Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

USA tripp, Washington DC, 2. nap

2008.04.23. 14:47 Gecc

Egyejszakas szallasunkon aranylag koran keltunk. Lehetett ugy 7, fel 8 korul. Gyors mosakodas, hirek es idojaras lecsekkolasa a tellyben, majd irany kajalni. A reggeli inkabb volt viccesnek mondhato, mint komolynak, melyet a kesobbi korulmenyek vegleg nevetsegesse tettek, dehat rohogni sosenem korai elkezdeni. :-]
Az etkezo maga tulajdonkeppen a bejaratnal volt, ahol egy vastag, valoszinuen loves allo uveg elvalasztja a varohelyiseget a recepciotol. Az egesz szoba allt egy asztalbol, melyre sutemenyek voltak talcan lerakva, nehany ulo alkalmatossagbol es egy a falra szerelt, vagy egy magasitott kis asztlaon allo ital automatabol. Belepve a recepciora ez a latvany fogadott minket. Kerdezem ocsit, akkor most ezt itt hogy? Azt mondja, hat igy, leulsz, elveszel nehany sutiket, toltesz magadnak kavet es naracsot az automatabol. Kave nem kell, soha nem iszom. Sutit felpakoltam egy szalvetara, narancsot a gepbol veteleztem. Idokozben a bejarat elott megallt egy sarga taxi, a fekete nagydarab, idosodo sofor kiszallt majd bejott ugyanugy fogyasztani, mint ahogy mi tettuk, de neki mar nem volt ulohelye (mert a 2 lusta fiatal 2 szeken tespedt :-D ). Ragcsalom befele a sutiket, iszom a narancsot, majd szoba elegyedik velunk, hogy honnan jottunk, es csodak csodajara meg tudott is nehany dolgot Mo-rol. A ficko kisvartatva elment... kozben a recepcios lany, kijott az uveg mogul, majd egy kulccsal elzarta az italautomatat. Pont ekkor jott be egy szallo vendeg, aki oda is lepett a gephez, de az mar csoppokben sem volt hajlando folyatni magabol a reggeli nedut. Mi csak neztunk, a vendeg vissza rank. Odafordul a recepcioshoz, kerdezi, miert nem ad narancsot... a recepcios csak ramutatott az orara (mely 9:01-et mutatott), majd kijelentette, 9 utan nincs reggeli. LOL! :-D


Kaptuk magunkat, osszeszedtuk a holminkat, bedobaltuk a kocsiba majd a recepcion leadtuk a kartyat es megkerdeztuk maradhat-e a kocsi delutanig, mert bemennenk a varosba, es nincs kedvunk fizetni erte (amugy is hetfo volt, valszen parkolohely sem lett volna). Aszontak oksa...
Ugyanugy elindultunk a mar tegnap bejaratott modon, gyalog a metroig, aztan atszallasokkal ide-oda a varosban. A pontos utvonalra nem emlekszem, de leginkabb a muzeumokra koncentraltunk.  Meg elozo nap bekukkantottunk a "Dinoszaurusz Muzeumba" (National Museum of Natural History), de annyira unalmasnak talaltuk, hogy ertelmes dolgot tulajdonkeppen nem tudtunk bent muvelni, minthogy kepeket keszitsunk pl arrol, hogy bedugom az ujjam az elefant fenekebe, illetve turkalok egy igazi Husvet Szigeteki szobor orraban. Ja meg egy muanyag dinoval megharapom a sajat fulem...
Szal vissza mai napra az elso allomas a Ur es Repulestechnikai Muzeum volt (National Air and Space Museum). Ide minden vagyam volt bejutni, mivel repulogep es urkutatas maniakus vagyok. :-]
Itt lattam eletemben eloszor valodi II. vh-us gepeket kiallitva, koztuk az altalam annyira kedvelt P-51 Mustang, Zero es Me-109.

