Aszt akkor aszt úgy nem lehet!

Aszt akkor azt úgy nem lehet, hogy ne nézd megfele!

Aszt akkor aszt úgy nem lehet, hogy utolsó kommentek!

Korhazi bogarka

2008.04.15. 09:26 Gecc

A minap orvosnal voltam, es figyelmes lettem egy bogarra, ami eppen arra sertepertelt. Gondoltam odabbrugdosom, ugyelve testi epsegere. Miutan odabbloditottam jobbrafele, ugyanarra kezdett el sietni. Megint odebb billentettem, de ahanyszor elrugdostam, csak-csak felem jott. Nemtom a fejeben a GPS volt igy beallitva vagy mas osztonozte arra, hogy ezt az egy iranyt valassza, de meglehetosen erdekes volt. Figyelve a bogarat meg hosszan, tolem mar balra-elore ugy 1 meterre lehetett, amikor is egy "ember" ugyancsak odebbrugta, de amikor latta, hogy a bogar felkel felrugott allapotabol, odahuppant es eltaposta. Igy lett vege a bogar eletenek. En ennyire bogarat meg nem sajnaltam...
Az eltaposas tenye jogosnak nem mondhato. Hogy valojaban hogy kellett volna tortennie?
IGY KELLETT VOLNA TORTENNIE! ->







































































Sajnos kenytelen vagyok egy mar emlitett idezetet ujra elovenni!
--------

- Adam, Te vagy az?
- Igen.
- Akkor dogolj meg!
  

47 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gecc.blog.hu/api/trackback/id/tr80426200

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webpage 2017.11.30. 05:57:32

XML: a szabványalkotás szabadsága - Web Koncept

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.04.15. 11:20:27

szia gecc :-) , a bogár visszavág :-DDDDDDD
milyen színű bogár volt amúgy?

Gecc 2008.04.15. 12:47:27

Szia Lidia

Fekete volt, es kicsi... de furge. :-]

liidiiia 2008.04.15. 18:09:40

érdekes, hogy a bogarakban van valami aranyos (általában, nem mindegyikben), édesanyanyelvünk is mond ilyeneket, hogy bogárkám, kicsi bogaram..., és ez abszolút pozitív,
olyat, mondjuk, hogy kicsi varjúm, meg már nem :-D , dehát azok nem is bogarak (viszont szerintem a varjak is tök aranyosak, olyan viccesen tudnak sétálni), na elrakom a biológiakönyvem :-)

Gecc 2008.04.15. 20:42:26

Lidia

Nekem szokta mindani a "bogaram" hogy kisvarju vagyok. :-]
En bagyon birom a varjakat, no nem ezert, de amugy nagyon IQ gep madarak. Papa meselt roluk egy tortenetet, hogy kiskoraban el akartak kapni egy varnyut, egy kosarat kitamasztottak egy bottal, a kosar ala pedig diot raktak. Hat a varnyu siman kipiszkalta a diot a kosar alol valami segedeszkozzel. :-D
Nagyon agyafurtak... a bugdacsolasuk meg egyenesen szivderito! :-D

liidiiia 2008.04.16. 02:25:44

ez aranyos :-)))) , jaja télleg szívderítőek, meg az is, ahogy ad hoc csak felülnek valahova, és onnan le-lekiabálnak :-) , meg szerintem is tök okosak, szal én is nagyon bírom a varjúkat, a szürkéket is, és a feketéket is, egyrészt tiszta elegánsak :-) , meg az a helyzet, hogy én szoktam köszönni is nekik, és iszonyú büszke tudok lenni, ha egyik másik nem fél tőlem... :-) , tennap volt egy, ami az itteni dús fűben (a sok eső ugye :-) ) ment ezzel a viccesen, bohókásan gondterhelt járásával, és hihetetlen aranyos volt, ahogy csak félig láccott a fűben :-D

lapi 2.1 2008.04.16. 07:21:35

gecc et! nem lett volna elég, ha leharapja a faszi lábát? :D

Gecc 2008.04.16. 11:45:35

Lidia

A varjak nalunk a suttyom allatok csaladjaba tartzonak. Azon allatok, akik ebbe a csaladba tartoznak, azok viccesek, hobortosak... szal suttyomok! :-D
A legtobb nagyon keverek kutya is ide tartozik, mert akkora jol nez ki a feje, hogy suttyom. :-D A roka, a mokus, a vidra, a prerifarkas es meg sorolhatnam estig milyen allatok tartoznak ide. ELJENEK A SUTTYOM ALLATOK! :-D

