Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Varnyu invazio

2008.05.19. 11:00 Gecc

Ugy 1 hete lehet, hogy meglehetosen nagy madaras veszekedes ful-, neha szemtanuja lehet az ember, ha a jatszoteren skubizza a ter-ido osszefuggeseit. En a jatszoterre ugyan nem megyek, de az erkelyajtonk arrafele nyilik. Tudni kell, hogy egy rakas magas platanfa van a konryekunkon, melyre igen nagy szammal szeretnek a varjak feszket rakni. Nem messze pl a ruhagyarnal, melynek terulete sik/kopar/kihalt, barmely szo tokeletesen irja le az ott tortent mozgast (a madarak kivetelevel persze, de azok csak akkor szallnak ala, ha dio kerul a latomezobe), mondhatni csernobili kilatasokkal bir maga a terulet... mondjuk nekem pont ettol tetszik, imadjak a varjak. Erdekesseg keppen az ut masik oldalan, ahol ugyancsak sorban allnak a platanfak, oda nem feszkelnek. Valojaban nem is ertem oket, mi alapjan valogatnak maguknak teruletet. Mi az a terulet, ha varju szemmel nezzuk? Ott van a ruhagyari, ahol a fak eloszlasa nem igazan mondhato szabalyosnak, de sok van beloluk. Aztan az ut msaik felen, ahol az elrendezes szabalyos, ott is ugy 5-6 meterenkent vannak a fak, de oda nem mennek feszket rakni. A varjakat ismerve persze ezen nem csodalkozom, szarnyas tarsaik kozott a legsuttyomabb madarak, igy aztan szeleburdik es allandoan bohokasan komplett idiotak (bugris mind egy szalig! :-D ).

 

Persze telen az ember megszokta mar, hogy eljarkalnak a jatszoter folott repkedve, neha leszallnak, ha egy finomabb falat utheti a csoruket. De hat mostand nyar kezd kibontakozoban lenni, igy aztan nem ertem, mit keresnek a jatszoteren. Persze nem gond, a varjakat barmikor elnezegetem en egy napig is. De ezek a bohokas viselkedesuk mellett kora reggel elkezdik a veszekedest. Feszket azonban nem latok… erdekes, erdekes. Az egyik pl szombat delutan csak uldogelt az agon, mikozben a masik szalldogalt, varnyu modjara karogott lefele az agon ulo tarsanak, amelyik ide-oda esdekelve nehany perc alatt eljutott a torzsre,  majd onnan folytatta a bohockodast. Neha visszaszolt azert. Ahogy kivettem a szavaibol, nem voltak valami joban egymassal.

Tegnap delutan csond volt...

--------


- Na mi van, mi van? Beszartatok? Na varjatok csak! Ratok uszitom a rendorseget! 
  

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr68476507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2008.05.19. 17:23:54

1.!!!!!:D

gecc brother, bocs de én a varjút nem szeretem. héjjában van a vitamin. jujjjj... bocs.

Gecc 2008.05.19. 18:14:45

Lapi

Monnyad melyik a kedvenc allatod, aszt irok arrol is, ha esetleg elozonlenek bennunket. :-D
Lidiaval viszont rokon lelkek vagyunk varnyu szeretetben! :-]

liidiiia 2008.05.19. 19:19:07

:-))))))) , olyan jó vala olvasni :-)))))))
holnap hosszabban, még kicsit ramatyul vagyok itten

Gecc 2008.05.19. 19:20:16

Lidia

Csak pihi, agyiko, mez, narancs, es Isteni gondviseles. :-]

liidiiia 2008.05.19. 19:26:52

:-) , okkké :-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.19. 20:23:37

Gecckém, ha Te Lidivel, úgy én Lapival vagyok kénytelen rokonylélek lenni, varnyú ügyben legalábbis mindenképp !:)


LIDIKÉM !
Varnyú ide, vagy oda, / :) /szeretettel kívánok
JOBBULÁST !!!!!
Vigyázz már magadra, nehogy lerobbanj itt nekünk... !:) De komolyan !

