Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Kismalac kicsi zold csimmában

2008.06.14. 15:15 Gecc

Koztudottan nagy ruszu manias vagyok, es nem mert "ugy" vonzodom hozzajuk, es nem is azert, mert fincsi a husuk, hanem mert a legkedvesebb suttyom bugris allatok a vilagban benne, foleg amig meg nem nonek.
Olvastam a minap, ami egyebirant pont tegnap volt, hogy Angliaban szuletett egy kis ruszu, aki nem hajlando a koszba belemenni, dagonyazni meg meguccse (BBC News UK). Megallapitasra kerult, hogy a kismalacnak sárfóbiája van. LOL!
Kitalaltak, hogy akkor majd jol adnak csimmat a labara. A terv bevalt!

Maga a tortenet eleve... mar szinte meghato, de amikor megpillantjuk a kismalacot, hat az valami fenomenalis, ahogy teblabol a kis zold csizmajaban. :-D
Erdekesseg ugyanakkor, hogy csak a mellso labain hordja a csizamakat, az fel sem tunik neki, hogy a hatson nincs vedofelszereles. :-D

 




--------

Kiss Juhasz Bela, aki hazmester a Szigony 24-ben, es Ifj. Halasz Jeno tapert indultak a disznajuk szamara, akit kozosen nevelnek 40-60%-os tulajdoni aranyban.
   
 

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr20520128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Preskin 2008.06.14. 17:12:59

Helló Gecc !!

Nna igen egy malacnak legyen tartása,legalábbis
ameddig le nem disznózzák.A kapcája is ssszupper.
Szabad legyen megjegyeznem a "csimma" az csemma,(Cs.Emma mint névadó?)e zügyben még majd kutakodok. ?-)
Üdv

Gecc 2008.06.14. 18:17:50

Cso Stalien!

Nem-nem... helyesirasilag tokeletes bunteny a csimma. Semmifele Emma, annak csaladnevevel mint Cs nem johet szoba.
Szimlan: csizma = csimma, nem kell bele semmi durva zonges, csak lagy zonges, sokkal egyszerubb kiejteni, es sokkal elettelibb. :-D
No meg aztan egy ilyen jofej malacnak nem lehet csizmat a labara adni, csak csimmat!
----
Csimmas malac, csimmas kandur, csimmas chimpokomon!

liidiiia 2008.06.14. 21:09:31

jaj, annyira helyes és mókás egy példány, ha nem nézem meg pár óráig, akkor újra és újra van az, hogy nem lehet nevetés nélkül kibírni, ahogy csámpázgatik és lebegteti hozzá a füleit. :-))))))

na, itt akkora gyönyörű szivárvány lett hirtelen, sőt dupla is. hah, tripla. no sőt quaderuple lett, aszta. pont a közepénél ülök.

milyen jó kék zoknija is van, bár úgy tűnik egyelőre még nem egyedül húzza fel, deviszont egyrészt pont a keze-lábára, és a lába-lábáról nem is tud akkor, hogy az is van. de nagyon békésen tűri. mindenesetre a zöld gummicsimmekhez illik az a kék szín. feldobja a ff fizimiskáját.
víííííííííííííííííííííííííííííí again :-)

Preskin 2008.06.14. 21:48:20

liidiiia 2008.06.14. 21:09:31
Bocsi,de a "csimmába" nem zokednyi dukál.
A magyar kapc(z)át visel, tessen ezt figyelembe
venni.:-)

liidiiia 2008.06.15. 12:17:51

stalien :-DDD , jaja, ott a pont, de vedd figyelembe, hogy:
1. hát ánglis ez az istenadta. ez az "r"-jei puhaságán is hallatszik, ahogy rhöf-rhöf-rhöfög, angol gummicsemmát :-) hord, és a phobiáját is angolul definiálták.
2. ráadásul a hajdani kolóniákról is származhat részben, tehát mégcsak nem is full européner, ehhez csak a pofikájára vetett egyetlen pillantás is elég, hogy ez világos legyen, vagyis sötét.
3. még igen gyerek, és hát nem tudja, hogy nem ánglia a világ közepe. de amint megtanul olvasni, amit simán kinézek egy olyan járás produkálása után belőle :-) , azonnal el kell olvasnia itten majd mindent, és akkortól ő is tuggya majd!!! :-)


gecc, jó, ha szólol, hogy van új post, köszi, mert nekem a lapié is, tijéd is mindég nyitva van, de az utolsó posztnál, szóval aztat frissítem, (ha nem vagyok épp önkéntes net-karanténban, hogy melóra koncentráció menjen), és így sokszor nem veszem észre, ha megjelenik az új, mert ezért csak a régi frissül.