Gecc 2008.04.16. 11:46:18

Lapi

Ne lett volna eleg, mert a bosszu nem teljesedik ki. Masreszt ha nalam egy allat elkezd falatozni, akkor egeszben megy le a preda. :-D

simonmondja.... 2008.04.16. 15:53:16

Ez egy dafkebogárka volt.
Nem látta be, miért kellene feladnia a céljait.
Ki is tartott mellettük, amíg élt.

Egy nagy jellem sorsát tisztelhetjük a történetben.

A könyörtelen és érzéketlen "ember" , persze lehetnél te is, aki mindenféle ösztönökről meg GPS-ről beszélve kisebbíti a hős tragédiáját.

Gecc 2008.04.16. 17:16:40

Simon

A GPS-ben igazad van... de az oszton miert kisebbiti a hos tragediajat?

liidiiia 2008.04.16. 19:44:00

gecc,
yes yes, éljenek a suttyom állatkák!!! :-))))
nekem ilyen kutyusom volt a nagyszülőknél, extra keverék :-) , nagyon aranyos vala, feles méret, rövidszőrű sárga eb, és és nagyon, hm, nem szép, szóval igazi helyes kis suttyom :-) , a lehető legrosszabb fizikai kombinációkat örökölte sok különböző felmenőjétől, akik között vizsla, tacskó, farkaskutya tutkóra volt, na viszont a kutya-IQ-ja a csillagos egekben volt :-) , + igen ravasz volt, de jóindulatú nagyon, meg lehetett vele jókat játszani, nagyon tudott ebben partner lenni, azt csinálta, hogy a nap egy részét velünk töltötte, és akkor benne volt az ökörségeinkben, így például lehetett vele keringőzni, ha főzést játszottunk, ott ült mellettünk (ő volt a vendég :-) ) , meg ha megtöltöttük a lavrokat kerti fürdés céljából, akkor neki is volt egy saját lavórja, és őt is beleraktuk, amit a bölcsebb nyugalmával tűrt, és ilyenkor szinte mosolygott rajtunk, hogy milyen lököttek vagyunk. Aztán ha besokalt a bébiszittingbe jópár óra után, akkor lelépett, és olyankor semmivel nem lehetett visszatartani, illetve volt olyan, ha nyugira vágyott, hogy jól elbújt előlünk, és csak este jött elő, amikor nekünk már fütyült a pizsama. Nagyon sokáig élt, amikor már nagyon öreg volt, akkor a régi trükköket, hogy felugorjon az ember térdére csak nekem csinálta (én tanítottam ezeket neki :-) ), de ilyenkor már percekig készülődött, és nagyon nehezen tudta megcsinálni, így mondta a szemével, hogy megpróbálja azért, várjam ki.

Gecc 2008.04.16. 20:05:41

Lidia

Latom nagyon szeretted azt a kutyust. :-]
Amig kicsi voltam nekunk is voltak kutyaink, anyunak meg most is vannak. Furcsa, mert az elso ket kutyank szelleme teljesen atszallt a mostani ket kutyara, es igy van egy idiota, meg egy komoly kutyank. :-] A bolond mindig csattogtatja a fogait, ha valamit akar, de van, hogy csak ugy eszebe jut, es nekikezd csattogni. :-D