Gecc 2008.05.19. 20:40:28

Holgyi

Mar majd egy hete nem lattalak. Remelem nem a sertodes tenye all fenn a mult heti tokeletlen/toketlen mondatbeli kifejezestecnikam maitt. :-]
(Csunya Gecc, hádézsé)
Most eppen vizes lesz a tolluk... esik az eso. :-D
Miert nem szereted a varjakat? Ugye... :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.19. 21:29:45

Drága Geccem, dehogy !
Csak nem volt időm ideülni, már csüt. este óta talán. Elutaztam egy ...
De odaát a macskekosba megírtam.
Olvastad ?
Na menek, oszt megnézem, válaszoltál-e, merha nem, akkó nem olvastad !:D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.19. 21:31:25

Látom, nem !
Irány az előző poszt Gecc !
Tiszteee-legj !
Pihenj!
:D

Gecc 2008.05.19. 21:36:58

Holgyi!

Mar ottand is van... Nem lehet am csak ugy ukmukkfukk valaszt adni. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.19. 22:17:24

Pá, pá, Cirminél búcsúztam el, csak hogy tudd !:)

liidiiia 2008.05.20. 18:19:42

szia gecc, olyan tök jó volt olvasni, ezek a varnyak :-))))))))))))
képzeld, én meg a balcsiparton láttam szombaton egyet fürdőzni (tényleg nem sütött a nap, meg oltári szél volt, de mi a keleti parton voltunk). szóval így ki-kicsaptak a hullámok, lett egy nagy tócsa, és oda ment egy, és vagy 10 percig fürdőzött: tollankénti nagymosás volt, meg pont olyan „hú most pancsolunk” vízbenugrálás, amilyet mondjuk kutyák is csinálnak. Nagyon jófej volt. amikor a hullám lecsapta, akkor arrébbugrált olyan viccesen, aztán vissza a tócsába, ahol is alulról lett tökolyan vizes, mint arrébugrálás alatt amikor felülről érkezett rá zuhany.
A h.társ meg egy igazi suttyom példányt látott, ez külföldi ráadásul. Szal van egy zászlórúd munkaszobája előtt, az ő emeletének magasságában van a teteje, és ezen a tetején egy nagyobbacska ökölnyi fémgolyó van esztétikai díszül, na és erre szált rá egy példány. Ám a fémgolyó akkora, hogy nem tudott ugye rendesen megállni rajta, ezért csúszott szét terpeszbe a lába, ekkor ugrott egyett: lábzárás, majd megint egyre nagyobb terpeszbe csúszás, ugrás, lábzárás. Aztán ez ment egy ideig :-DDD . H.társ mondta, hogy szerinte verseny megy köztük, hogy ki tud a legütődöttebb helyekre felszállni, mindenesetre nála most ez a listavezető.
Erről a fészkelésről és veszekedésről az jutott eszembe, hogy talán azért is szerethetem még őket, a suttyomságon túl :-))) , mert egyszerre közösségiek és individuumok, és ezt valahogy az én szememben olyan jól csinálják. :-)))

+Remélem, hogy ezek az amik azért nem taliztak veled, mert amilyen pragmatikusak tudnak lenni, már úgy döntöttek, hogy igen, aztán, akkor meg minek ezzel tőteni az időt, ugye... nadeszóval jókívánságom arra a szcenárióra, ami neked a legjobb!!!!!!!!!!!!!

liidiiia 2008.05.20. 18:21:25

szia hölgyi! :-)))))))))) köszönöm szépen, mára győztem, mindenhol kimúlt vírusok köröttem, de a győztesek (el)fáradt mosolya azér rajtam. Jó hogy, megint vagy! egy nagy biztonságérzetet adol énnekem, ami olyan jóleső valami. amilyen alkímista tudsz lenni, nem is tudom, hogy pontosan hogy kevered-kavarod ki!!! :-))))))))))))
„a kép önmagában nem létezik, hanem csak a látó szemében kel életre”, na eztet nem is tudom ki mondta, de ez jut eszembe rólad valamiért, az alkímián túl!!!!