Ugyancsak nagy elmeny volt a urkutatasi resze is a muzeumnak. A legtobb fontos ureszkoz valodi merethu masat allitottak ki, koztuk pl a Holdra szallo egyseget.

A muzeum utan meg a Feher Haz fele indultunk, ahol rendorok hada allt eppen a sarkon, lezarva a keresztezodest, majd nehany percre hogy odaertunk egy gosszu diplomaciai kocsisor huzott el elottunk, hatalmas limuzinokkal es kommandosokkal. Ami biztos, nem Bokor elnok volt, mert nem volt a kocsik koztt az elnoki limo. :-]
Ugyanscak a sarkon allt egy motoros rendor, igy alkalmam volt pillantast vetni egy igazi amerikai rendor Harley-ra. A rendor pocakos volt, es latszott, hogy a toke tele van az egesszel, csak punnyadt a fa alatt.
Benyomtam egy SpongeBob jegkremet is, ami annyira szar volt, hogy ilyen rossz fagyit meg nem ettem, de olyan fajan nezett ki, hogy nem tudtam ellenallni. A szemei ragogumibol voltak, de etkezesi celra alkalmatlan ize miatt az is ment a szemetbe. :-D

Vissza indultunk a kocsiert, es mar alig vartuk, hogy beulhessunk es beinduljon a legkondi, mert annyira melegunk volt, hogy szakadt rolunk a viz.
Beultunk, majd visszaindultunk ugyanazon az uton Morristown-ba, amin tegnap Washingtonba jottunk.
Egy kulonbseg volt csak az ut folyaman, Philadelphianal nem a hid tetejen, hanem az alos szintjen mentunk most at. :-]

Hazafele menet meg megtankultuk a kocsit, betoltunk 1-1 Big Mac-et (hude birna most is a belem :-D ), leoblitettuk kolaval, az utra ujra toltottuk a flaskat, majd meg sem alltunk hazaig. Otthon lepakoltunk, aztan meg elmentunk a boltba nagyobb bevasarlast rendezni, ha mar ott volt a seggunk alatt a kocsi.
Este sorozgettunk, fincsi Corona-t, ami a kedvencem, es baromira jo, hogy kint az USA-ban sokkal olcsobb, mint itthon Mo-on. Ettol fuggetlenul itthon is mindig tartok 1-2 uveggel a spejzban, nade megis, ezeknek ott kint az egesz huto alja Corona-val volt tele... :-D
Konstatalva az elozo 2 nap igen csak jo voltat, abban a tudatban aludtam el, hogy holnap... irany NY!


Azert kell enni, hogy ero legyen, hogy az embernek legyen optimista, pozitiv hozzaallasa es akkor ugy lehet egyutt menni!

     

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr97438787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2008.04.23. 19:16:30

hát ez kurvajó, gecc et! komolyan. 1 kérdés, 1-ben kritikai megj. nincs magyar billentyűzeted? én megszoktam az ékezet nélküli olvasást a net hazai őskorából, de sztem sokan nehezen olvassák majd.

lapi 2.1 2008.04.23. 19:21:14

bameg, az első bekezdés után azt hittem vége, de így még frankóbb. :D

viszont baromi nagyok a sorközök. beszálljak designernek. egyben egy ügyes kis szavazógépet is betólhatok! :DDDD

Gecc 2008.04.23. 20:21:20

Lapi

A laptopom emerikai billentyus, de meg ha a PC-n irnam, amihez amugy magyar klaviatura van, akkor is ekezetek nelkul irnam a cuccost. Annyira megszoktam, hogy ekezetekkel lelassulok, olyan leszek, mint egy lajhar. :-]