Gecc 2008.06.15. 12:57:03

Lidia

Az a kek zokni tenyleg akkor lenne nagyon bugris, ha igazi zokni lenne, es nem csak fasli. De azert igy is tokeletes nevetteto, ahogy nezeget ki a kis fejebol, oszt kozben meg mozgatja a kis konnektort. :-D

Nekem lenne egy ilyen malacom, az egesz eletet blog formajaban videokkal adnam a koz hirere. Minden nap lehetne talalni valami nagyon bugris teendot, melyet eppen beletesz az eletebe. Mondjuk en meg akkor is mulatsagosnak talalok egy allatot, ha az eppen csak felrenez, vagy pislog egyet. Ennek alapjaul csak egyvalaminek kell szolgalnia, hogy az ember fejeben a kis allat suttyom bugrsikent jelenjen meg, mert innentol kezdve barmit csinal, azonosithatjuk a legkisebb mozdulatat is suttyomsagbol fakado szeleburdisaggal. :-]

hölgyválasz 2008.06.15. 17:35:14

Hát ez valami szerénke-bűbájos egy malac, nota bene! még fejlett-önérzetes is, ezek ritkán párosuló fogalmak:).
De miért kell mindenáron békényszeríteni abba a potsoljába, mikor ő nem akarja?!
Ki tudja, talán a kisdisznók világának felemelésére hivatott jószág ő, egy nagy gondolkozó, ki koraifjúságában rájött : a dagonyázás henyesége soha nem visz egy tappodtat sem előre, max. a mégmélyebb sarakba, ami még mocskossá is tesz.
Ezért aztán akár tanulhatnánk is mi emberek, tőle, de persze nem a csimmadivat terén.
Nem kell minden mentális-érzelmi fejlődést identitászavarnak vélni, mert képzeljük csak el, ha a mai napig is, a fárúl épphogycsak leurgantolva, lándzsával elejtett disznóhúst lehetne kapni a bótba!:D

De a mi kis angol malackánk hagyta magát átverni, s ösztöneinek csábításába úgy béesett, mint Kirké disznajai, szegényke:D

liidiiia 2008.06.15. 20:35:58

gecc, :-) jaja, sztem vannak olyan állatok, amiknek a lét- és fajfenntartáson túl az egész életük szinte csak a bugrisságról szól, szinte erre vannak tervezve. biztos vagyok benne, hogy ez az életük feladata és magasabbrendű értelme, hogy derűt csempésszenek a nyitottszeműek szívébe. én az ilyen állatokkal tisztára így vagyok, a 600milliomodik varj, rigó vagy egy lükke kisállat ugyanúgy újra és újra min mosolygást hoz elő az agytekervényeim mélyéről elinduló impulzus végeredményeként, valamint azt, hogy elkezdem eztet az örömemet megosztani. a h.társ régen aztat mondotta, hogy legalább több türelme lesz a leendő sarjainkhoz, de mára jól megszokta. én a színekkel és a virágokkal is így vagyok, azaz a humoros állatok és a szép színek és virágok állandó fókuszban vannak. ha sétálok, akkor ezekre fel is hívom folyamatosan mások figyelmét is, márcsak azért is, mert én magam megállok. meg szoktam szagolni a parkok rózsáit is, meg gyönyörködök bennük, újra és újra, eccerűen nem tom se megszokni, sem megunni, hanem mindig van ez az ujjongás bennem, hogy jaj de szép ez a rózsa, mondjuk ami a ajtónktól 10 méterre nyílik, tehát már több 1000szer láttam, pláne, hogy itt nem igazán hideg a tél (persze van hogy az, de soxor nem), és sokuk áttelel virágostul időnként. és ugyanez derűvel kapcs az állatoknál. például ma láttam egy rigót, amelyik lopakodva ugrált egy kőkerítés tetején, tititititi-tá-tá szün, körbesanda, titititititit-tá-tá szün... (időnként szinkronizálom is őket), és behúzta a fejét, pedig erre semmi oka nem volt, de emiatt az az érzésem volt, mintha bújkálna, ami persze egy kiemelt objektumon, mint egy kőkerítés, csak igen mérsékelten lehet sikeres. igazából az is van, hogy szeretek így látni, szóvalhogy csak udvaribolond is lenni, és az olyan jó, hogy az ember önnönmaga is csak néz ki a fejéből, hogy jé, nahát ez a világ... :-)
a rüszü amúgy télleg olyan aranyos, ahogy ottand ide-oda tekinget a gazdi ölében a szőrös kis fejével. :-)