Gecc 2008.05.20. 20:42:49

Lidia

Eppen a konyhat suroltam a nagy kukta akcio utan, amikor megint elkezdtek rikacsolni a jatszoteren. Sajnos nem volt idom megfigyelni oket, de megint harman lehettek, mint a multokor. Igy aztan arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy ugyanazok jarkalnak ide, bizonyara haverok. :-]
Es most hogy igy jobban belegondolok, szerintem rajtam rohogtek a kukta froccsenes okan, azon felul hogy egymassal is szovaltasba keveredtek. Ez biztos, mert erezni lehetett a feszultseget a levegoben! :-D
A varnyunal suttyomabb madar nincsen, az biztos. Ha eszembe jut csak egy is, azonnal megjon a jokedvem. :-D

liidiiia 2008.05.20. 21:22:38

:-)))) , jaja, rám is így hatnak :-)

liidiiia 2008.05.20. 21:36:33

talán még a sirály versenyző velük egy kategóriában, csakhát sirályokból tengermentes szárazföldön kevesebb van, :-)

Gecc 2008.05.20. 22:56:47

De csak akkor, ha chips-et lop. :-D

liidiiia 2008.05.20. 23:01:31

jaja :-DDD,
hát a varjak viszik a pálmát, ez tény :-)
de múltkor (sikertelenül) próbáltam fotózni egy ivó sirálypéldányt is, na az sem volt semmi, ott szurkoltam, hogy fejjel bele ne essen a medencébe 2 korty között :-D

Gecc 2008.05.20. 23:36:56

Van egy kepem meg Angliabol, hogy siralyok egymas mellett allnak a tengerparti epulet korlatjan.
Igazabol a siralyban is az a jo, hogy ugy csinal, mintha nem erdekelne semmi, oszt kozben meg hesszel, hogy hol tudna bajt keverni. :-D

liidiiia 2008.05.20. 23:56:37

:-))))
majd ha lesz kedved, a sirályos fotót (is :-) ) megnézném szívesen, meg lehet a sirályokat hölgyi meg lapi is szereti :-)
persze a varnyak az igaziak attól még :-DDD

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.21. 12:39:50

Húúúúúúú, a varjú nehéz eset, nekem olyan a madaraknál, mint az embereknél a sírásó. Azéééé nem lennék egy varjúcsaj férje, no de egy sírásó munkája se akarok még lenni, viszont a kettő összeér, mert egy temető varjúval eléggé lidérces, pláne, ha mp3-ban is nyomják.

Úgy látom Lapival meg van a következő közös nevező:
"bocs de én a varjút nem szeretem"
legközelebb ebből kiindulva beszéljük meg a gyurbán vs. orcsány

Üdv.

Gecc 2008.05.21. 12:59:49

Csa Malac!

Esetnek tenyleg nagyon nehez... pont mert soha nemlehet tudni, hogy mit bugrsikodik bele a vilagba bele. Azt hinne az ember, hogy ott marad az agon, aszt kozben meg atszokdecsel a torzsre. Kozben meg suttyomul karog es nez fol, s ala. Ki erti? :-D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.21. 13:32:05

Gecc tesó,

majd később magamnál is válaszolok, mert jókat írtál be a blogger klubba, de most az lenne a kérdésem, h
1. Mit zabál ez a gyászhuszár
2. Hogy él nemi életet? (Effektíve, mit-hová dug?)
3. Próbáltál-e diszperzittel leönteni egyet, h mit szól hozzá a többi, van-e varjúéknál kirekesztés, vagy liberálisok?

Üdv.

Gecc 2008.05.21. 13:45:07

Hella Malac!

Azon felul, hogy a 3. kerdesen majd beszartam a rohogestol, az elso kettore valszen egyetertesben leszunk Lidiaval, miszerint:
1. Termeszetesen a legsuttyomabb varnyu diot eszik. A kevesbe bugris peldanyok is esznek (bogarat meg kukacot stb), de nekik nem jut dio. Azt azonban latni es tudni kell, hogy minden varnyunak jut dio, meg is eszik, tehat trivialis, hogy minden varnyu suttyom.
2. Bar "szerelmi eletet elo" varnyut meg nem lattam, de elkepzeleseim vannak a dologrol. Ha meglatja elete szerelmet, annak dioval udvarol. A dioval udvarlasnak megfelelo hagyomanyai vannak, nem lehet azt csak ugy ukmukkfukk. Tehat a fiu varnyu felszall a magasba, ahol sokat karog. Na most persze megkerdezheted, hogy hogyan karog, ha a csoreben van a dio, de erre nem valaszolhatok, mert akkor oda a mese a sajtrol. A dioval leszall egy magas fara, ahonnan jo ralatas kinalkozik, marmint nem neki, hanem a holgy varnyunak, hogy lassa jovendobeli urat. A fiu varnyu kozben bugris-mod lepked es karog, majd leejti a diot, az szetroppan a foldon, es egy igen nagy karogassal invitalja a lany varnyut egy kozos dio ebedre (ez napszaktol fugg, lehet vacsora vagy reggeli is, de a varjak leginkabb delben szeretnek udvarolni). Ez utan sor kerul a szexelesre is, de a varju fiu tokeletes fekete anyaggal boritja be nemiszervet, es ammeg minden fenyt elnyel ugyebar, igy aztan nem lathato semmi. Szemmel lathatoan legalabbis nem.
3. Diszperzites feher varnyu ammeg ritka, mint holloban...