Menyasszonyom csaladjanal is van egy kuty, az meg akkora keverek, hogy alapban suttyom. :-D Vacak a neve, de en Vacáknak meg Vackornak szoktam hivni. :-D
A macskajuk meg kinyitja az ajtokat, ezert ajandekoztak nekik, csak akkor meg nem tudtak, hogy ezen emberiseg elleni buntettel ruhaztak fel a macskeszt. :-D Ugyhogy az osszes kulso kilincset ki kellett cserelni forgathato gombra, hogy ne tudja kinyitni az ajtokat. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.17. 09:17:16

Gecckém, szijja !:)

Tudod, elgondolkoztam...
Vajon egy szakavatott pcicológus mit mondana rajzocskáid láttán... ?
Talán azt, hogy ennek a fickónak az orális kapcsolat igen fontos, meg lelke legmélyén lehet benne egy jó nagy adag komplexus is, de persze elképzelhető, hogy mindez direkt álca, humánumát szégyelli csak, ahogy mindig melléállva a kicsinek, gyengébbiknek, olyan erőkkel ruházza fel, mellyel
- ha horrorisztikus úton is - felülkerekedhetnek mégis !:D

Szóval Geccem, én ez utóbbira szavazok, szeretnivaló, kedves és jó embernek tünsz !:)

simonmondja... 2008.04.17. 10:12:51

Gecc.
Az ösztön az kisebbít. Azt sugallja, hogy sorsa elkerülhetetlen, mert létezése magában hordja a szörnyű véget.
Ezzel szemben, szerintem, Bogárka egy karakter.
Egy nagy jellem.
Egy szabad akarattal a célja felé törő elpusztítható, de meg nem törhető , soha irányt nem tévesztő magányos harcos.
A sorsa elkerülhető lett volna, de állott elibe.
Nos, én így többre tartom, mint te.

liidiiia 2008.04.17. 13:07:17

szijasztok,

lapi blogja nekem nem műxik, mééééér?????
elkezdtem írni bele, és feldobta a talpát, azt se tom, hogy az a rész, ahol tartottam a fogalmazványomban, akkor most magától ott maradt, vagy mi van????

liidiiia 2008.04.17. 13:26:04

simon,
én geccel értek egyet abban, hogy az ösztön nem kisebbíti,

szerintem minden az ösztönökre épül, az az alapunk, és miért lenne kisebbrendű vagy rossz az alapunk?

(és az ösztönök közé értem a saját létünkért folytatott küzdést, ami az önfenntartás, a szexualitást, ami ugye a fajfenntartás, a társas tartozni akarást: ami a csoportban éléshez visz bennünket, és az explorációs ösztönt, ami a környezetben való tájékozódás)

de: az ösztönökkel kapcs: jungot idézem kábéra: az ember, aki kijut a humánumnak és az absztrakciónak egy magas fokára, úgy, hogy közben önmagát őszintén megőrzi fényestül-árnyékostul: az reménytelenül szabad lesz...

de ettől még az ösztönökre épül minden :-) , ha absztrahálunk, akkor azokat absztraháljuk, tehát, megszüntetve megőrződve benne vannak a humán kultúrában en bloc. meg az ösztönök nem rosszak-vagy jók, hanem vannak. az akaratunk az, és amire-ahogy viszonyulgatunk, az lehet a jóra-szabadságra törekvés maga, ami szintén meghatározó, szerintem persze..., és nekem ilyen értelemben dualista a világképem, de nem a jó-rossz mentén osztódik,
hanem 2 erőre osztom:
az ösztönökre, amik vannak és az enerdzsit adják,
és a szabad akaratra, ami a jóra törekvést próbálja az adott körülmények között képviselni, illetve az eleve adott, számunkra valójában befolyásolhatatlan ösztöneink vezetgetésének a hogyanját "adja" a szabad akarat.
szerintem :-)

Gecc 2008.04.17. 14:15:57

Lidia

Egyaltalan nem tudsz irni Lapi blogjan? Nincs is kommentboxod bejelentkezes utan?

