Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Macska az urben?

2008.05.13. 16:56 Gecc

Legyen ez ma egy olyan kep, ami magaert beszel?
- Magaert!
- Ertem?
Macska a zűrben, macska az úrban, macska azúrban, macska az űrben...























--------

- Mondtam is a Hajnalkanak, hogy "orizd meg a lelekjelenletedet Hajnal!"
  

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr54466677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.14. 15:42:45

Gecc-kém!

Most az ufó megtermékenyíti a macskát, vagy csak arról van szó, h a macska tüntetni merészelt az űrmacskák jogaiért, oszt rákütték a vízágyút a rbotgecik?:)

Üdv.

Gecc 2008.05.14. 16:21:09

Csa Malac!

LOL
Megtermekenyitesrol nem lehet szo, mert a macska ugymond oldalba kapja.
Tuntetes-vizagyu... Aszondod a gonosz urhajos a Gusanyi Feri?. :-D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.14. 18:02:32

Háj Gecc Úr!

A gonosz, vízágyús űrhajos télleg a gusányi, a macska meg nem is macska, hanem puma, és épp gusányi bünteti cocapumát, mert kilépett a koalícióból. A puma hátán meg van egy magnó, oszt abban egy végtelenített szalagról egyfolytában nyomja a sódert, hogyaszongya: "Első nap ellenzékben, első nap ellenzékben, első nap ellenzékben...."

Ugye ez volt a nyitó posztja pumajankónak május első parlamenti napján...

Üdv.

Gecc 2008.05.14. 18:33:30

Malac

Lehetene akkor mar az Oszodi beszed vegtelenitett szalagja is. :-D

hölgyválasz 2008.05.14. 22:10:57

Namármost. Az egy igen nagy teljesítmény Malacka és Gecc részéről, h mindössze 4 hsz.-ükbe tellett, h seperc alatt eltirhítsák azt a nyomorult macsekot, - akit egyébként bizonyára csak pisilni kűttek ki sétafikára - a világürből
-> egyenest öszödig !:)
Eddig nem tudtam, hogy a köldökzsinór ilyen nyúlékony és rugalmas, biztos abban a gumigyárban készítették, amiben a puma ugráló talpát is !
Szerintem 18:33 óta már elkezdte az extenzióját visszafele:D

Gecc 2008.05.14. 22:18:39

Szia Holgyi!

Malac ragaszkodott a politikai tartalommal valo teliteshez. En csak tovabbvittem a fonalat.
Amugy a kepnek kulon jelentese nem volt. Szeretem a macskeszokat (bar ugye allergias vagyok rajuk, mint elefant az egerre), oszt ha kedveskedni akarok az asszonkanak, akkor macsekot rajzolok neki. Ugyhogy ez az egyik ilyen muvem...
Lidia biztos melyebb tartalommal latja majd el, es mar alig varom, hogy megnezze. :-]

hölgyválasz 2008.05.14. 22:33:53

"Lidia biztos melyebb tartalommal latja majd el, es mar alig varom, hogy megnezze. :-] "


Geccecském, ez az utolsó mondatod ránk nézve is elég siralmas kritika volt ! :)

Malac, jobb, ha ezután meggondoljuk, jövünk-e, s ha igen, mit, és milyen tartalommal töltünk megfele ! :D

Gecc 2008.05.14. 22:43:18

Holgyi

Nem szep toled, hogy felremagyarazol ittend engemet. Spiritualisan gondoltam a melyebb tartalommal valo toltogetest.
Szal sertodesnek helye nincse'! :-]

lapi 2.1 2008.05.15. 07:09:24

hali gecc brother!

hát vazze, sztem be voltál nagyon csúnyán tépve, amikor ezt "láttad" lelki szemeid előtt. ez kőkemény trip lehetett bakker!!! :DDDD

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.15. 07:55:28

Szijja, jó regGeccke ! !

Figyu ! Ne akard, hogy a macsekodat megtőccsem spirituálisan, mert abba jobb bele se gondolni, képzeld csak el, ha mondjuk- mint középkorban a
"tortúra " - tölcsérrel nekilátok, aztán meg atomjaira robban szét a nyomorult !:D
Igaz, utána rajzolhatnál egy épp földre hulló ionizált macskafelhőt és embereket esernyővel... :DDD

Gecc 2008.05.15. 09:18:30

Jo reggelit mindenkinek!

