Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, New York City 2

2008.04.28. 10:19 Gecc

Utolso napom toltottem ocsemmel. Szombatot irtunk. A terv az volt, hogy ujra belatogatunk a varosba, es jobban szemugyre vesszuk a Central Parkot.
A szokasos rizspehely/gabonapehely reggeli utan utra is keltunk es megint a Dunkin' Donuts kavezojaban vezetett az utunk, ahol ajandek keppen kaptunk meg egy muffint is. Ezt az allmomason fogyasztottuk el, mig vartunk a vonatra. Az ido egesz szepen kezdett naposra fordulni, ami nagy orom volt a 3 napos szutyok idojaras utan. A vonat megerkezett, felpattantunk ra, irany a nagyvaros. Kisebb tervek szulettek meg vasarlasrol is, esetleg valami ruha...

A Penn Station-re futottunk be ismetelten, ahonnan aztan az 5. sugarut fele vettuk az iranyt. Mire beertunk NY-ba megint borongos lett az ido de aztan kesobb szerencsere kisutott a nap, igy a Central Parkot mar nem a nagy szurkesegben kellett atvizslatni.
Az Empire State Buildingnel kezdtunk, ami szinte egybe olvadt az eg szinevel.





































Nem volt valami felemelo elmeny, raadasul fajt a szivem, hogy mar nem mehetunk fol. Valojaban persze felmehettunk volna, meg sor sem allt a kilatohoz, de akkor sem lett volna ugyanolyan, mar csak a szar ido miatt sem.
Innen tovabb haladtunk eszaknak az 5. sugaruton a Rockefeller Center-hez es a St Patrick Katedralishoz.












































































Furcsa ilyen regi epuleteket latni egy ilyen modern varosban, mint NY. A hatalmas es korszeru epuletek kozott eltorpulnek es kilognak a kepi vilagbol, ugyanakkor szepek is. Ezek a regi epuletek ma mar vedettek, ugy nem is lehet mellettuk epitkezni, hogy ne tennenek elokeszuleteket az erdekukben, nehogy megseruljenek.
Kozben beszaladtunk egy jatekboltba is... vettunk egy frizbit, hogy majd jol eljatszunk vele a Central Parkban.
Igazabol sok minden erdemit nem csinaltunk delelott. Asszem bementunk kajalni egy mekibe, mint mindig. :-]
Csak setalgattunk a park fele, az 5. sugaritrol le sem tertunk. Valojaban mar minden olyat megneztem ekkorra, amit akartam, ugyhogy ugy dontottunk a egyenesen a parkba megyunk sutkerezni es frizbizni. Ut kozben meg vettunk valami uditot is, nehogy szomjan pusztulkodjunk a nagy jatek alatt, raadasul az ido is jo meleg lett, ugyhogy adot volt a lehetoseg egy ujabb jo delutan megvalosulasara.
A parkba menet igazabol csak a hazakat nezegettuk... erdekes megoldas a nagyvarosba valo zold becsempeszesere.






















Innen pedig a park mar csak nahany lepesre volt.












































Olyan helyet kerestunk a frizbizeshez, ami egy kicsit magasabban van az atlagnal, merhogy ugye 3 napig esett az eso, igy az alacsonyabb reszeken allt a viz, vagy csak a sar. Kb 1 orat frizbiztunk, aztan annyira kifaradtunk, hogy inkabb csak pihentunk. Ocsi tanubizonyossagat adta, hogy nem ert a frizbihez, noha en sem, de en legalabb oda dobom, ahova kell. Annyit szaladgaltam es hajolgattam, hogy egy egesz eves testmozgast sikerult elernem ez alatt az 1 ora alatt. :-D
A park utan igazabol nem csinaltunk semmit. Vissza gyalogoltunk a varosba a 8. sugaruton, asszem utba ejtettuk meg a Broadway-t is, de kepeket mar nem keszitettem. Valamivel korabban haza is indultunk, mert vasarnap reggel 3:40-kor keltem, hogy Newarkba menjek a repuloterre, indultam Chicago erintesevel Los Angelesbe, ahol a fonokom vart ram.
--------

Alapjaban veve ez a Lajos egy rendes ember. Nem is iszik, csak kartyazik... Es nem birja abbahagyni... es veszit is. A Gizi TV-jet is eladta, aztan nyert es akkor meg visszahozta.
  