Gecc 2008.06.16. 13:07:04

A kutya mekkora mar, hogy nem tudja ateroszakolni a botot a keritesen! :-D
A majmokat annyira nem szeretem, szerintem nem vicces allatok, mert a fejuk nem sugaroz bugrissagot. De azert a vegen a locsolo majmon nevettem egyet.
:-D

liidiiia 2008.06.16. 14:58:48

jaja :-)
én megkülönböztetek lényegi és ad hoc bugrisságot, az utóbbi az csak a viselkedés, a lényegi pedig a teljes kinézet és minden járuléka ennek.
a kutya ráncigája amúgy engem egyrészt a megértést nélkülöző vitákra emlékeztet, másrészt konkrétan magamra is, amikor lehetetlen dolgokat eröltetek. csak az messze nem ilyen humoros számomra.
de milyen elánnal teszi :-D
nekem az is teccik, ahogy az oroszlánt úgy elzavarja a gondozója, mintha egy 20 cm-s cicus lenne, az meg elhussan, pont mint egy 20 cm-s cicus. persze az olán se bugris önmagában. :-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.06.16. 17:50:38

:-))))))))) A poszt minden szavával teljesen azonosulok, szívemből szóltál Gecc testvér!:-))

Namostan ez a malac a csizmában pont olyan, mint egy szemellenzőt viselő sas, vagy egy úszódresszben lévő delfin, vagy akár egy galamb, aminbek a hátára propellert szereltek! LOL

Üdv.

liidiiia 2008.06.17. 14:49:08

gecc, adalék a biológia szakkörhöz, de eztet látni kell!!!, különösen a végét :-DDDD
www.youtube.com/watch?v=1P8Nwl7FAJk&feature=related

Gecc 2008.06.17. 15:44:57

Mekkora mar, hogy atkel a zebran!
Ez egy uberbugris peldanya volt a fajtajanak. :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.06.23. 22:38:30

Geccke, meghívhatlak ebben a hőségben hozzám, egy jéghideg cappuchino italra ?:))))

Gecc 2008.06.23. 22:43:33

Szia Holgyi!

Hidegben melegben egyarant meghivhatol, bar
1. mar tiszteletemet tettem
2. nem szeretem a kapucsinot, helyette lehet-e forro csokit vagy kakaot inni? :-]

liidiiia 2008.06.23. 23:31:39

szia gecc, :-)
ma megpróbáltam neked lefényképezni egy varjúfiókát, aki repülés képességének még-hiányában a 2 lábát támasztva seggen csúszott le a felettünk lévő üvegtetőn, a fészkéhez. a történet hosszabban holnap. :-) a kép nem annyira sikerült, mert túl gyorsan csúszott, és csak mobil volt nálam.

Gecc 2008.06.24. 08:08:44

Szia Lidia!

:-D
Hat ha ott lettem volna, biztos hasoncsuszva rohogok!

