhoz erositve, ami a kamera sulyat hivatott csokkenteni, hogy nagyobb feluletre vigye at ugyanazt a sulyt? Vagy Pasztihoz csatlakozvan tudnam esetleg elkepzelni a lonak a... :-D

Lidia kerdesevel is egytertek, mar ha kerdessel lehet egyeterteni, ugye... miert kell Sárkinak fogorvos? Az teny, panaszkodott, hogy egy darab patikus lengoborda beszorult a fogai koze, azota is cuppog az erdot jarva, hogy majd kiszippantja a maradekot a fogai kozul, de eddig sikertelen. Most egy megfelelo meretu fat keres, fogpiszkalonak hasznalva azt.
:-]

test subject #28 2008.09.06. 16:27:20

hmmm két kérdésem lenne, egyrészt van valami hivatalos dokumentum amivel igazolható hogy gornnak hívják? :DDD csak mert egykétszer belegondolok hogy te találtad ki és padlót fogok a röhögéstől :DD
másrészt a kapitányi rangot mikor és hogyan érdemelte ki? :DDD

másrészt súlyokkal tutira lehet csökkenteni a kamera remegését. a lövészeknek is van egy ilyen ólom a fegyver csövének elején, hogy pontosabban célozhassanak vele. ha pillekönnyű lenne a puska akkor átvenné az ember minden apró remegését, és sokkal inkább mozogna a cső.

Gecc 2008.09.06. 16:41:13

Amennyiben az internettt illetve a wikipedia hivatalos dokumentumnak tekintheto, akkor igen. :-D
en.wikipedia.org/wiki/Gorn
Arrol mar nem is beszelve, hogy tudok gornul!
www.youtube.com/watch?v=SQeMknVWuU0&feature=related
Hö-örrrghőőőőő! :-D

Termeszetesen nem ketseges, hogy sulyokkal csokkentheto a remeges. Mar ha nem egy jolszitualt vezna ember kezeben van ugye az egesz szerkezet, mert neki meg erotlensegebol menne a remeges. :-]
Amikor mesterlovesz voltam Vietnamban, mindig suly nelkul lottem. Csodalkoztak is hogy lehet, de mondtam nekik, hogy ne sulyosbitsak a helyzetet. :-D

lapi 2.1 2008.09.06. 18:30:50

áén csak a böfögéshez tudok hozzászolni. a dugonics téren egyetemistaként két történelmi eseményen vettem részt, mint egyszerű tanú. az egyik a szent-györgyi volt, pont arra sétáltam a csajommal, de ez nem érdekes. mert a másik, amikor bene pityú böfögve kimondta: "nicsak itt jön a villamos." ezzel átvette a vezetést nemcsik palitól, aki korábban azt mondta: majestas carolina. akkor viszont nem voltam jelen. szent-györgyit megtapsolta az éppen arra sétáló nép. ágival én is tapsoltam. a kis öregember nagyon örült, mosolygott integetett. évtizedekkel később olvastam róla, hogy pont akkoriban nyilatkozta

"1970 Dr. Szent-Györgyi Albert, orvosi- és élettani nobeldíjas a kérdésre, hogy mit csinálna, ha újra húszéves lehetne: "Megosztanám a világon szétszóródott osztálytársaimmal. Van valami értelme a tanulásnak és a munkának? A szex legalább jó dolog. Szeretkezz és használj drogokat tiltakozásul a világot vezetõ rémes idióták ellen."

www.desk.nl/~gris/Kiado/Cer-Chem/magyar/cc-mappe.html

megértettem, miért fontos a c vitamin és mekkora ász volt az öregúr amúgy is...

