Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, ujra itton

2008.05.04. 10:02 Gecc

Utazom…
Szot kell ejtenem a Malev csodalatos kiszolgalo szemelyzeterol, az etekrol, mely a felhok folott nem bizonyult mennyie mannanak, illetve az utazo kozonsegrol, mely a mennyei kiralysag alapveto normait sem volt kepes elerni.
Osszehasonlitva a United (mellyel kiutaztam az USA-ba egy nappal kesobb, mint ahogy az be lett tervezve) es a Malev szolgaltatasait ugyanazon, 2. osztalyon, eg es fold a ketto kozott a kulonbseg. Alapjaban veve az osszhangulatot az utasok is befolyasoltak persze, de errol kesobb.

Nostehat… sztyuik: faragatlan nepseg, akiktol messze all a segitokeszseg azon foka, mely szukseges lenne egy ilyen hosszu uton, de akar mondhatnam ugy is, hogy akarmilyen hosszusagu repulo uton. Magyar sztyuik voltak, nem ugy mint a United jaratan, azon amerikai volt az osszes. A nyelvvel nem volt gondja egyiknek sem (na az elegge durva lett volna), de a kiszolgalas kozben tobbszor lattam oket utalattal segiteni a kulfodi utasoknak, mint mososolyogva es fejbiccentve a kivansagokat teljesiteni, kerdesekre valaszolni. Tobbszor olyan kepet vagtak az utasoknak, hogy legszivesebben en kertem volna bocsanatot a nevukben, egy bazi nagy nyakleves kisereteben “Bocsasson meg kedves utazo tarsam, magyar szegeny, nem tanitottak meg az illemre, bizonyara ezert nem kepes munkakori kotelezettsegeit pofa vagas nelkul teljesiteni.”
A kaja ha nem ereztem volna magam ehesnek, ugy ment volna a kukaba, a villam erintese nelkul. Jo… nem volt ehetetlen, de a United eteleihez kepest elmaradott, ocska kaja volt. Arrol nem is beszelve, hogy mig a United-nal ngyszeri etkezes volt, addig a Malevnal csak ketszeri. (Nem adtak fagyit se a rohadekok, es ez nagyon megviselt :-D ).
Az utazasomat az utasok viselkedese tette pokolla vegleg. Vegyuk azt, hogy LA-i ido szerint milyen koran keltem. NY-i ido szerint indultam este 5-kor, majd ojropai ido szerint erkeztem meg masnap reggel 6-7 kozott. A Malevon utazo kedves izraelita baratainknak koszonhetoen kb nulla alvast sikerult elernem a 9 oras NY-Bp jaraton. Nem eleg, hogy folyamatosan hatra jarkaltak imadkozni, de ha eppen nem imadkoztak, akkor egyszeruen csak ide-oda jarkaltak egymas kozott, mert a balfasz Malev nem ugy adta nekik a jegyeket, hogy az uleseik egymas mellett legyenek, hanem osszevissza. Namarmost, ha mondjuk az osszes idiotat egy helyre pakoltak volna, a gep vegebe, akkor elvannak maguknak, nem kell elore-hatra maszkalniuk, imadkozhattak volna a gep vegeben es kozben senkit nem zavarnak. Ehelyett, hol itt, hol ott allatak, hangosan pofaztak, elalltak a TV kepernyo fenyenek szemembe jutasanak utjat, igy megakadalyoztak, hogy a szemem es az agyam kozotti ingerek hatasara felfogjam mi tortenik a filmben, mely a Sarkanysziv volt, es amugy annyira szar, hogy jobb lett volna ha nem is forgatjak le, de ha mar alduni nem lehetett, hat legalabb tv-t nezhessek mar! Ebben a helyzetben meg egy angol kosztumos filmet is szivesebben neztem volna, mint hogy a hangoskodasukat hallgassam...
Reggel aztan amikor vegre meglattam az elso parmenti fenyeket, remenykedtem, hoy utam nemsokara veget er, az orara pillantva mar csak 3 ora volt vissza, tehat ugy Irorszag-Ny Anglia kornyeken jarhattunk, mar a nap is kezdett felsejleni a horinzonton. Viszont a veszkijarat mellett ultem, ami ugyebar egy ajtobol all. Na most az ajtonak ugye kerete van, amely es az ajto kozott biza nyilas is van.
Na most ezen a nyilason igen csunyan szallingozott befele a kint uralkodo -50 fokocska. Egy kisebb sikeres elbobiskolas utan arra ebredtem, mintha valaki kessel dofkodne a bal terdem. Megfogtam az ajtot, es talan jo hogy nadrag volt rajtam, mert a szoros labam tutkora odafagyott volna ahhoz a teves ajtohoz. Az epillalas meg igen fajdalmas dolog… :-D
Aztan megerkeztem Budapestre, imadott lakhelyemre, fovarosomba. Azert jo volt latni felulrol, hogy itthon vagyok, de a rossz erzesek meg mindig kavarogtak bennem, hogy kezdodik minden elolrol, a munka, az idiotaizmus es a tobbi… leszallas utan minden kezdodott is elolrol. A tolakodas a csomagokert, a lokdosodes, a nagy ivben fosas a masikra, hazafele elojott belolem is a “kurva anyad, hogy lehet igy vezetni” erzes.
Gecc ujra itthon… 2 het megszakitas utan kezdodhetett megint a gyulolkodes!