Gecc 2008.04.17. 14:21:27

Holgyi

Legyen inkabb egy harmadik valasztas ami igy szol...
- Mert Te egy gecc vagy! :-D
Es attol fuggetlenul, hogy valamennyire jol latod a dolgokat, valojaban azokat az embereket akiket szeretek es szimpatikusak, barmit meg tudnek ertuk tenni, de ugyanakkor embergyulolo vagyok, nem is kicsit, es ha buntetlenul lehetne embert olni, akkor az emberiseg nagy reszet mar elpusztitottam volna. Mondhatnam azt is, hogy a valosagban en vagyok Kaosz Professzor. Probalok az emberiseg elpusztitoja lenni, de valahogy nem megy... :-]

Gecc 2008.04.17. 14:37:42

Simon

En pont ezt akartam irni, amit Lidia, csak nem jutott eszembe. :-D

Mellesleg igazad van, ha felruhazzuka bogarat az altalad emlitett tulajdonsagokkal, attol tenyleg egy igazi híró lesz.
De szerintem az oszton a sorsot nem foglalja magaban. A sors vagy igy, vagy ugy alakul. Csak egy pelda... mondjuk elmesz a teszoba fokhagymaert. Bar en nem hiszek a sorsban, mert szerintem a sors a kispolgarok ismerve, de a sors vagy ugy hozza hogy lesz fokhagyma, vagy ugy hogy nem lesz fokhagyma. (megemlitenem, hogy a teszoban inkabb gondolom, hogy nem lesz, minthogy lesz). Szal nem latok ok-okozati oszefuggest a sors es az oszton kozott, se oda, se vissza.

liidiiia 2008.04.17. 14:46:17

szia, nem nyitja meg az oldalt sem, azaz megnyitotta eccer, elkezdtem írni, akkor eltűnt, és azóta maga az egész oldal nem nyílik ki egyáltalán

liidiiia 2008.04.17. 14:56:54

viszont közben véletlenül errejárt a kapucsengő szerelő, mert jól lecsesztek tennap, hogy kiírták már 3 napja a folyósóra, hogy mikor legyek itthon, aztán nem voltam (mer az úgy is megy, hogy ilyesmiket kiírnak, aztán az ember az űrből is hazaugrik, vagy félbehagyja a műtétét is, merhát kapucsengő szerelés... :-DDD ) , nade hepiend és az műxik...
(remélem ezek nem olyanok, hogy, ha az egyik megnő, akkor a másik annyival lecsökken, és akkor ha jó a kapucsengő, akkor nem jó a lapi blog nálam :-) )

Gecc 2008.04.17. 14:58:31

Ahha...
Na akkor.
Konyvjelzok kozul inditod Lapi blogjat, vagy mindig beirod, hogy www.lapi.blog.hu ?

liidiiia 2008.04.17. 15:04:58

a könyvjelző az az, hogy lenyitom a felülről a második sort, ahol az a sok www cím legörög ilyenkor, amit ebben az életemben látogattam?
mert innen nyitom ki, de innen bármelyik másikra ráklikkeltem, mind működött, sőt még a jutyúb is perfekt éppen
lapiéhoz meg azt írja ki, hogy vagy nincs netem (de van) vagy the website is encountering problems

Gecc 2008.04.17. 15:12:58

Lidia

Nem az a konyvjelzo, de akkor ez most nem tema.
Probald meg ugy megnyitni Lapi blogjat, hogy beirod, es nem kivalasztod a legordulo savbol.
Es/vagy Probalj erre raklikkelni...
www.lapi.blog.hu

Ha egyik sem megy, akkor foggggalmam nincs mi lehet a baj.

liidiiia 2008.04.17. 15:20:33

na most 3 perce mindkettőt próbálom, mind2 próbálkozás aztat írja ki, hogy connecting... azóta is..., de nem történik igazából semmi

Gecc 2008.04.17. 15:23:02

Hat ez igazan erdekes... megnezem Lapinal nem lettel-e veletlenul letiltva, de ha ez lenne sem igy jelenne meg, hogy be sem tudsz menni a blogra.