Nekem csak a vicces varjak maradtak az autopalya mellett, haza jovet s menet. Meg asszonyeknel a kiscicak, 2 is van, mindketto majdnem teljesen koromfekete. Az egyiknek van egy kis feher mellenye. Nagyon bugrisok. :-D

Jah meg lattam egy teknosbekat, aki eppen at akart kelni az M7-en valahol Siofok es Szekesfehervar kozott. A megallosavot mar abszolvalta, de hatra volt meg a neheze. Tiszta hulye voltam, hogy keson kapcsoltam, meg kellett volna allnom, aztan berakni ottet a bokorba, hatha nem indul el visszafele. Van is egy kis lelkiismeretfurdalasom emiatt...

liidiiia 2008.06.24. 13:30:36

szia :-) , én is szoktam pakolgatni a rossz helyen ténfergő állatkákat :-) . mi fehérvár előtt egy sün számára fékeztünk be, aki átbattyogott előttünk, de a bozótos felé szerencsére (mondjuk még nem az autópályán, és még nem mentünk gyorsan). azért sztem jó, hogy nem álltál meg a teknősért, mert a leállósávban sztem veszélyes eztet csinálni, mert annyi hülye van az utakon.

+ jaja, bugrisabbnál bugrisabb helyekre tudnak leszállni a varjak. ez a példány, amelyik lecsúszkált, belga volt, vallon. vagyishogy 2en voltak kisvarjútesók, és az avtópályakajálda üveg sátortetején, pont a svédasztal feletti részen vacsiztak ők is, és időnként betekingettek, hogy na ott meg mi van lent. :-D . ilyen kis torzomborzak is voltak, mert fútt a szél, de nem rendezgették a tollállományt. és az egyik volt az, amelyik ezzel a csúszástechnikával változtatott szintet a tetőn, ez eccerre majd 1 méter csúszást jelentett, aztán fémkonzol, azon x-lábú sétafika, aztán szintváltás le a köv fémkonzolig. majd belinkelem a képet, ha fent lesz a gépemen, de az csak ilyen tájékoztató jellegű :-) , mert homályos, és nem vehető ki rajta a technikája igazán. :-)

Gecc 2008.06.24. 14:17:16

:-D
Azon gondolkodom, hogy vajon mit mondhatott magaban, amikor megcsuszott az uvegen. No merthogy valoszinuen tudataban volt annak, hogy a haverja esetleg messzebbrol tobb haverja nezte mi tortenik, igy lattak a balgasagat ahogy megcsuszik.
Utana meg biztos porolgatta a tollruhajat, feledve, illetve arnyalni az eset sulyossagat. :-D
Mar alig varom a kepet!

liidiiia 2008.06.24. 14:53:57

:-) szerintem direkt csinálta, így közlekedett :-)
mer még kicsi volt, de már bugris, aztán nem tudott repülni, és így egyszerűbb lehetett a tetőn lejutni :-)
a haverja is kicsi varjúcsek volt még, és ugyanolyan bugris, együtt vacsiztak, meg bámulták azzal a mókás tekintetükkel alattuk az emberek svédasztalát, hogy nahát ezek meg piszkálják csak a kaját, kiszedik meg ilyenek, ahelyett, hogy mind rávetné magát úgy, ahogy ők teszik ezt egy szinttel feljebb, látszott, hogy ha megállnak a saját vacsijukkal, akkor ezen azért elgondolkoznak. mondjuk náluk nem volt tálca sem, ebből sejtheted, hogy a ruhájukra se ügyeltek nagyon, mindenfelé állt a tolluk a szélben. de úgy néztek ki, hogy magukat tartják az etalonnak. :-)

liidiiia 2008.06.24. 20:25:00

megvannak a doku fotók, de most kicsit elmenek, éccaka küldöm őket :-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.06.25. 08:37:47

Geccecském, rég jártam Nálad / bár ne hidd, hogy nem kattintgattam ide, csak láttam, nincs új poszt, Lidivel meg olyan jól elvoltatok itt kettecskén:)/ szóval illik, hogy beköszönjek Hozzád, Te ollyanta kis kedveske vendéglátó vagy, mint bármelyikünk a Csapatból, no és hát vendégnek sem kutya!:)

Bántott tegnapi kudarcod, úgy megsajnáltalak...
Mert télleg először éreztem benned letörtséget, annyira nem jellemző Rád....
Rendben lesz minden, nyugi! És fel a fővel Geccem!

Lengjen át ma mindenféle optimista szellő!:)))
/ gondolj csak a bélbántalmas betegekre, milyen pozitív tud lenni számukra egy igazi, nagy, egészséges szellentés!:D/

Gecc 2008.06.25. 10:19:19

Szia Holgyi!