--------

Szoval, azt lehetett latni, hogy ott lent az utcan konzervdoboz guritas macskakovon, kutyauszitas.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr88453026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nonestvolentis 2008.05.04. 13:16:46

Hm ide-oda mászkáló izraeliták, nyilas az ajtónál.
Durva út lehetett, mit mondjak.... :D

hölgyvalasz 2008.05.07. 18:14:16

Helló Geccke !

Ne hari, de csak most ide...
Hááát, azt azért n4em gondoltam, h ilyenek a magyar sztyuik...
Tetejibe még az a jövés-nemés az " izraelita" utazók körében, hát mit mondjak, - bár sajnállak virrasztásod miatt - még most is röhögök soraidon!:DDD
Méghogy aludni nem hagytak, de engem biztos a frász tört volna ki, nyilván elkezdtem volna filózni, meg összeesküvő elméleteket gyártani, ugyan mit susmusolnak annyit, csak nem készülnek valamire ?:)))
Azért az nagyon aranyos volt, ahogy hazatértedről beszéltél... De kétségtelen, a romantikus érzéseken túl, a nagy magyar valóságba visszacseppenni, már-már felérhetett egy légikatasztrófával !:D

Azóta bőven belerázódhattál, és így madártávlatból, a " sztyuik" küldetésükhöz méltatlan, arrogáns viselkedése bágátell hiányosság, elhanyagolható probléma, vagy tévednék ?:)))
Üdv :)

Gecc 2008.05.07. 18:38:51

Szia Holgyi!

Most mit mondjak? :-]
Akkor kerultem tisztaba az igazi magyar mentalitassal, amikor 9 honap utan visszajottem ebbe az aldott nepseggel megaldott orszagba Angliabol. Eloszor aszittem megvaltoztak az emberek, de nem, valojaban mindig is ez a viselkedes jellemezte az itt elo embereket. Azota tudom, hogy mi az a magyar mentalitas. Ugyhogy ha egy szoval kellene a tobbseget jellemezni, akkor aszondanam, antiempatikus.

Sajnos nem birok belerazodni, es emiatt nagyon sokszor forr az agyvizem. Valszen az lehet, hogy magamat bizonyos helyzetekben etalonnak tekintem, emiatt nem tudom elfogadni, hogy masok miert nem ugy viselkednek azokban a szituaciokban, ahogy en viselkednek. Ezert mondom en mindig, hogy barcsak buntetlenul lehetne gyilkolaszni (persze csak nekem :-] ).