Udv,
Gecc

liidiiia 2008.05.21. 17:27:35

:-DDD haha, naés: igen igen: teljesen egyetértek :-)))) , igen pontos és érzékletes leírás mindez malac ütős kérdéseire!!!! :-))))

(+képzeld lapi blogján nem tudok épp kommentelni, megnéztem, és a tóta w-n sem, nem ad kommentboxot..., no mindegy is most egyelőre, mert most nem is tudok gép előtt lenni egy ideig, meg lehet ma korai szunya lesz, mert már most is csak a suttyom varjakra gondolással sikerült az életerő morzsáit összeszedegetnem éppen, azután meg hátha megoldódik, csak fura, hogy ilyet csinál)

Gecc 2008.05.21. 17:54:05

Szia Lidia

En megprobalnam a helyedben ujrainditani a bongeszot.
Nem allitottal el valamit?

liidiiia 2008.05.21. 18:12:22

szia, nahát én is tiszta bugris vagyok, hogy ezt az újraindítást mindig elfeledem, ki is fogom írni a gépemre, mert tényleg működött!!! köszi :-)
na most megyek is és ellenőrzöm a kinti fekete és szürke példányokat, mer épp kijöttem, szóvalhogy csekkolom, hogy miket is cselekszenek errefelé. :-)

lapi 2.1 2008.05.21. 21:23:49

sziasztok! :D most ezt nagyon benéztétek. :D vagy annyira szar vicc volt, illetve poén.

pedig az első hsz volt és annyira bírtam magam...

na jó. példa: "szereted a kiskutyákat?"
"csak kicsontozva és parázson sütve."

mintha étel lenne a varjú és én a héjját szeretem. mert abban van a vitamin. na jó, nagyanyám mondta mindig, ha nem akartam megenni az alma héjját, hanem hámoztam. ez nem megy, de én már röhögök magamon és ez ius valami.

Gecc 2008.05.21. 21:28:58

Lapi

Sajnalom, a heten mar egyszer elsutottem mashol, de megint eszembe jutott... :-D
Anyuka a debil kisfiunak.
- Kisfiam, menj le a boltba, hozzál hurkát! De ne véreset!
- Denevéreset?

hölgyválasz 2008.05.22. 07:37:12

liidiiia 2008.05.20. 18:21:25

Nahát Lidikém !:)))
Épp hasonlóról írtam Neked odaát Lapinál tegnap reggel, itt nem is látva, milyen kedves szavakkal illetsz ! No, csak menj, és olvasd el, én sem maradok adósod !:)))
*
Gecc, ez a "denevéres"... !:DDDD
Szép napot Mkinek !

liidiiia 2008.05.22. 18:44:16

szia hölgyi!!!! :-)))))))
hát, egymástól függetlenül hasonlókat írtunk 1másról :-)))
nagyon kedves vagy, hogy, szóvalhogy, érted, nagyon jólesett :-))))))))
annyit tennék hozzá, hogy én mintha visszatükrözném időnként az embereket valahogy, ezért aztán a személyemet érintő minden kedves szó egyben másokra is vonatkozik, naéshogy az írójára mennyire igaz ez a rávonatkozás, azt ez a koincidencia is jól mutatja :-)))))))


denevéres humor: jaja, haha :-DDDD


lapi,
a héján áturás az a szivil diszobídienszem jele volt :-DDD , kérem, ha szeretünk valakit-valamit, akkor az hogy konkrétan meg is akarjuk enni ott rögvest: az ritkán jut eszünkbe!!! Ezért az én saját kisbirkám végelgyengülésben halt meg anno, persze már nagy korában. én amúgy sokáig vega is voltam, de ma már nem, viszont azért leginkább halat (amik még hidegvérűek) és csirkét-pulykát (amik felé egyáltalán nincsen szívbéli vonzódásom!!!) eszek. disznót, vadat soha, marhák esetén pedig lelkiismeretfurdalásom van, ha nagyritkán mégis (szeretem én is a mekit :-) ). és a legfontosabb: varjat meg még véletlenül se!!! táplálkozási nézeteimet amúgy csak a varjak esetében terjesztem tűzzel-vassal, nade ott igen!!!:-DDD

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.23. 09:26:34

Helló Gecckém,

még csak most tudtam elolvasni a varnyús válaszokat, és hát halál jól összeszedted, hatalmas smile:-)))))))))))), gratula!