hacsaturján 2008.09.07. 12:40:21

böfögés

mennénk befele a hágy-sörözőbe szegeden, tipródunk az előtérben, bent kurva sokan vannak, nagyon nem akaródzik a további tömörülés. szóval elláljuk a bejáratot és amikor pont közöttünk akar egy ürge beslisszolni, akkor a szárisz egy bazi nagyot böffentett a fülibe. megtorpant a tag és kissé zavartan kérdezte: mi van, nem lehet bemenni? azt én kérem nem mondtam - dörmögte szárisz udvariasan én meg elkezdtem visítani.

locsolólány 2008.09.07. 15:04:29

fuuuuj! milyen gusztustalan, hogy itt a bofoges hosszasan a tema! :))

a fogorvos a geccnek kell majd, ha nem tud idejeben lejonni a ket bubisrol meg a tuningolt kolarol, es azok jol szetmarjak a fogait. dehat, ha egyszer ő igy tiltakozik a vilagot vezeto remes idiotak ellen...

amugy most tokre izgulok. lehet, hogy mire a Sarkinak sikerul kipiszkalnia, egy egesz patikusne is kerekedik a lengoborda kore.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.09.07. 21:53:28

Kamera:

A steadycam-et találták fel régebben, ami az első olyan kamera volt, ami kvázi rezgázsmentesen tudta rögzíteni a képet, mármint a nem állványos/gurulós fajtából. Ezt emberre lehetett aggatni, oszt futkározhatott vele cameramannunk fel, s alá, a steady pedig kvázi "egyenes" képet adott. Egy hátulütője volt a dolognak, hogy szegény kb. 30-60 kg súlyzást jelentett, ezt pedig kevesen tudták hosszabban elveiselni.

Minap láttam egy elmés (és állítólag svéd) találmányt. Ezt kb úgy kell elképzelni, mint egy golyóálló mellény, amit magadra öltesz (vagy egy elöl csatos hátizsák, vagy egy egyujjas kifordított bundakesztyű), és a gernic felőli részéből kiáll egy, a fejed fölé / homlokod elé behajló rudazat, és erről lóg a kamera eléd egy állítható zsinegen. (Kb., mint a szamár elé belógatott széna, vagy miaf)
Jobban tényleg nem tudom körülírni, ahhoz már rajzolni kéne, azt meg hadd ne. :)
Na szóval ezzel is aránylag rezgésmentes képeket lehet csinálni + nem rohad le a kezed/vállad másfél óra után.
Hátránya: Az akrobatikus rockandroll nem könnyű vele.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.09.07. 22:01:31

Ha pediglen történetesen film(csinálás)kedvelő, (test)építészek lennénk, ne riadjunk vissza a házilagosan, általunk legyártandó darutól sem!
Hozzávalók:
1 db teodolit - állvány
1-2 db ölesléc (libella, szintezőléc)
némi alumínium ízlés szerint
10-20 kg fekvenyomó súly (erőkartól függően)
www.youtube.com/watch?v=GBj6BVVUWCg&feature=related

Gecc 2008.09.08. 21:04:25

A bofoges csak akkor gusztustalan, ha azt nem egz jolszitualt ember teszi. Ez olyan, mint angolosan pocsolyaba lepni. Merhogy pocsolyaba lepni lehet ordenara modon (beledobbantani, majd kirohogni a levizetzett szemelyt), illetve lehet elobb a sarkat a vizbe teve majd magat a talpat beleplaccsantani, aztan egy kedves, ugyanakkor gonoszkodo mosollyal elnezest kerni. :-]

Ahtung, ahtung! Ezen a heten valszen nem folytatodik Sarki tortenete, mert nincs hol beszkennelni a papirosom...

liidiiia 2008.09.09. 17:19:35

:-D
mert a sárki megette a szkennert is? :-)

esetleg esetleg: fénykép róla és azt feltölteni?
(de tisztes távolságból ám, hogy nehogy a kameramant is megegye, ólomsúlyostul plusz..., ami tovább nehezítené ugye az Ügyet. :-) )

Gecc 2008.09.09. 17:25:51

Lidia

Felreertes tortent... papiros sincs, csak arra jatszottam, hatha nem gorgeti tovabb senkisenem a kovet. :-D

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.09.09. 22:40:20

ÖÖÖÖ. Valahogy így készülhetett a cethalas - Jónásos - fejezet is!?

locsolólány 2008.09.09. 23:30:51

Görg, görg. Csudába a papirossal is! Történet van?

jaegtoer 2008.09.10. 00:04:15

A por elszáll, a kő marad...