Holgyi!
Erdekes megkozelitese a dolognak... szegeny macskam eddig kapot mindent. Eloszor politikai megtorlasban reszesult, majd szegeny az oszodi beszedet volt kenytelen hallgatni egy vegtelenitett szalagon, most meg kozepkori torturananak vetnetek ala, esetleg elemeire bontanatok egy esetleges fold legkorebe valo bezuhanas altal. :-D
En nem ertem... hat nem kedves, mondhatni mar suttyom, hogy urkutato (űrkutat ás) aszt lebeg egy gegecsovon melyen a levegot kapja, aszt a szkafandere is mekkora jo mar? :-D

Gecc 2008.05.15. 09:19:44

Szeva Lapi!

Tripprol szo sincs... :-D
Jobb pillanatomban eppen ezt sikerult osszehozni. Az asszony konyvjelzonek hasznalja. :-D

liidiiia 2008.05.15. 10:31:07

:-DDD , LOL en bloc
na spirituálisan meg később, most mennem kell,
persze a szünet is lehet mélyen spirituális :-)

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.15. 20:46:28

Hella!

1., Macskát használ könyvjelzőnek?
Pfúj!

2., Életem párja könnyjelzőnek használja. Már a macska szóra (szőrre-szirre-szarra) is allergiás. Azóta a kistulkokkal csak cat-et mondunk, de sajna asszony is tanul angolul. (Kazte, esetleg?)

3., Ez egy macskonauta, nyilván.

4.,
- Rendőr bácsi, rendőr bácsi! Az édesapám felakasztotta magát!
- Engem??

Gecc 2008.05.15. 21:26:20

Hella Tulok!

En ugyanigy vagyok a macskeszokkal, mint azt mar sok helyen kifejtettem. Vakarodzok, konnyedzem, kikaparom a szemem, no es az utolso fazis, hogy fulladozom toluk.
Szal ha valaki le akar gyilkolni ugy, hogy maga Kalambo se tudja mi van, rakjon ossze egy macskaval egy ciposdobozba. Meretemnel fogva tan eleg egy 44-es cipo doboza is.
--------

Ja es amit keres, az az Eger a Marson!

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.15. 21:26:57

illetve a legrosszabb szóvicceink ever gyűjtemény első darabja:

- Luke, look, hole!
- Luk? Hol?

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.15. 21:33:07

Schrödinger is így lehetett ezzel, vagy szted miért _pont macska_ van abban a nyűves dobozban?

OFF: "Eger a Marson van, b+? Pedig mindig 5-ös voltam földrajzból, meg töriből sem voltam hót hülye. És irodalomból is úgy volt, hogy a dobra helyezett borsószemek retyegéséből tudták meg a tutit, hogy jönnek a törökök alant, pedig a Marson nincs légkör, így a "dobpergés" sem hallható"

ON: Azért Dzsémi és a csodalámpa után az EAM volt a második helyezett a "Hogyan alkossunk animációs filmet LSD hatása alatt" versenyen.
Felkészül: Moha és páfrány

Gecc 2008.05.15. 21:47:58

Schrodinger...
Be akartam szerezni egy Schrodinger macskaja hutomagnest, de aztan Pavlov kutyajaval egyutt a feledesbe merult. Amugy is darag volt...

Szal mesek... A Jamie es a csodalampat nagyon birtam kiskoromba, Megvagy Hadnagy az eheto botjaval egyenesen meghokkentoen hatott gyermekes agyamra.
Az Eger a Marson viszont... na az pszichikai eset. Azt erosen labilis idegallapotban talalhattak ki es rajzolhattak meg. Nemtom milyen szer hatasa alatt volt az iroja, de asszem csak magaban eldegelhetett kesobb meghasonulva az egerrel.
www.youtube.com/watch?v=-B_FQKHQDYk
www.youtube.com/watch?v=-ROKq_WXFA8&feature=related

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.15. 22:35:00

aha,
A dzsémiből (a szám bácsi + megvagy hadnagy mellett) az maradt meg, hogy az a dögnagy kutya valamiért fél a csúszdán. Most már értem, hogy miért. Mármint miért ez maradt meg.

Az egér a Marson szeretete, sztem meg annak tudható be, hogy kb, nagyon kevés mese volt látható anno, és ez felüldülésnek hatott. Mi a magyar és a csehszlovák tv-t tudtuk nézni, az volt a faja, hogy a szlovákon 15 perccel előbb kezdődött az esti mese (meg ha jól tévedek, volt hétfőn is, ami ugye nálunk szünnap volt).