Lapikám, az igazság az, h nem a héjában van a vitamin, hanem közvetlen a héja alatt, merugye a napfényhatás ott érlel legtöbb vitamint. Ezt én is csak nemrég tudom, bár haszontalan, mert ki a franc tudja úgy lehúzni a héját, h ne jöjjön le vele a héja alatti közvetlen rész is. Mellesleg a héja és a varjú barátok?:))

Üdv.

liidiiia 2008.05.23. 11:31:46

hölgyi,
ez még lemaradt:
isten látja lelkem, én tényleg nem akarok saját blogot, de téged nagyon bíztatlak, ha te szeretnél!!! Csak akkor, de akkor nagyon!!!
A helyzet az velem, hogy ha épp tudok festeni, nekem az elég, meg évekig csináltam kulturális beszélgetős esteket a lakásomon, ami nagyon jó volt, de elég volt a szervezésből egy idő után, és most nekem tök jó másokhoz “csak” vendégségbe járni ilyesmiben, akár úgy is, sőt leginkább most úgy, hogy blogilag. Viszont poén a saját terület is, ha ahhoz van kedv. szóval hajrá!

annyi talán, hogy néha megijedek, hogy nehogy túldomináljam valaki más blogját, merthogy olyan jól érzem itten is magam, aztán ez nehogy azt hozza, hogy nem jót teszek ezzel, azaz rosszat. (Szóval kéretik szólni, mindenkinek, blogtulajoknak leginkább, léccives, ha, izé, szóval esetleg túl sok vagyok, sokat károgok, ilyenek, télleg.)

hölgyválasz 2008.05.23. 18:56:14

Kedves Malacka és Gecc, problematikátok kapcsán, ez jutott eszembe :

A varjúszerelem tündöklése és bukása

Varjú ifjú, ünneplő, fekete frakkban,
a fa alatt udvarlón, diót kínál,
Menyasszony látványába belezakkan,
bár most vett szotyit a kínainál!

Frigyük ez étekkel szentesítve,
jöhet már nász az ugaron,
Héja-hujázóktól végre mentesítve,
lombos fészkük, az udvaron.

Idő telik, lassan ideje a napnak,
óh kár-os e néma csend,
Áldott állapotban senki nem maradhat,
Varjúasszony ezért így eseng :

- Az úgy volt, hogy udvarolt a héja, hajam borbélya, ki elvitt egy bordélyba, s ott megint nyílt ollója, mert jött a világ legmenőbb hollója, s én balga, tollát-tollamhoz engedtem, sőt, őt még ODA is egyengettem…
Hát így lett, hogy ez a kis fióka – kit inkább dugnék egy fiókba – fehér lett, mint a hó, s ritka, mint apja, az az albínó !
-Kár-kár-kárva…… ! Rögvest revansra repülök ! - szól a kispapa, ostorozva nejét,

Hát így vájta ki először varjú, egy holló szemét!

Gecc 2008.05.23. 19:41:39

Szia Holgyi!

Szo sincs varju/hollo csatarol. Az ittend nem a feketesereg! :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.23. 19:51:46

Nabasszus, aszittem nem leszel, vagy lusta idejönni, lapihoz is belöktem !:)

Gecc 2008.05.23. 20:01:27

Holgyi

Most mondjam azt, hogy az ordog soha nem alszik? :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.05.23. 21:04:10