Noshat... nincs kedvem rajzolni, meg nem jon semmi olyan, amit leirhatnek. Azert jovohetre megprobalom magam osszeszedni, es ha mas nem, hat rajzolok egy ujabb tanulsagos kis allatos tortenetet. :-]

liidiiia 2008.06.25. 11:50:44

gecc, ha van kedved, a fényképeidből is tolhatnál egyet-egyet időnként. persze, csak ha van kedved. :-)

Gecc 2008.06.25. 12:29:50

Francba! Megint elfelejtettem elhozni oket!
Az agyam egy ementali sajthoz hasonlo kepzodmeny. Csak nekem nem ragjak az egerek... :-D

liidiiia 2008.06.25. 12:41:08

értem én, értem, átlátok a szitán, vagy a sajton, mer akkor az lehet a helyzet, hogy nem vagyunk mi itten olvasók igazán fontosak :-)

hát, ha esetleg mégis, akkor marad az írás és-vagy a rajz... :-)

Gecc 2008.06.25. 14:00:19

Lidia

Na hallod, olyan vagyok am, aki trottyant az olvasoire, mi? :-D
Jovoheten befoltozom a keletkezett rest.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.06.25. 18:06:37

Geccem, rajzot, rajzot, rajzot akarok !!!!!!!!:)))
Persze igaza van Lidikének, a képek is jöhetnek, de akkor meg találj hozzá megfelelő rajzot is !:))))
Gyakorolhatsz 2 kegyet, egycsapásra!:D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.06.25. 18:11:30

Amúgy képzeld, régebben, mikor már kacérkodtam a blogolással, írtam egy sztoriról, ami mellé, példádat látva, rajzoltam is egyet, magamat ábrázolva, hmmm... túl szép lett/em/:))))
Ráadásul, épp az ellenkezőjét akartam volna megjeleníteni, tehát randábbnak láttatni magam, mint amilyen valójában vagyok, úgyhogy rájöttem, újat kell rittyenteni, valami olyas karikatúra félét. Csak ahhoz nagyobb tehetség kölletik, mint nekem van. Na majd meglátjuk....

Gecc 2008.06.25. 19:35:51

Holgyi

Nah mostmar ugy erzem kotelessegem lenne neked megrajzolni a honapokkal ezelott beigert Sarkany vs. Unikornis tanulsagos posztot. :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.06.25. 22:45:30

Gecckém, én továbbra sem erőltetem, inkább csak szerényen nyomást gyakorlok:))))

Gecc 2008.06.25. 22:55:12

Holgyi

Igerem, ha minden jol megy, megrajzolom. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.06.25. 23:27:45

És ha nem megy jól, akkor meg majd elmutogatod!:DDD

liidiiia 2008.06.26. 12:13:49

Sziasztok!

Nem Liidiiia vagyok, ő üzeni, hogy nem jól működik az internete és mailt sem tud küldeni. Nem tudja mikorra javul meg.

Gecc 2008.06.26. 13:04:30

Szia Nem Lidia! :-]

Koszonjuk az infot. Remelem mielobb rendbejon a "halozati" problema. :-]

liidiiia 2008.06.26. 21:47:41

szia :-)
nem-lidiának :-) átadom az üzit :-) , aki is megjavította szerencsésen itten. (vajon ki lehetett? :-D ) a telefon romlott el, és megijedtem, mert volt eccer, hogy 3 napig nem vala jó, de most csak kicsit rendetlenkedett.

Gecc 2008.06.27. 00:23:21

Akkor megnyugvasra talalt a szivem... :-]
Mar aszittem nem leszel nehany napig, mert nagyobb a problema.

Ejjde keso lett, asszem lefekszem. Joccakat!

liidiiia 2008.06.27. 17:56:28

:-) , iderepült beköszönni 1 varj :-)
.
.......

liidiiia 2008.06.27. 17:59:13

óóóó, eztet az ábrát is széjjelszedte, pedig egy igazi varjat rajzoltam, :-( , és eztet már azzal a technikával, amit lapinál 2.jára, ami ott működött.
persze az is lehet, hogy ezek még rajzolva is bugrisok, és pont kibattyogott a képből...
süti beállítások módosítása