Ekkor még sehol nem volt a magyar népmeség (inkább csk varjúdombi + futrinka utca), a pom-pom (ami egy külön skizo történet), vagy a VUK, de még a Lolek i bolek sem nagyon.

liidiiia 2008.05.15. 23:24:35

no, látom, mire megérkeztem, mindenki aluszik, pedig reménykedtem, hátha még nem, de nem 1 napból áll persze a világ (ha már spirituális mélységek :-D )

Gecc 2008.05.15. 23:29:40

Szia Lidia!

En is eppen mostan keszultem lekoccolni. :-]

liidiiia 2008.05.15. 23:31:41

szia gecc, akkor gudnájt!! :-)

liidiiia 2008.05.15. 23:36:25

milyen humoros a tekintete a macsekpéldánynak :-DDD , szinte aszongya, hogy jé, látok egy másik lényt is, és ahogy így kinéz a képből, emlékeztet a reneszánsz képeknek arra a sajátosságára, hogy gyakran van egyvalaki (csoportképeknél, páros képeknél), aki kinéz a képből, egyenest a néző szemébe. Általában ez a festő szokott lenni, mármint az önarcképe, de persze nem mindeg :-)
de akkor a macskaallergia miatt visel az a példány szkafandert! én is fulladok a macsekoktól sajnos, elég komolyan, de ez csak felnőttkoromra jött ki, gyereknek szerencsére nem volt. olvastam hogy van erre megoldás: a kopasz macska (ezt elvetettem, mikor láttam róla fképet, bbbrrr), valamint van génmanipulált, allergiát nem okozó macska is, de erre meg 3 éves várólista van, és igen drága. Viszont akkor itt a megoldás, a szkafanderes példány, amihez robot is tartozik!!! a robot mit tud amúgy?

Gecc 2008.05.15. 23:55:04

:-D
Robot! LOL

Az nem robot, ello, hanem az urhajoja. Onnan kapja a levegot, meg oda megy vissza, ha megunta az ursetat, vagy eppen elvegezte az urben kotelezoen eloirt tevekenyseget.

liidiiia 2008.05.15. 23:57:29

a jamie és a csodalámpát én is imádtam, elsősorban a kutya miatt, ( bobtail: www.europuppy.com/images/dog_breed_info/20_1.jpg ), a csúszdás rész volt a kedvencem, mert akkor sokáig mutatták az ebet (vagy legalábbis így emlékszem), és a frakk is nagyon jó volt, sztem, de onnan a 2 macseknak szurkoltam, ami nem akadályozott meg abban, hogy a frakk kutyanevet válasszam egy kedves eb számára. a bánkbán névvel később azonban nem lehettem névadó már, de a frakk könnyedén átment a szűrőn, valamint a bobby farrell is, de csak a kersztnév volt az eb számára használatban.

liidiiia 2008.05.15. 23:58:35

de abba a zűrhajóba nem is fér bele!!! vagy akkor kisebbre veszi magát?? :-DDD

Gecc 2008.05.16. 00:03:48

Na akkor most elmondom a koncepciomat, melyet probaltam belecsempeszni, ha nem is mernoki pontossaggal sikeredett.
Szal a kepet probaljuk meg 3D-ben elkepzelni... :-D erre utalo jel lehet a koldokzsinor abrazolasa, melyet az urhajo felol probaltam vastagitani (kisebb-nagyobb sikerrel). Tehat ha belelatjuk a zsinor szelesedeset, akkor tudva levove valik, hogy az urhajo biza messzebb van, es azert kisebb.
M'kay? :-]

liidiiia 2008.05.16. 00:04:56

vagy az a cső is olyan, hogy tágul, mert a macskák nem bírják a pórázt, mer szabadok belül nagyon, szóvalhogy az az űrhajó, meg a cső, csak a rajzpapír miatt veszi magát kisebbre, hogy lerajzolható legyen!!! mindent értek. :-D

vagyis aztat nem, hogy mi lehet kötelezően előírt egy macsek számára??? vagy nem is macskaagya van, hanem kutyaagy, csak egy macska testében? de akkor egy faj-transzvesztita az a példány!!!! vagy nem? :-D

liidiiia 2008.05.16. 00:07:53

az nem m'kay, hogy az űrhajó a macska előtt van, hozzánk közelebb, +vagy pedig, az lehet még, hogy ennek a macskának a 2.fele áttetsző, és azér látszik az oldalán a cső! hmmm? :-D