Gecc 2008.04.17. 15:25:06

Lidia

Probaltad mar ujrainditani a gepet? Tudom, hulyen hangzik, de legtobbszor a legerthetetlenebb eseteknel is segit.
Lehet az IE-nek nem tetszik valami, de ha ujrainditod az egesz rendszert, menni fog. Probald ki!

liidiiia 2008.04.17. 15:33:37

akkor újraindítom :-)
szólok, ha nem jelentkeznék 1 órán belül, hogy akkor lehet minden behalt itt,
na hátha sik jól... :-) ,
format c, ugye így kell újraindítani? :-DDD
köszi :-)

Gecc 2008.04.17. 15:35:45

Format c:
Na latom tanulsz! :-D

liidiiia 2008.04.17. 15:56:08

ha!! sikerült!!!!!!!!!!!!!!!
köszi! :-))))

"Tudom, hulyen hangzik, de legtobbszor a legerthetetlenebb eseteknel is segit."
nahát, én a gépekről alapban bármit feltételezek, szal semmin nem lepődök meg :-DDD, hihetetlenül nem kiszámíthatóak, és ha baromi sokat tanulnék, akkor is a csak esetleg enyhén lennének azok :-)))))) , nincs a gépeknél misztikusabb bármi :-)))))
és a gépeket bűvölés és a kígyóbűvölés között az egyetlen különbség csak a kígyó :-)))))

Gecc 2008.04.17. 15:57:32

Akkor mostmar tudsz Lapinal is kommentelni?

liidiiia 2008.04.17. 16:08:37

yesss!!! eztet írtam ott neked:

gecc, yes yes , tuttam kommentelni :-))))) , köszi!!!! :-)))))

liidiiia 2008.04.17. 17:13:59

szia hölgyi!!!! :-))) ,

kicsit (kicsit???? :-DDD ) perverz ugyan gecc et-ról a saját blogján beszélgetni..., aki télleg igen szeretnivaló, kedves és jó embernek tünik, de 2in1 egy horrorisztikus humorral is együtt van csomagolva, (na ezért aztán, ha valakinek, neki nincs joga tiltakozni perverzitás ellen :-DDD )

nade szerintem: ez a kettő nem zárja ki egymást, tehát gecc et.nak árnyéka van, innen is tudhatjuk, hogy egy élő ember van a nick mögött, nem egy angyal :-DDD , ami nagy megkönnyebbülés :-DDD , persze angyalokkal is tök szívesen beszélgetek, csak az ő ekkora humánumuk mellett, amit gecc et is időről időre demonstrál, hát én qrva kisebbrendűnek szoktam magam érezni, (márha nagyritkán találkozok ilyen emberrel humánum méretileg), mert akkor magamból csak a saját árnyékomat látom a másik rohadtnagy fénye mellett :-DDD
(ennek ellentmond és mégsem: azonban, az, és egyben elég árulkodó az én komplexusomról :-DDD : hogy én magam viszont törekszem azért, biztos, ami biztos alapon, így-úgy fényezni magam, aztán persze meg nem győzök csodálkozni, hogy mások angolnak tartanak és szarul érzik mellettem magukat, haha :-DDDD és egyben :-(((( , nincs is szemetebb egy rosszul látszó, de direktbe ható árnyéknál... ;-) , rajtam kívül minden ilyen ember monnyon le!!!!!!!!!! :-DDD )

amúgy, én nem szeretem freudot (bár nagyon tisztelem az intellektuális nagyságát), és nem azért nem szeretem, mert állandóan szivarozott, hanem azért, mert a szigorú nyelvezetével: betegnek definiálja az embert, aki nem tökéletes (és ebben a katkó egyház „mea culpa, mea maxima culpa”-ja nekem nagyon visszaköszön, mit visszaköszön, hasbarug) (tudom, hogy te nem mondtad eztet, ezt freud mondja, csak nem tok ez ellen nem apellálni, ha felmerül freud neve :-DDD , ez a másik fixációm :-DDD ) , azaz azt is mondhatnám, hogy nem szeretem, hogy freud nem az elég jót, hanem a maximálisan (tehát elérhetetlenül) jót tekinti egészségnek, dehát ez a perfekcionizmus freud egyik komplexusa (és a többi perfekcionista pedig a perfekcionista freudra azért a végletekig elborzadva tekint :-DDDDD , mert még a perfekcionizmus sem lehet tökéletes :-DDDD )