Oké, oké, nem akarok én viszályt, de az erkőcstelen varnyak ellen fel kell lépni !:D

hacsaturján 2008.05.24. 13:34:08

ha itten lehet denevéres akciót elkövetni, akkor mán mondom is:

három denevér üldögél estefelé egy faágon. ülnek, üldögélnek, egyszer csak az egyik szárnyra kap, oszt elhussan. tíz perc múlva visszatér, leül a többiek mellé, a pofája csupa vér, alig tud mozogni.
-na, mi van? - kérdik a társak.
-látjátok ott balra azt a nagy fűcsomót?
-láttyuk.
-hát én elrepültem oda, találtam egy fácánfészket, teli fiókával, bezabáltam az összeset, megvolt a mai vacsorám.
ülnek, üldögélnek, aztán a középső is fogja magát és elrepül. nem tellik le negyed óra, már jön is vissza, ugyanolyan véresen, mint a másik, nagyot szusszanva landol.
-és? - kérdi a másik kettő.
-látjátok ott, balra azt a rekettyést?
-látjuk.
-én szépen odaszálltam, találtam benne egy varjúfészket, persze tele fiókával, mind megettem őket és jól kisámfáztam a fodrost.
ülnek tovább, fölrebben a harmadik denevér is, és alighogy elröpült, már jön is vissza véres pofával, kissé szédelegve rogy le a társai mellé.
-no, hogy volt? - kérdezik a haverok.
-látjátok ott középen azt a nagy tölgyfát?
-látjuk.
-na, én nem láttam.

Gecc 2008.05.24. 13:48:09

Hacsa

:-D
- Repülj egy kört és gyere vissza! De ne véres szájjal!
- Denevéressel?

Azokat a varjacskakat at kell irni. Tul bugrisok ahhoz, hogy legyilkoljuk oket. :-]

lapi 2.1 2008.05.24. 14:08:30

b+ hacsa!!!! :DDDDDD

hacsaturján 2008.05.24. 14:57:46

mi van, vazze? néha én is politizálhatok, vagy nem??!!

liidiiia 2008.05.24. 17:20:02

:-DDD
+jaja, lehetne varjak helyett mondjuk dögkeselyűfészek. vagy az túl büdös? hmmm?

Gecc 2008.05.25. 12:11:26

A dogkeselyufeszek tuti budos, mert huscafatok es maradvanyok, illetve veres foltok talalhatoak benne.
En ha dogkeselyufioka lenne, tuti elmenekulnek... jo messzire, es beallnek a kiskacsak koze. Hattyu monnyuk nem lennek, de ki nem szarja le, ha ugyis en leszek a nagyobb. :-D
Emmeg ittend eszembejutott...
www.youtube.com/watch?v=tEAXzUdzioU&feature=related

liidiiia 2008.05.25. 14:27:14

óóó, ez nagyon aranyos!!! :-))))
van egy suttyom sólymos történetem, ami hasonlít ehhez a rajzfilmhez, majd elmesélem. :-)
lehet, hogy most kis szunyaszünetet előtte közbeiktatok, mert ezek a futók, hiába voltak tök szépek, csak nagyon korán felvertek, aztán itt kókadozok. :-)

Gecc 2008.05.25. 14:44:35

Solyom es suttyom is? Nah ez kivancsiva tett. Nalam ez a ket dolog kizarja egymast. :-D

liidiiia 2008.05.25. 17:42:31

kissólyom, és tényleg suttyom!!!
de addig is, a nap kergevideója :-D
www.stupidvideos.com/video/animals/Trance_Kittens/#145521

