Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Karbejelentes

2008.05.08. 14:06 Gecc

Ha velem ilyen tortenne, bizonyara en is igy oldanam meg a kutya korme altal "szetkarmolaszott" autom biztositonal valo bejelenteset. Ugy tunik, valaki ugyan olyan nagy tehetseggel bir rajzolni, mint en. Bar en elsonek olvasas nelkul aszittem, egy kecske maszott a kocsi motorhaztetejere. :-]
(A kepre kattintva nagyban is megtekintheto eme csodas mu...)
























--------

- A kutya vót'!
   

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr95459882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hölgyválasz 2008.05.08. 20:20:04

Hááát Geccem, én ezen akkorát röhögtem már megint ..... !:DDDDDDDDDDDDDDDDD

És télleg, én is kecskének látom ! :DDDDDD

Az én trabis sztorimban is volt 1-2 állat, de egyik sem ilyen bűbájos, mint ez a kapirgálós
kecske-kutya metamorf élőlény !:))))))))
Meg amúgy is kifogott volna rajtam a feladat, mert szép női arcokat, aktokat még csak, csak, de ökröket egyszer sem sikerült rittyentenem !:D

Gecc 2008.05.08. 20:29:11

Szia Holgyi!

Felreertes ne essek, ezt nem en rajzoltam... bar az iras, ahogy a Tuzer ut oda vagyon irva, akar az enyem is lehetne (bar en a z beture meg egy keresztvonast is teszek a szaran), de en is csak kaptam a kepet. :-D
Mivel sok hasonlosagot velek felfedezni a bejelento lap kitoltoje es sajat muveszetem kozott, gondoltam kozhirre tetetem. :-D

hölgyválasz 2008.05.08. 21:40:54

Gecckém, jaja, egyértelmű volt írásodból, hogy ez nem a Te művészeted !:))))))))
De annyira röhejes, annyira bűbájosan primitív ez az alapos műgonddal cizellált rajzocska, alatta meg az írás, hogy majd' megszakadtam a röhögéstől ! :DDDDD
Vártam, hogy a kép megnagyítása során majd a "kecske " karmai is feltünnek, a kocsin meg a csíkok, lehet, hogy az is oda lett rajzolva, csak a fotó volt rossz :)))))

hölgyválasz 2008.05.08. 21:45:07

Utána meg lefosta ! :DDDDD / bocs :)/

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.08. 21:45:30

V: Tisztelt Uram!
Így jár, aki nyílt utcán fogalommal szemben parkol. Üdvözlettel:
Aktatologató

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.08. 21:46:48

fogalommal szemben, az b+!
Persze, így se rossz, de az aktatologató foRgalommal szembent akart volt írni.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.08. 21:48:49

"meg lefosta "
Ezt mondjuk én sem biztos, hogy beleírnám egy kárbejelntőbe. Persze, ki tudja.
Tudnék mesélni.

Gecc 2008.05.08. 21:59:01

Csikar a piritos!

Nah azert a szituaciot szivesen latnam valahol leirva, esetleg meg jobb lett volna, ha szemelyesen is tanuja lehettem volna az esemenynek. Szem es fultanu, ugymond. :-]

De en nem is ertem. Miert "kapaszkodik" ra egy kutya a kocsi elejere, osszekarmolva azt? Valamit meglathatott, igen... csak az lehetett! Csakisaz...

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.08. 22:03:22

Nyilván a logóra gerjedt, vagy a beömlőcsonkra.

hölgyválasz 2008.05.08. 22:04:45

Tulok

No, csak neeem ? Felétek is laposan szállnak a kecskék ? :)))

Nekem is volt káros - sztorim, meg volt benne
1-2 állat is, közülük az egyik szintén káros volt rám, de főként szerencsétlen nejére, aztán pedig önmagára.
Ez így kissé zavaros, de
Gecc már ismeri a sztorit, hosszú, hagyom.
/malackánál a Szenzorban, a Trabis-cuccnál, a Remény hal meg utoljára-ban egyik hsz-em, ha netán érdekelne/

Üdv Nektek, jó éjt !

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.05.08. 22:12:41

Megnézem.

Nem, az első munkahelyem, amolyan nyári gyakorlat jelleggel egy biztosítónál volt, többek közt a kárfelvételen.

Gecc 2008.05.08. 22:19:34

"Nyilván a logóra gerjedt..."