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.07. 19:10:31

Jobbnak láttam indapasszolni egyet :)
"
Valszen az lehet, hogy magamat bizonyos helyzetekben etalonnak tekintem, emiatt nem tudom elfogadni, hogy masok miert nem ugy viselkednek azokban a szituaciokban, ahogy en viselkednek."

Bizony vannak szituációk, amikor az ember igenis csak saját értékeiből, intellektusából, tudásából indulhat ki, hogy értelmezzen, és választ adjon, tehát ilyenkor magát nem is tekintheti másként, mint etalonnak ! / ha már etanolnak, az már egy másik dimenzió !:))) /
És vannak olyanok, amikben pontosan a fent említett velünk született, és/vagy szerzett tulajdonságaink segítenek a kompromisszumokhoz.
A helyes szelektivitás, az egyensúly keresése és megtalálása néha nüansznyira vannak a magunkban érzett etalonságunktól....

"barcsak buntetlenul lehetne gyilkolaszni (persze csak nekem :-] )."

Gecckém, a helyzet az, ha itt büntetlenül lehetne gyilkolászni, - mert ha neked igen, akkor másnak ugye mijér ne ?: ) - akkor egycsapásra megoldódna a mai gazdasági csődhelyzet !:D
Csak ezzel meg az a baj, hogy akiket pl. én akarnék kiírtani, azok engem, és az erősebb kutya b*szik elvét szintén nem hagyhatjuk figyelmen kívül :D

Lehet, hogy az ifjú Adolf is blogozott anno ? :DD

liidiiia 2008.05.07. 19:33:30

szia hölgyi,
"tehát ilyenkor magát nem is tekintheti másként, mint etalonnak ! / ha már etanolnak, az már egy másik dimenzió !:))) /"
LOL :-DDDD

"A helyes szelektivitás, az egyensúly keresése és megtalálása néha nüansznyira vannak a magunkban érzett etalonságunktól..."
:-)))) , az ilyen mondatok nekem azért kellenek néha (néha???) ezeknek a nüanszoknak a sikeres áthidalásához.

+az ifjú adolf bizonyíthatóan rajzolt és festett :-)))))
hű, viszont erről jut eszembe, hogy írtad, hogy tanultál grafológiát, és most láttam a dolfi aláírását, és arra gondoltam, hogy vajon mit mondana róla grafológus, képzeld, teljesen srégan lefelé ment mindkét neve, de nagyon extrémen lefelé, olyan 90 fokban, még ilyet soha nem láttam.
szép estét mindkettőtöknek :-)

Gecc 2008.05.07. 20:12:45

Holgyi

Ha teged is felruhaznanak ezen joggal, azonnal Malachoz fordulnal es egyetertesben kezdenetek veres meszarlasba az en oldalamon. Ezt nem hagyhatom! :-D
Ugyhogy kizarolagos jogot formalok a buntetlenul gyilkolaszas esetere.
Btk Gecc§
Kizarolagos jog a buntetlenul valo, antipatikus egyenek legyilkolasara, csak Gecc szamara.

hölgyválasz 2008.05.08. 07:10:51

Oké Gecc, ha harc, legyen harc !
Itt a kezemben Justitia két serpenyője, az egyikkel jól hókon váglak, a másikat viszont szívélyesen átnyújtom : süsd meg a paragrafusod !:DDD

Ps : Ajánlom alá a koleszterinszegény bio-olajat !:D

Invisibleman 2008.07.16. 17:43:34

Helló-belló
Végigolvastam az útleírást.Mind a 13-at.Soha senkinek az ilyenjét nem olvastam el még félig se.Ismerősét se.Azok unalmasak voltak.
Na jó a Molnár Gabibácsi a kivétel,de őt személyesen is ismertem.Ja és neki sem a mongoliai útját olvastam,amikor már vak volt.Brazilia az izgalmasabb lehetett,főleg hogy azt látta (lőtte)is.
süti beállítások módosítása