liidiiia 2008.05.25. 18:12:24

Naszóval, az volt, hogy 5en kirándultunk a bükkben, és az egyik srác ornitológus és madárvédő volt, ami azért volt érdekes, mert baktattunk vele, off the beaten paths, és eccer csak megszólal, hogy 5 percen belül itt lesz 2 vadőr, mert átmentünk egy cérnajelzőrendszeren: 2 fa közé cérnára kötél feszítve, azon kő, aki azon az úton áthalad eltépi a cérnát, kő meg beleesik egy bádogdobozba, aminek felismerte a hangját. Vissza is mentünk cérnát megkeresni, és meglett. Jön is a 2 vadőr nemsokára, hogy na forduljunk vissza, mire a srác rögtön kérdi, hogy milyen fészket őriztek, csak nem a sólymokat? Na erre jól kikérdezték, de aztán megbízhatónak találták, és odakönyörgött bennünket is megnézni őket. Namármost a sólymok egy magas kies sziklafalra fészkelnek, és a mama-papa látástól mikulásig kaját hord, ám a 3-4-5 kissólyom felnő, és nem tudnak elég kukac és egyéb „szenyóval” szolgálni, így aztán, a kissolymok ilyenkor, amikor a full size már megvan: olyan 2-3 hét alatt az éhhalál széléig kiéheznek. De nem tuggyák ők aztat, hogy tudnak repülni, hogy idő előtt ne vagánykodjanak, így aztán azon a ponton, amikor az éhhalál láccik beállni nekik, kétségbeesésükben leugranak a sziklafalról, hogy hátha az megy nekik is, és ekkor autómatikusan nyílik ki a szárnyuk, és van pár körük, hogy megtanulják használni, aztán irány kajáért, aztán haza. Lényeg az, hogy egymás után ugrándoznak ilyenkor, amikor a fészekből első kirepülés elérkezik, de van hogy 2 példány ugrása között pár óra, akár pár nap is eltelhet. és amikor mi odamentünk, akkor éppen a vadőrök egyik kedvence, egy borzas példány volt soron, ami úgy nézett ki (katonai távcsővel :-) ), hogy odasétált a fészek pereméhez, lenézett a sziklafalról, elborzadt, hátranézett a mamáékra, majd újra lenézett, majd mégjobban elborzadt a mélységtől, majd még pár ilyen kör után visszadűlöngélt belülre, majd ez előlről. A gond az az volt, és emiatt folyamatos szurkolásban részesítették, hogy ez a torzomborz többször megpróbált háttal odaállni és úgy leugrani, nade úgy nem műxik az ösztönös szárnycsapódás, vagy legalábbis erre még a sólyomtörténelemben nem volt eladdig ismert példa, hogy háttal ugorjon egy. Mi is gondolati úton segítettük megfordulni, míg végre eccer hopp, ugrott!!! Szárny kicsapódik, és akkor tekergette a nyakát, hogy most meg mi van. vadőrök mondják, hogy ilyen filozófikus példányt még nem láttak, és mostmeg szurkolás gyorsan azért, hogy elölre is nézzen, neki ne menjen már valaminek. Navégre eccercsak odaérkezik egy fához, és totál meglepiben több kevesebb sikerrel landol. Na erre, a fa lakói, egy verébcsapat, elüldözték! torzomborz kissólyom gyorsan nyúlcipőt talpára, és érdekes kanyarokkal, de visszajutott fészekbe. Mi 5en és a 2 vadőr egy emberként nyugodtunk meg :-) , már csak az kellett, hogy emlékezzen hogy ez nem a háttalugráspróbálkozásból volt, és meg is tanult biztosan repülni. Iszonyú aranyos volt végig annyira csodálkozni. :-)

És suttyom kissassal is találkoztam már, de csak akkor terhellek vele :-) , (meg máskor persze) ha ez a sólyom megkaphatja a suttyom jelzőt tőled is. :-)

Gecc 2008.05.25. 19:03:08

:-]
Tenyleg nagyon vicces lehetett, ahogy parazik leugrani, oszt pont ugy nezeget hatra, mint az altalam belinkelt keselyu gyerek. :-D

Mondjuk erre inkabb a bugris jelzot hasznalnam, mert elkepzelve egy solyom kis fejecskejet a csorocskejevel, nem jon at a suttyom kep. Suttyomok inkabb az ilyen nagyon muris feju allatok lehetnek, legalabbis nalunk itt csaladban. Bar ha a kis solyom tollai ossze vissza alltk es ettol nagyon szerencsetlen feje volt, akkor kaphat suttyom jelzot is. :-D

Mi volt a kis sassal? :-]

liidiiia 2008.05.26. 11:39:43

az a kis ijedt tekintete tette suttyommá, meg jaja, hogy olyan kis torzomborz volt.
azt is mondhatjuk élete ebben a szakaszában biztos suttyom volt, de lehet, hogy ezt a címet esetleg nem tudja megvédeni hosszútávon. :-)
akkor tolom majd a sast is. :-)
te tervezel új posztot? :-)

Gecc 2008.05.26. 11:47:08

Szia Lidia!

Eppen most vegeztem az uj tanuslagos rajzommal. Legyen meglepetes a ket allatka, de az otleteim kozul az egyszerubbet valasztottam. Pedig hajj... volt vagy 4 otletem is. Remelem tetszeni fog azertmindenkinek.
Olyan delutan 5 korul kerul majd beposztolasra, mert be kell szkennelnem, ammeg csak az irodaban van, ahova delutan megyek be, mert jo dolgom van. :-]

liidiiia 2008.05.26. 15:29:15

akkor már visszaszámlálás van, kíváncsi vagyok :-)
süti beállítások módosítása