De nem Sárki esetében. Ez a kedves dög mindent felzabál:-) lovagot, répát, káposztát! Gyógyszerésznek is annyi! Mán scanner sincs. papír se!

De Gecc, annyi, de annyi papírom van, hogy betemet. És képzeld scanner is... ez utóbbi nem temet, de van, és működik:-)

Persze még mindig van másfél heted :DDDDD

Úgyhogy nincs mese, hogy legyen mese:-)

...s a mesére folytatás, stoppolt sárkány s valami jó kis hökkenet... egy jó kis tükör... s kiadhatod, mint Sárkánymesék:-)

Gecc 2008.09.10. 08:18:42

Locsololany

Tovabbi lebuktatasok elkerulese vegett... a jeghegy csucsatol elindulva jutottunk el az alapokig. Gratulalok nyomozo, bunos vagyok, bevallom! Meg tortenetem sincs! Fulembe forro olmot ontsenek, a veres kardot nem kerem az orszagban korbevinni, es lehetoleg bilincsbe se verjenek! :-D

Jovohetre becsszo lesz uj fejezete Sarki tortenetenek. :-D
(Ez a Sarki ugy hangzik, mintha egy capacskarol lenne szo :-D ).

locsolólány 2008.09.10. 09:46:19

"Meg tortenetem sincs!"
Tortenete mindenkinek van, gecc, csak hagyni kell hogy kikristalyosoggyek. (legalabbis engem mostansag mindenki ezzel biztat, meg en is magamat :)) Elek, konturok, merheto szogek, amik aztan, ugye, a papiroson is mar megjelenithetok.
Mondom a trukkot: tultelitett oldatot kell csinalni, es akkor egyszeruen magatol kicsapodik. Nekunk van is egy ilyen a hutoben. (Most gyorsan meg is neztem.) Tok szep, tiszta kristaly, csak sajnos egy fikarcnyi sarkany sincs benne. Igen, amugy erdemes lehuteni, ugy sokkal tobb kivalik.
No, akkor hamarosan ki- es elvalik, mi a helyzet sarki Sarki fronton! (mondom: huteni :))

Gecc 2008.09.10. 09:49:00

"Tok szep, tiszta kristaly,"

Bizonyos homersekleten Sarki is lehet meg gyemant. :-]

locsolólány 2008.09.10. 10:30:02

ja, amilyen csiszolatlan

liidiiia 2008.09.10. 11:17:13

"Bizonyos homersekleten Sarki is lehet meg gyemant. :-] "

vagy sark(i)csillag is! :-D
és hol a laptop? :-)

Gecc 2008.09.10. 13:07:36

Laptopot nem eszik.
Azt mondta nem tud megkuzdeni a memoriaval. :-D

liidiiia 2008.09.10. 13:19:16

:-DDDDDDDDDDD

locsolólány 2008.09.11. 19:47:54

Ra se kellett kérdeznem az etimologiara, mert tok veletlenul rabukkantam a neten:
gecc, azaz Groupement Européen de Comportementalistes Canins. Bovebben itt: www.assogecc.fr/

Erdemes elkepzelni gorn kapitanyt, amint az idokapuja elott topogva futtyentgeti vissza pajkos kutyajat. :)

liidiiia 2008.09.12. 07:46:07

"Erdemes elkepzelni gorn kapitanyt, amint az idokapuja elott topogva futtyentgeti vissza pajkos kutyajat. :) "

gorn kapitány a mosómedvéjével utazik sztem, pláne időkapuknál. sehol nincsen nagyobb szükség egy mosómedve céltudatos, villámgyors precizitására, mint ottan. :-D