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr28445021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.04.28. 13:05:24

:-)
képek is tök jók, +
fú, az 1., a 2., és a 4. kép meg azután szuper :-)

nekem az egyik humoros élményem a régi gótikus templomnál, hogy mellette van az a helyes kis "angolos" régi temető is, ami szintén védett, és amikor én voltam, akkor hirtelen jóidőkitörés volt ott, és pont ebédszünetben jártam arra, az emberek meg nem győztek kibújni a napfényre a manhattani irodáikból, na és az volt, hogy a temető gyakorlatilag fullra megtelt a sírokon ebédelőkkel, és mivel én is szerettem volna ebédelni, ott már nem is volt hely, hanem egy elegáns irodaház fehér lépcsőjén szabadult fel egy üres hely hirtelen, egy nagyon dizájnos méregdrága ruhákba öntött yuppie és egy középkorú, közepesen lepukkant koldús között, szóval én, a túrista, mentem 3.nak közéjük, de mindhárman szendvicset ettünk :-) (ugyanolyat, de nem ugyanazt :-) )

Gecc 2008.04.28. 13:14:52

A temetore en is emlkeszem, de ha nem mondod eszembe sem jutott volna.

Akkor Te voltal a yuppie es a csoves kozott a tarsadalmi kozeput. :-]
Egyebkent erdekes, mert amikor ott voltam egyaltalan nem figyeltem a tarsadalmi kulonbsegeeket, pedig pl itthon ha az utcan maszkalok, vagy barhol vagyok elosdleges tennivalom az emberek szempillantas alatt valo felmerese es a lattottak alapjan az itelettetel (ami valljuk be nem egy szep es emberi dolog, de hat ilyen vagyok en, valahogy nem tudok megbekelni az emberiseggel es ez a legfobb oka ezen tulajdonsagomnak). Es ott kint ez eszembe sem jutott, vagy talan csak mindenkit sokkal egyenlobbnek lattam, mint mondjuk itthon. Na most ez elgondolkodtatott...

liidiiia 2008.04.28. 14:12:35

szija,
na most az van, hogy oldalt látom hogy írtál választ (az "utolsó kommenteknél", ahol a kezdete láccik a hsz-eknek), de nekem nem tölti le a kommentekhez, ott nincsen az enyémen kívül semmi (lapinál is ilyesmi problémák vannak), amúgy nálam ez mostmár akkor sem javul, ha shutdownolok és teljesen újra belépek mindenhová.

nagyon köszi, hogy megkérdezed a supportot! :-)

liidiiia 2008.04.28. 14:27:52

és tessék, most itt van a válaszod is, 1 óra múlva (igazából ha tudnám, hogy 1 óránként tölt, az sem zavarna, csak az a bizonytalanság rossz, hogy ez fel-felment 3 óránál is többre, és akkor egy idő után, ha ez exponenciálisan nőne, akár 3 évre is?? ammeg olyan bizonytalan... ;-) )

nagyon érdekes, amit írsz, nekem is volt ez a nagyon nagy egyenlőség élményem kinn, sokféle értelemben, és főleg NYban, de Párizsban is érzem tökugyanezt (noha a francia kultúra engem sem vonz végletesen, bár a louvre viszont mint egy galaxis méretű mágnes annyira, ha ehhez feltételezzük persze, hogy fémből vagyok :-D )

Gecc 2008.04.28. 19:09:10

Lidia

Nohat megkerdeztem oket, azt mondtak, hogy koszonik hogy jeleztem a problemat, meg is javitottak a rendszert. Ugy latszik, ha en nem jelzek, akkor szar marad mindenhol. Annyit fordulok hozzajuk, hogy mar kezdem azt hinni engem fognak felkerni blog beta tesztelonek. :-D

liidiiia 2008.04.28. 19:58:25

szia, nagyon köszi a helpet!!!! :-)))))))

Párizs-NY fílinggel kapcs:
azt gondolom most, hogy a kulturálisan ÉS etnikailag gazdag, + nagy lélekszámú környezet együtt hozzák létre ezt a szabadságélményt, hogy nincsen egy erős, nyilvánvaló bármiféle hierarchia azonnal ráhúzva az emberekre..., ami tök jó, sztem is, sőt azt is mondanám, hogy egészséges...