Gecc 2008.05.16. 00:15:37

Na mostmar aztan jol osszekutyultad ittend nekem a dolgokat... :-D
Szal a macska szkafanderben van, melyre egy koldokzsinor csatlakozik kivulrol. Tehat a macska nem attetszo, hanem bent van a szkafanderben. Az urhajoja pedig valojaban mogotte van, ugy 15,61 meterre. A macskesz a Macskak Egyesult Koztarsasaganak urhajosa, igy aztan munkajanal fogva vannak kotelezettsegei.
:-]

liidiiia 2008.05.16. 00:20:00

:-DDD
a "Macskak Egyesult Koztarsasaganak urhajosa" LOL!!!

liidiiia 2008.05.16. 00:24:19

persze a kötelezettség szó alatt, a macskalét macskaterminológiája szerint sokmindent érthetünk, például azt is, hogy napozik, de szkafanderben, ami csak egy fokkal kellemesebb, mint 1kiló fényvédőkrémben hasonlót cselekedni, és az utóbbi is szkafanderszerű érzés, és a macskák meg iszonyúan is néznének ki napolajosan :-D . szóval napozik. de akkor miért nem hord napszemüveget? vagy a szkafander a szemet is védi az erős sugárzástól?

liidiiia 2008.05.16. 00:44:52

de mintha hunyorogna kicsit, vagy nem? :-)
vagy csak álmos, az is lehet, elvégre késő van, mert csillagok vannak. persze, ha a holdon van éppen, de akkor most mondta talán el, hogy, kis lépés ez az egyesült macskák köztársaságának űrhajasának (gondolom, FootStrong akkor a neve? ), de nagy lépés ez a macskaiságnak. vagy a hold felett lebeg, lehet.
no, jóccakát :-)))

lapi 2.1 2008.05.16. 06:52:09

jó reggelt! :D

ezt nem bírom szó nélkül hagyni:

- Luke, look, hole!
- Luk? Hol?

jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

:DDDD

b+, ez annyira durva, hogy már-már qrvajó, de még emésztenem kell, mert soha nem hallottam még ezelőtt. azt sem hagyhatom szó nélikül, hogy már értem, miért pang a másik kocsma esténként. a zugivók itt gyülekeznek. :D

aszem közeleg a záróra nálam, amit "alkotói válság"-nak neveznek a művészetben. magyarul, fingom sincs, mit posztoljak a hétvégén. ha ez így marad és vki reklamálna, majd gecc et kocsmáját teszem felellőssé. :DDDD

Gecc 2008.05.16. 09:54:05

Lidia

Ha mar a macska felol erdeklodsz...
Neve: Cirmos Makka Strong
Eletkor: 8 (most toltotte be marcius 7-en)
Neme: Ferfi
Csaladi allapota: Notlen, de mar nem sokaig. Ha visszaert a Foldre, az asszony tart karokkal varja, hogy eletet romokba dontse
:-]
A Holdra meg nem lepett, az a kovetkezo expedicio kereteben zajlik le. Jelenlegi feladata a Fold korul keringo Macskak Egyesult Urbazisanak karbantartasa, karok felmerese, melyet nehany arra tevedt urpiszok okozott, majd visszateres es beszamolo keszitese. :-D

Gecc 2008.05.16. 10:08:54

Lapi

Iiiigy van, fogjunk mindent a "Gecc"re, ugye? :-D

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.16. 11:35:44

Jó 'pot!

"soha nem hallottam még ezelőtt."
Ez azért lehet, mert én találtam, ki, de annyira nem vagyok büszke rá, hogy úton-útfélen elszórjam.

"fingom sincs, mit posztoljak a hétvégén."
Szerintem ne görcsölj, elleszünk mi ott újposzt nélkül is. :) Törzshelyet ritkán hagy el az ember. Megyek is át kérdezni.

liidiiia 2008.05.16. 12:37:50

gecc,
LOL :-DDD , haha, tehát így hívják!!! vissza is scrollozok megnézni, hogy jól láttam e... :-DDD

hű, micsoda csupa csoda macs!!! csak abban csacska macska, hogy cseppnyit macsó: és a csábos macs-asszonyka családterveit nem pozitív cselekvésnek csekkolja, dehát a sok űrhaj ózás és űrkút ásás miatt nem szentelt ennek a kérdésnek elég figyelmet még, na de majd ha landol, akkor tutira. :-) szerintem, persze :-D
+ ez az űrpiszok valóban komoly gond lehet, erre tényleg figyelni kell, még mielőtt azonosulna vele a macs (kák EŰ-ja) , és maga is űrpiszokká válna ezáltal. Látom egyik szemét a fontos szemét-feladaton tartja folyamatosan!!! :-DDD


tulok, jaja, törzshelyeket ritkán hagy el ez az ember. :-)