Amugy meg... milyen sorkozokrol beszelsz? :-D Szimpla 1 sorkozt hagyok ki a temak kozott. Szerintem nem sok az. Egy szep angol levelezesben is igy szokas... :-]

liidiiia 2008.04.24. 13:52:25

szia gecc,

néha lassan esnek le a dolgok, vagyis van ez, hogy teljesen nagyon nagyon szeretem ha a nagyon absztrakt és a nagyon konkrét bármikor átjátszik egymásba, van ebben valami tök nagy kaland, hogy az ember váltogatja a síkokat hipp-hopp, nade nem mindig találom meg azt a pontot, ahonnan ezek épp egymásra vetítődnek, létrehozva ezzel egy gondolati szinergiát, ami több, mint a kettő összege önmagában, szal ergo, ilyenkor soká esik le ez-az...,

ma mindenesetre jöttem hazafelé, és a trieri dóm mellett vezetett el utam, ahová betértem, mert szeretem a fílingjét, de ugyanakkor meg nem szeretem benne a szobrokat (sztem otthon, a bazilikában vannak tök jó szobrok), mert ez a vallásos szobor veszélyes műfaj, és a veszélyeket a legtöbben nem mérik fel helyesen... , de a múltkoriban jutottam arra a következtetésre, hogy akár szemlélhetném őket viccesen is, mintha mondjuk a ludas matyit olvasnám, és azóta így megnézem egyik másikát. ma egy rég elhalt, ám halálában egy igen szép virágos köntösben egy szép, ámde üres lapú könyvet békésen olvasó püspököt tekintettem meg, aki ráadásul egy olyan pontban lett szoborilag a szingularitásnak átadva, hogy ezt a békés olvasást félig felülve, ám sehogyan nem támaszkodva teszi, szal a fene gondolná, hogy ezeknek a rég elhalt püsköknek ilyen hasizma volt... mindenesetre szemben ott nevet vele a halál, csontvázban és kitörő kárörvendő életderű fílingjében-formájában „megtestesülve”, ám a püspök hasizma annyira bírja, hogy észre se veszi, csak olvassa az üres lapú, szép könyvet, egy félelmetesen átszellemült arccal (amin lazít, hogy biztos ami biztos: ondolált parókát visel), és tesz arra, hogy a halál szemébe nézzen, amit igazából nehéz is megtenni, mert szeme nincs a halálnak, lévén csontváz, ennek ellenére mégis könnyű a halál tekintetébe beleveszni: vélheti a püspök, a nagyonszép virágos köpenyében, hiszen ő csak a könyvet nézi. na, épp arra gondoltam, hogy ha én lennék ez a jól eddzett püspök, én fel-fel sandítanék azért az üreslapú könyvből, na és e ponton bevillant a tegnapi posztod, és talán leesett valami. remény persze ez is, mint a feltámadás (jaja, ez volt a „címe” a szobornak).

viszont az lehet, hogy lemaradok a postjaidon gondolkodással, mert a püspök segítsége nélkül, én még mindig a monumentes képeden gondolkozásnál járnék, és lehet, hogy 2 év múlva te már nem is blogolsz, de én akkor válaszolok majd a 2. hét történéseire, ilyen sugarasan :-DD

nade lényeg, ami lényeg, köszi őket :-)

liidiiia 2008.04.24. 15:08:13

gecc, lehet inkább majd küldök erről az eddzett püspökről képet, szerintem a leírásom nem elég jó,
no megijedtem, hogy már megint valami teljességgel érthetetlent írtam...

most melo, de a monumenttel kapcs talán foghatóbb gondolataim vannak, majd eztet azokra kicserélem :-)

liidiiia 2008.04.25. 11:51:46

na, mivel a honlapommal sehol se tartok még, az én technikai készségeimmel nem tudom, hogy a püspökről mikor lesz kép, de a lényeg csak annyi volt (számomra), hogy még feltámadni se lehet (cc. = optimizmus), ha az ember nem figyel oda az alapokra, így pl a helyes étkezésre, vagy épp a helyes testtartásra (erre asszociáltam a rossz pózban olvasó püspökről),
de most léptem munkálkodni...
süti beállítások módosítása