"valahogy nem tudok megbekelni az emberiseggel"
hát ez ismerős..., én hol magam alá, hol magam felé megyek ebben, azaz kettősen reagálok: ha magam felett vagyok, akkor az az állapot jellemző rám, amit a buddhisták "meleg, derűs, empatikus közönynek" neveznek..., ha magam alá megyek, akkor fullra kiakadok így-úgy (amit azért nem mindig mutatok ki, de nagyon is ki tudom persze mutatni)...

ez a rüszü nagyon jó példány, néha azt érzem, növeli a gondolkodási "képességeimet", ha vetek rá egy pillantást, mert olyan tök megértő valahogy :-DDD

Gecc 2008.04.28. 20:04:03

Lidia

En egyszeruen szinte minden allapotomban altalanos gyuloletet erzek embertarsaim irant. Persze mindig talalok magyarazatot, hogy ama bizonyos embert miert is utalom, ez lehet viselkedes, oltozkodes, pofavagas, es minden, ami egy emberrel megtortenhet.
Es ilyenkor jellemzo is ram a nevem... GECC vagyok!

liidiiia 2008.04.28. 20:15:47

hát, azért elég messze nem így jössz át netileg, de nem vonom kétségbe, amit mondasz persze, mert te tudod. meg nem is tudom mindig, hogy mikor mennyire vegyelek komolyan :-)

mára alig aludtam, és most teljesen leállni látszik az ébrenléti agytevékenységem, szóval asszem elteszem magam holnapra, jóéjt!
+ köszi mégegyszer a supporttos segítséget! :-)

Gecc 2008.04.28. 20:52:40

Lidia

Engem itt mindig komolyan lehet venni. :-D
Itt nem jon at a Gecc enem (mellesleg a nev sem ebbol ered, de asszem ezt mar mondtam) mert mindenkit maxi birok, mindenkinek teljesen szimpatikus fellepese van. Rolatok az elso benyomas tokeletes volt, igy aztan nem vagyok gonosz. Meg egyebkent is... milyen mar virtualisan gonosznak lenni? :-D

hölgyválasz 2008.04.29. 07:26:01

Szijja Gecckém, Lídiám !:)

Átolvasva Titeket, ez /is/aranyos volt :

"Meg egyebkent is... milyen mar virtualisan gonosznak lenni? :-D"

Drága Gecc, hát nem edződtél meg Tótawén ?
Pedig ott gyűjthettél volna erről bőven demo anyagot !
Szóval lehet azt, csak tudni kell a módját, de kérlek, inkább maradj, amilyen vagy, alulművelt ezügyben!:D

Gecc 2008.04.29. 07:34:47

Szia Holgyi!

Eppen mos ertem be, aszt csekkoltam itt, nem volt komment, felmentem Lapihoz, ott volt uj komment, visszajottem, oszt mar ittend is vagy! :-D

Nah, hat megedzodhettem volna TWA-n, de minek? Eleg edzettnek erzem magam, csak nem erzem kenyszeruseget. Nem szemtol szemben gonoszkodni olyan sikkes dolog. Az nem az en stilusom. Amugy meg... ram jellemzo, hogy amikor gonoszkodok, azt amolyan aljas nezessel teszem, ammeg uccse latszana a virtualis terben. Aljas nezes nelkul meg nem gonoszsag a Gecc gonoszsag. Belegondolva pedig, hogy ahogy Malac is szokta volt mondani, egy nickel mit kezdjen az ember... meghat velem nem is szoktak gonszak lenni. Azert TWA-n neha-neha el-el durran egy csipos visszaszolas tolem is, de olyankor bizonyara eppen magamaon kivul vagyok (es nagyon csunyan nezek magam ele :-D ).

liidiiia 2008.04.29. 10:43:04

sziasztok :-) , olvastam, beköszönök, virágos jókedv, sok munka, később leszek :-)

liidiiia 2008.04.30. 00:36:00

na, nagyon szó szerint vettem a későbbet...