Gecc 2008.05.16. 13:05:43

Lidia

Cirmos kifejezetten jo latassal bir. A MASA (MAcSkA, a MEK urhajozasi hivatala) szemeszei a vizsgalat utan kijelentettek, hogy szegyen ilyen jol latni. Cirmos meg az also sort is hiba nelkul sorolta fel, es nem emlekezetbol, mint mas macskak, akik megjegyzik, hany eger van az also sorban.
A fuleszeten a szkafanderen beluli miakolast teszteltek, ugyancsak nagy sikerrel. A Macska a hazteton cimu macskadrabbol pl tokeletes, szolfezst meghazudtolo modon miakolta ki a magas C-t.
Izomgyakorlatokbol is jelesre vizsgazott. Cirmos a farkincajat 120-szor tudta jobbra-balra elforgatni, mikozben a pamutgombolyagra ugyet sem vetett.
Vegul az orvosi jelentes szerint a maximum 10-bol 9.8-at ert el, mely kivaloan magas, a macskak torteneteben meg soha nem latott uralkalmassagi vegeredmeny. A maradek 0.2-t sajnos azert veszitette el, mert ragja a kormet.
:-D

liidiiia 2008.05.16. 13:47:44

gecc, :-DDDDDDDDDDD
ahhha, szkafanderen belüli miákolás :-DDDDDDDD

liidiiia 2008.05.16. 14:01:36

a MASA most esett le, haha... :-DDDDD

liidiiia 2008.05.16. 16:09:18

még az jutott eszembe erről a "szégyen ilyen jól látni"ról, hogy azért hunyoroghat még az éles szemű-eszű macs (a MASA eredményekben tutira míkú teszt is van, és az is biztos m.maxi lett), szóval azért hunyorog, mert empátiás gyakorlatokat végez, aztat próbálja meg borotvaeszével megérteni, hogy milyen lehet a nem ilyen szem-telenül jól látók számára a nagy tükör által homályosan elbotorkálás. és a zűrnél nincs is kiválóbb terep ennek gyakorlására, valóban. :-D

Gecc 2008.05.16. 16:40:29

Hat nemtom... a jelentesben, amit irt a kuldetes alatt az volt, hogy ursetaja alkalmaval szemugyre vette az Orion kodot, mint kepzodmenyt az Orion csillagkepben, tudva levo, hogy szabad szemmel is lathato, akar meg a Foldrol is, ha fenyszennyezodes altal nem tarkitott helyrol figyeljuk meg. Namarmost ugy gondolta, hogy kap az alkalmon, es ezen tokeletes adottsagok reven jol belenez a kozepibe. Hunyorgas azert lathato a kis csipatlan szemen, mert hunyorogva, kisebb latoszogben tokeletesebb kepet alkot az agy. Mivel Cirmos igen okos macsesz, raadasul meg suttyom is, ezert hunyorogva hesszeli az Orion kodot.
:-]

liidiiia 2008.05.16. 17:59:27

ahha, tehát akkor Cirmos :-) nemcsak éleslátó, hanem pozitív, érdekes és szép célokra élesíti tovább be csipátlan szeme ( :-DDDD ) fókuszát!!!!
hmmm, nahát :-)))))))

hesszeli: na ez is egy új szó :-)

liidiiia 2008.05.16. 18:41:51

na, komolyan, teljesen lenyűgöző ez az űrmacsek :-)

lapi 2.1 2008.05.17. 19:15:41

"Ez azért lehet, mert én találtam, ki, de annyira nem vagyok büszke rá, hogy úton-útfélen elszórjam. "

ez hiba, tulok, mert nálam be flash-back-kel azóta is és néha felordítok. kurvajóóóóó, vazze én a porthmouth-i sportnyuszi-ra vagyok büszke és szórom, amerre bírom. annak idején az olga skorbut-tal voltam így. érted, nem korbut, hanem SKORBUT. hát ez is kurvajóóóó, egyik haver emlegette is a 30 éves találkozón. ezért érdemes megszületni, bakker és ez hol van a luk, hol a luk, címmel összefoglalható remekműtől!!!!!!

gecc. ehhez a macskacucchoz én nem vagyok még eléggé beszívva...:DDDD

Gecc 2008.05.17. 19:21:18

Lapi

Pedig en mindenfele tudatmodosito szer nelkul toltam ide. :-D

lapi 2.1 2008.05.17. 19:27:17

kérdés tulok be volt-e állva, amikor kijött belőle ez a luke, itt a luk! look???