Ha kecske lett volna es nem kutya (bar a kep alapjan bennem meg mindig egy kecske el, aki/ami legeleszik a betonon, mint Poci a diszno, es kozben megnyalja a motorhaztetot, felkapaszkodva persze), a kocsi pedig egy Dodge, akkor a felteves abszolute megallja a helyet. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.09. 07:59:44

Jó reggelt Geccke !:)

"Nyilván a logóra gerjedt..."
Hülye az a kecske !
Én pl. sosem gerjedek lógóra ! :)))))

/ Lapi kérdezett egyszer vmi olyasmit : hölgyi, miért van az, hogy rólad egyből az erotika jut eszembe ? - pedig amire írta, nem is volt ennyire célzatos ! :)))))) /

Üdv, legyen szép napod/napotok !

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.09. 08:11:56

Tulok !

Mesélhetnél 1-2 jó sztorit azokból az időkből !
Vevő vagyok minden abszurdra :) / már leginkább, ha nem én vagyok a szenvedő alanya :) /

Olvastalak Malackánál, tök megörültem, ahogy megláttalak "odaát" :)
Üdv.

Gecc 2008.05.09. 08:22:13

Szia Holgyi!
"/ Lapi kérdezett egyszer vmi olyasmit : hölgyi, miért van az, hogy rólad egyből az erotika jut eszembe ? - pedig amire írta, nem is volt ennyire célzatos ! :)))))) /"

Lapinak lehet egy kicsit tulmozgo a fantaziaja. :-D
Neha pedig azt erzem, hogy ha irja a posztjat, olyan mint Cornholio, aszt se hall se lat. :-D

Tegnap lattam Fuxost Lapinal, aszt a kifogasokat kereste, hogy miert nem ir uj posztot. Batoritottam, de Te is tolhatnad ala a szekeret. :-] Ideje lenne mar irnia valamit, ugyehogy?

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.09. 08:28:20

Gecckém, én be-benézek hozzá, és írtam is erről épp tegnap, vagy tegnapelőtt, pont Neked, amikor Te is lelombozódtál picit, és arról is, hogy ebben biz' mi is hibásak vagyunk, amiért elhanyagolja.
De igazad van, bátorítani kell, ugrok is, és követelem a jussunkat ! :)))))

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.09. 08:33:45

Na, már itt is vagyok !

Kikövetelőztem magam :)
Benéz egyáltalán magához ?
Remélem igen...
Talán nincs úgy ideje....
Én próbálok mindig, mindenkinek, mindenre mentséget találni, bár néha azért vannak kivételek, soroljam a neveket ?:)))))

Gecc 2008.05.09. 08:38:38

Holgyi

Biztos, hogy benez magahoz, mert valszen arra hivatkozva szolitott meg tegnap Lapi blogjan, hogy van O, csak nem tud irni, mert szerinte nem jok az irasai, meg egyebkent sincs benne az ihlet mostansag.

hölgyválasz 2008.05.09. 09:15:56

Gecckém, ami azt illeti, megértem, ha valaki bizonytalankodik, e szempontból /is/elég nehéz lehet megítélni önmagunkat objektíven. Én pl. kifejezetten nagy kihívásnak, feladatnak gondolom egy blog tulajdonlását, írását, már ha jól akarnám csinálni, és szeretném, hogy érdekes legyek mások számára is. Nézd meg Lidit, aki piszok jól ír, de nem szánná rá magát sose /?/, legalábbis kérdésemre egyszer vmi ilyesmit mondott.
Szóval kellenek a visszacsatolások, persze a pozitívak !:)
De Fuxoskánk megkapta ezt tőlünk szerintem...
Csak közben Lapi személyében a konkurencia úgy áradt be, mint a cunami, elsöpörve bennünket onnan, magához :D
Engem is zavar, nem szabad megsértenünk közönyünkkel !

hölgyválasz 2008.05.09. 09:18:20

Mint láthatod, megződűtem, ami egyenesen mutatja ; már kilépőben, / meg visszaugróban :) /, mennem kell, üdv, majd jövök vmikor, lehet, hogy du., este, fogalmam sincs, de jövök !

Pááá !:)

hölgyválasz 2008.05.09. 09:21:05

"úgy áradt be, mint a cunami, elsöpörve bennünket onnan, magához :D"

Ez az lapi féle, un. bumeráng-cunami ! :D
na mentem, csááá :)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.13. 08:20:06

Geccike, hellócike !:D
Hé, hát érj már magadhoz !
Mármint gyere be ide is !:)))))

Üdv, és legyen szép napod Barétocskám !:)

Gecc 2008.05.13. 14:05:17

Holgyi!

Ittend vagyok en sokszor is, nem keveset.
Azon gondolkodom, hogy kellene valamit betolni frissen gyorsan, de nem hoztam magammal a rajzkeszletem. Tollal meg nem szeretek rajzolni...
Van ittend valami a tarsolyomban regota, csak nincs hozza megfelelo szovegi hatter. :-|
süti beállítások módosítása