bár freud nagyon mondta azért aztat, hogy a fejlődési szakaszok egymásra épülnek, és nem kell (és nem is lehet) maximálisan teljesíteni őket a továbblépéshez, csak valamennyire jól. és az egymásraépülés miatt, nem juthatunk a köv szakaszba az előző szint elég jó „teljesítése” nélkül, tehát aki kijutott a humánumnak, vagy freud szavaival a tágabb értelemben értelmezett felnőtt szexualitásnak nevezett szintre (=kölcsönös örömszerzés, ahol a másik öröme is számít már, nemcsak a saját: és ami az emberrel kölcsönhatásban lévő másik emberre való érdemi odafigyelés képességében és ennek gyakorlásában van jelen az élet minden területén, ami a humánum egy ilyesfajta megfogalmazása valójában, ha freud szexuálisan túlfűtött :-DDD világából indulunk ki), szal aki ide kijutott, az freud szerint sikeresen abszolválta az előző fokozatokat (noha ez nem jelenti az egyéni preferenciák mellőzését, a kedvenc fejlődési fokozatokhoz való vissza-visszatérésben, no és épp erre mondta simon, hogy bármikor visszatér ö is a gyökerekhez, és válaszoltam neki, hogy én is szintén zenész :-DDD , vagy talán nem elég kimerítő a válaszom???? :-DDDD ). Persze a perfekcionizmussal az a baj, hogy annyi mutatónak tökéletesnek kell benne lennie, és ha az is, lehet, minden az, de hogy túl későn válaszoltam neked pölö, vagyis a timing nem volt perfekt :-) :-DDD

+
mellesleg gecc et horrorisztikus humorát a rowling rohadtul irígyeli is a harryből!!! És ebből is láccik, hogy gecc et valójában túl sok harryt olvas!!!! :-DDD , testtel helyes a diagnózisunk!!!!! :-DDD yes!!!

hölgyválasz 2008.04.17. 18:14:24

Drága Lídiám, köszönöm e kiváló kis esszét, mely demonstrálta írója eszét, tehát csak légy nyugodtan magadra büszke, lelkedet ne döfje komplexus-tüske, okos, szellemes nő vagy, efelől írásod kétséget nem hagy !:DDD

Tudod, azért elröhögtem magam, milyen mélységekig jutottál ettől a kis kórházi bogárkától... !:DDDD

Pusza:)

Gecc 2008.04.17. 18:15:47

Lidia

Latom errol a herripotteres dologrol nem birtok leszakadni... mit tegyek, hogy bebizonyitsam, en annyira utalom azt a szart, hogy barmikor kepes lennek megkovezni barkit, aki elolvassa? Meg akkor is ha no lennek, legfeljebb veszek egy alszakallat... :-D

De hogy amugy is ellentmondjak a szinte tokelyre vitt magyarazatoddal az ugyben, hogy en miert is szeretem a fazekas herrit, mint azt mar emlitettem volt, meg akkor megszulettek rajzaim elso verzioi, amikor meg csak szakkozepbe jartam, es annak kezdete biza jo 15 eve volt. Herri a suttyo pedig akkor meg csak nem is letezett (remelem legalabbis, mert a wikin nem neztem meg :-D ).