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.19. 20:18:21

Háj Geccecske !

Ma jöttem haza, szilvóriumon, ja bocs, nem!sympóziumon vóttam, oszt ott megihletődtem, ami a macskádat illeti, mert kószált egy kis dagadt fekete az épűlet körül, sztem stikában a konferencia ház portásnénije eteti.
No, ekkor jött a sugallat, mi lehet a Te űrsétásoddal vajon ?
Mint macsekod, úgy én is elrugaszkodtam hát a Földtől, s fantáziámra bízva magam, a további alternatívákat vázoltam fel vázlatodhoz :

Macska a szerelmes -> csillagok közt érzi magát
Macska a kupánvágott -> csillagokat lát
Macska az éhes innovatív -> tejút rendszergazda
Macska a futurista -> hitelesített Jules Verne szagértő

Akkor ennyi jutott eszembe, most meg semmi:)))

Gecc 2008.05.19. 21:34:03

Szia Holgyi!

Mint aztan kozben elneveztuk, Cirmos :-D, abszolute a csillagok kozott erzi magat. Szerencsere jo tanulo volt, a csillagaszat mindig is erdekelte, a fizikat mellso labbol kirazza, matekot ugyszinten. :-]
Hogy csillagokat lat, igy mar majdhogynem bizonyos, ha nem bizonyosabb, ugye.
Tejut rendszergazdanak nem feltetlenul hivnam, arra egy masik 4 labu, ugyanakkor sok szemu es csapos idegen inkabb valo lenne.
Futuristanak is elmegy, de legkedveltebb izmusa a konstruktiv muveszet. Cirmos igazi Kassak Lajos rajongo, igy aztan nem tudja elfogadni a nyugvopontok szuksegszeruseget.
Elete nehez, de sulytalansagban azt is konnyebb elviselni. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.19. 22:15:38

Szóval Johannes Cirmos Keplerhez lenne személyesen szerencsém ? Ahhh....
Okos ez a kis Cirmi Kepli, rígylem mert én sosem tudtam kirázni egyik lábamból se a matekot, a fizika 5-sömet se a mellyembő' sikerált! :D

Geccem, fexem.
Jóéjtet Neked !

Gecc 2008.05.20. 09:13:33

Holgyi

Cirmi nem igazan szereti, ha csak ugy le Keplerezik. Ilyenkor mindig abbahagyja a dorombolast es sertodotten koveteli a ragcsalni valo falatkakat. Esetunkben ez most amolyan egerkonzerv urkaja.
Viszont szereti, ha le Newtonozzak. Gravitacioban nem tul eros, de kedveli megtapasztalni, mikor visszaer a foldre. :-]

liidiiia 2008.05.20. 18:34:41

ez a newton-kepler engem összezavar,
pedig én arra gyanakszom, hogy cirmos az ottlik reinkarnációja lehet, mert az arcára van írva, hogy irígylésreméltóan rohadt jól megy neki is a matek is (űrhajósfeltétel ugye), de+ meg az írás is (ugye az űrhajója is eleve 2 írását lobogtatja, meghát a lélekjelenlétre inti a hajnalt), és erről a matek+írás dualitásról (na és az azonos magánhangzókról!!!) véltem felismerni benne az ottlikot. :-))))))))))) meglássa mindenki, igazam van!!!!! :-D ("vagy nem, de az biztos." hogy idézzek kicsit :-D )

Gecc 2008.05.20. 20:34:03

Lidia

Ezt biztos egy geniusz mondhatta... :-D
Vagy nem, de az ebben az esetben nem biztos.

Cirmos nem jartas Ottlik munkassagaban...
"... en Cirmos vagyok es a fejunk folott elropul a nikkel szamovar."

liidiiia 2008.05.20. 20:49:59

jaja :-DDD
a reinkarnáció nem biztos, hogy tudatosul, a jártasság így járatlan marad, és pont lehet a szamovár miatt!!! :-D
süti beállítások módosítása