Gecc 2008.09.12. 09:45:32

Egy baj van csak a mosomedvevel. Hogy akkor hajlando csak atmenni az idokapun, ha valami lopni valot, lehetoleg kutyakajat lat a tuloldalon. Na akkor meglebbenti a kis billenoajtot, aztan jol atszalad rajta. Igy aztan Gorn kapitanynak minden esetben elore kell menni, hogy elszorja a felszedheto elemozsiat. :-D

locsolólány 2008.09.12. 17:37:47

az idokapu nem fotocellas????? ugye ez valami felreertes?? :)
es a kutyakaja osszetetelerol mit tudtok? mer most kaptam a fulest, h a belszinrolot spec űrmacskabol csinaljak. durva!

amugy, gecc, elismerem, a geccekhez te ertesz csak igazan.

Gecc 2008.09.12. 18:00:23

Fotocellas-e? Na ne nevettess! Gorn kapitany kiejtette az eppen eldobasra kesz hungarocel sziklat a kezebol, annyira kell nevetnie! :-D
Termeszetesen nem, vagyis igen, ha felszerelik. Ha meg nem, hat... akkor nincs fotocella. Abban az esetben maga a mosomedve kapcsolja ki az utolso kutyakaja elmajszolasa utan. Persze mas a helyzet veszesetben, de azt nem arulom el, mert fondorlatos modon az ellensegeim leleshetik innen a valaszt. :-D

A belszinrolo sem olyan mar mint regen... kiskoromban bezzeg igazi szocreal ize volt, akarmibol is keszult. Manapsag meg csak amolyan... "rolo". Es meg draga is. :-]

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.13. 09:40:05

Csá Gecc!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy a koronás kukac-Viktor visszatérjen valamelyik következő képregényben? :DDD

Gecc 2008.09.13. 09:49:00

Csa Nonest!

Hat de hogyan? Egye meg ujbol a Gusanyi kukac a Viktor kukacot? Mert mas kimenetelt nem igazan latok a meseben. :-D


Ittend meg hideg van, es azon gondolkodom, hogy
1. rajzolnom kellene, mert a kozonsegem leharapja a fejem
2. az anglias posztot is meg kellene mar irni
3. keszulnom kellene a kovetkezo megmerettetesre
4. lecsot kellene nemsokara fozni

Nehez dontes...
Es meg mindig az elso 2 latszik konnyebbnek. :-]

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.13. 11:01:53

Szerintem lehetne Viktor-kukac az amerikánusoknál...

Cowboyok, terminátorok, Uncle Sam, árpádsávos amcsi sas, sok minden megeheti... :DDD

Gecc 2008.09.13. 13:38:25

Cowboy sapeszban meggondolando... :-D

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.13. 14:14:33

Ha esetleg az zavar, hogy hogy mászik ki a Fletó-kukac hasából, akkor egy régi trükköt javaslok:

Kezdődjön úgy, hogy csak álmodta az egészet(Fletó megette őt), és amerikában ébred föl.

A dallaszban is így támasztották föl bobijúingokat... :DDD

Gecc 2008.09.13. 14:18:17

A Story TV-n elkezdtek ujra adni a Dallast. Mult heten penteken hogy otthon voltam meg is neztem. Eppen Pumélát akarta bemocskolni Dzsoki, hogy valami fontos, a Juing csaladra terhelo bizonyitekot adott at a batyjanak, Kliff Bármsznak. aztan persze kiderult, hogy Puméla tok artatlan, mert Dzsoki egyik megcsalt titkarnoje akarta szarba martani a Juingokat, bosszubol.
:-D

Gecc 2008.09.13. 14:28:12

De az is lehet hogy a Romatica csenelen van es nem a Story TV-n. Reszletkerdes... :-]
süti beállítások módosítása