Es hogy egy klasszikust idezzek, mi fog tortenni a sok fazekas herrizes utan:
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger..."
:-D

test subject#28 2008.04.18. 11:40:29

Na igen ez az emberi egó. Egy bogár élete gyakorlatilag le van szarva egészen addig amíg abba x ember munkát nem fektetett. Majd mikor látja saját "munkájának" értelmetlen vesztét, már nagyon sajnálja az ablakon kidobott időt és energiát, saját magunkat rózsaszín szemüvegen keresztül szemlélve pedig, "a bogarat". :D

liidiiia 2008.04.18. 23:28:13

hölgyi,
neked akkora szíved van, hogy a mega bolondok is kényelmesen elférnek benne, nyújtozkodok is egy kényelmes jó nagyot :-DDDD

liidiiia 2008.04.18. 23:36:06

test,
jaja, és akkor a bogarat még nem is tanítottuk késsel-villával enni, szomszédnéninek köszönni, meg semmi ilyesmire :-DDD

liidiiia 2008.04.18. 23:40:22

gecc,
nahát, oké, ha rámszóltál herriügyben, akkor leállok :-DDD , (csakhogy tisztázva legyen, hogy a sárkány és a zunikornis közül melyik lennék szívesebben :-DDD )

liidiiia 2008.04.19. 01:16:17

de ugyanakkor melyik vagyok valójában??? :-DDD

ez persze lehet jó ürügy is arra, hogy ne kelljen bevallanom, hogy valójában meg megijedtem :-DDD

na ezen gondolkozok :-) , de azzal már nem terhellek min a köv 9 órában :-)

Gecc 2008.04.19. 08:10:27

Test

Asszem valamennyire igazad van... de ugyanakkor nem az elveszett munka karat lattam a dologban, hanem a bogar kuzdeni akarasat egy bizonyos cel elerese erdekeben.
Asszem ez erosen szemelyes kerdesse valt nalam, mert amugy olyan vagyok, hogy koztes allapot nincs, vagy nagyon utalok, vagy nagyon szeretek valamit, es ha valamit szimpatikusnak talalok, azt azonnal megkedvelem, es ugy erzem hogy szinte szemelyes szalak fuznek a dologhoz. Igy voltam a Bogarral is.

Na mindegy... mindenki mashogy latja. Ezt szemelyesen kell megelni, es csak akkor szurheto le az igazi lenyeg. :-]

Gecc 2008.04.19. 08:20:43

Lidia

Te mindenfelekeppen az Unikornis vagy... akinek ekkora szive van, hogy ennyire szereti a kutyajat (ahogy feljebb leirtad).

De hogy kozben gonoszkodjak is... :-D
Aszondom Unikornis vagy... de melyik megkozelitesbol is? Mert ugye az soha nem derul ki, hogy a rajzaimban ki a valos gonosz. Aki enne, vagy aki eszik a vegen!? Kezdem azt erezni, hogy erosen filozofiai kerdesse avanzsaltam a rajzaimat. :-D

liidiiia 2008.04.19. 23:59:41

gecc,
"Kezdem azt erezni, hogy erosen filozofiai kerdesse avanzsaltam a rajzaimat. :-D "

ne is mondd :-DDD , életem első önálló lakásában szembesültem először a "vagy ő vagy én, és nincs középút!!!" problematikájával, amikor is hangyák árasztották el a konyhámat, de kezelhetetlen mennyiségben, és elkezdtek terjeszkedni a lak más részei felé is, és ki kellett őket tömegírtanom, ez volt életem első módszeres sk gyilkolása (mer ugye a boltban ezzel nem szembesül az ember...), és ennek a döntésnek a meghozásától, hogy kinyírom őket, megváltozott a világképem..., télleg, és milyen iszonyú nehezen hoztam meg azt a döntést, igazi gonosz nagy predatornak éreztem magam ettől :-D

az ebet télleg nagyon szerettem, igazi saját ebem nem nagyon vala (ő a nagyszülőknél lakott), de saját macsekjaim voltak, volt egy, akit el akartak ásni 2-3 naposan, még nem volt nyitva a szeme, és kisgyerekként így hazavittem az egyik tenyeremben. azután mondták, hogy készüljek arra fel, hogy olyan pici még, hogy eléggé nem biztos, hogy életben marad, de sikerült :-). én gyerekként tök jó alvó voltam, és 2 nap múlva a mamám megjegyezte, hogy szerinte nekem kellene éjszaka felkelni 2x megetetni, mer én hoztam haza, így aztán nem igény szerinti táplálás vala neki, mer én aztán nem hallottam meg a cérna hangját, ha aludtam, de felhúztam órát, szerencsére viszonylag hamar elég volt eccer felkelni hozzá éccaka :-) . nem élt sokáig, olyan 1 évet, mert azért nem tudtam egy csomó mindenre megtanítani, így pl szegény igen nagyon rossz ugró volt, amihez nem párosult ennek bölcs belátása, és valahonnan eccer annyira leesett, hogy addig tartott a life.