én még igazűból itt tartok, hogy tökre tetszik ez a defi a suttyomra, hogy: "kis szerencsetlenul kinezo, mokas jellem (es a kis rüszü is az :-D )"
és persze paradox, de pont azért hiszem el teljesen, hogy van "gonosz Gecc éned", hogy ilyeneket tudsz írni. asszem a világban (amiről minden lelkiismeretfurdalás nélkül állíthatjuk, hogy 100-as IQ-ra van kalibrálva) túl kell élnie valahogy azoknak, akiknek 100-on felül van az IQ-juk, aztán az még egy külön meccs, hogy és a túlélésbe se roppanjon így-úgy bele az ember :-D

"mert mindenkit maxi birok, mindenkinek teljesen szimpatikus fellepese van. Rolatok az elso benyomas tokeletes volt"
jaja, doszt :-))))) , milyen mázli mindez :-)))))

Gecc 2008.04.30. 08:52:41

Lidia

Eppen ma kaptam egy hozzaszolasomra egy masik blogon a tokeletes jellemzest ram nezve.
ELVETEMULT!
Ugy erzem, jellemem korulirasa most teljesedett ki vegleg! LOL :-D

liidiiia 2008.04.30. 10:26:18

haha, az "elvetemült" szó nekem, így önmagában pozitív, mint általában az "ütődött' és szinonimái :-D , az elvetemültet a magam számára úgy szoktam értelmezni, kábé, hogy "valaki elég szabad belül ahhoz, hogy könnyedén lásson mindenféle szögekből ezt-azt, és ahhoz is, hogy ezt kommunikálja, és akár rá is provokáljon erre, de úgy, hogy a másikat tényleg elgondolkoztassa, de legalábbis billentsen sziklaszilárd álláspontján egyet", persze ez az én defim, és fogalmam se nincsen a szövegkörnyezetről, illetve arról, hogy a használója ilyen értelemben mondta-e... :-DDD

nekem meg hisztis (illetve és dacos) énem is van, ami a mondandómhoz hozzápakolt nagyon túl sok illetve a nagyon túl kevés érzelmi töltet adagolásában mutatkozik meg (de ugyanazt a hatást éri el a túl sok és a túl kevés is :-D , bár nem a hatáskiváltás a célom, hanem csak jön ez... :-D ), de olyan helyzetekben van ez, amikhez nagyon nincs kedvem (és sok ilyen van), de szerintem ez egyrészt nem meglepő, mer tutira hisztiztem már itten is rosszabb pillanataiban, másrészt itten azért tökre remélem, hogy nem hozom elő gyakran az én árnyékomat :-) , mert ezekhez a blogokhoz viszont nagyon nagyon van kedvem :-)

lapi 2.1 2008.04.30. 15:08:56

most a legfontosabb kérdés! az utolsó képen utánamentetek a két csajnak a parkban???? felszedtétek őket??? könyörgöm, ne mond, hogy nem!!!!!! :DDDD

figyú gecc. sztem felfelé mászva a hegyen kurva kritikusnak kell lenni úgyszolván mindennel, mindenkivel szemben.

lefelé bandukolva már lehet röhögni azokon a jelenségeken, amik azelőtt nagyon csúnyán ki bírták verni a biztosítékot.

lidia, te legtöbbször pontosabban le bírod írni, amit gondolok vmiről, és ebben az a vicc, hogy mindezt nagyon nőies egyéniségen átszűrve. talán ezzel magyarázható az a látszólag magyarázhatatlan tény, hogy nem vagy fociőrült és manson-fan. :DDDD (a sorsdöntő fletó vs ovi szavazógép nem felejti, mit köszönhetünk neked, mi kommunisták!!!)

egy biztos viszont, a szabadság subjectben kisértetiessen egy húron pendülünk.

Gecc 2008.04.30. 15:20:33

Lapi

Akkor ki kell abranditsalak, mert a valasz nem... de egyebkent nem allt messze tolem a szandek, hogy azert keszul a kep pont akkor, mert a sarga folsos csajnak naggggyon bitang segge volt. :-D
süti beállítások módosítása