amúgy a bogarakkal is az van, meg minden állattal, amivel kapcs kerülök, hogy van ez az érdekes fíling, hogy az élettel magával találkozik bennük az ember, azzal, hogy valami mozgatja őket, és ők akarnak ezt-azt :-) .

Gecc 2008.04.20. 19:10:04

Lidia

Hangyak... kb 2 eve az alberletet megtamadtak a kis voros szunu, akkor meg nem tudtam milyen hangyak. Engem a hangyak nem zavarnak, ha meglatok mondjuk egyet a lakasban, es nem feltetelezem rogton, hogy akkor masik kb 10e van meg mellette egy bolyban. De ezek a hangyak kicsik voltak, es vorosek, raadasul nagyon brutalisan tudtak megmarni, es amikor szetnyomtam oket, budosek voltak. Nah...hat nekem sem kellett tobb, fogtam magam, internet! Milyen hangyak ezek vajon, hogy fajdalmas csipeseket okoznak es budose, mint a ganaj.
Kiderult, hogy szarhazi fáraóhangyákról van szo!
www.kartevomentesites.hu/images/faraohangya.jpg
Nezelodtem mit lehet tenni, es valahol talaltam hangyairto port, amit kis atlatszo muanyag dobozban tarolnak, felrahaszthato a falra kozel a padlohoz. Felragasztottam kettot. Az egyiket a szoba egyik felere a masikat a masik felere... Hat en ilyet meg nem lattam!!! Beindultak, es a kezdeti feltelezeseim azonnal meg is doltek. Ugy hordtak szaz szammal a merget a padlo ala, hogy tanulmanyt keszithettem volna a munkassagukrol. Sorba jottek es jottek...
Kb masfel het alatt elhordtak az osszeset, de csak az egyik dobozbol, a masikhoz hozza sem nyultak. Azota egy darabbal sem talalkoztam. Kinyuvadtak a kis szarosok! :-D

liidiiia 2008.04.20. 19:59:30

szia, jaja, ilyenek voltak és ennyien, és telleg csíptek is, na, ezt el is feledtem, és az emberből végül csak kihozták a bosszúszomjas, feldühödött, vérengző vadállatot :-D

test subject#28 2008.04.22. 13:12:45

Gecc, természetesen nem azt akartam ebből kihozni hogy te egy rossz ember lennél, vagy ilyesmi, hisz mind azok vagyunk :), csak úgy általában az emberek működési elvére próbáltam utalni.

Lidi, úgytűnik remekül átment hogy mire gondoltam! :D

A hangya sztem kellemes albérlő. Garantáltan rovarmentesíti a lakás zugait. Ha nincs pókod akkor megéri a hangya.

Gecc 2008.04.23. 20:12:07

Volt nekem egy tanarom szakkozepben, tavkozlest tanitott. Birtuk a fickot, bar nem volt meg neki a 4 kereke, de hihetetlen idiotizmusrol adott tanubizonysagot az esetek 90%-aban.
A szobajaban a viragok tele voltak tetvekkel, amit nem ugy probalt orvosolni, hogy lepermetezi valami hazi rovarolovel, hanem betelepitette a szobat hangyakkal. Na most ugyebar tudva levo, hogy a hangyak es a zold tetvek szimbiozisban elnek egymassal, a hangya nem eszi meg oket, de tetvek viszont valami truty testnedvvel lartjak el oket. Ugyhogy a vegen a tetvek es a hangyak is ugy elszaporodtak a szobajaban, hogy mar 2 allatfajt kellett egyszerre irtani. :-D
süti beállítások módosítása